Auteur |
Bericht |
porschenot
ex 993 ex 996
|
TECHART PORSCHE PANAMERA
|
20 apr 2017 15:41 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Re: TECHART PORSCHE PANAMERA
Zouden ze al een wachtlijst hebben?
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
20 apr 2017 15:54 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Nooit een fan geweest van de Panamera maar dit is toch wel Brutus...
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
20 apr 2017 16:08 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
gaat steeds meer lijken op een heeeel lange 911
|
20 apr 2017 16:25 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Ben benieuwd welke voetballer er als eerste een koopt!
|
20 apr 2017 17:07 |
|
|
Brulaap
|
Als ze smaak hebben zal er geen 1 zijn ( dus zullen er toch wel een paar verkocht worden)
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
20 apr 2017 20:33 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Porsches zijn al jaren 'understated' qua design: ontworpen als allemansvriend.
Wel mooi, maar niet echt spannend. Geen extravaganza en spannende lijnen als de 'concollega sportwagenmerken' als Ferrari, Lamborghini,Aston Martin, Maserati, etcetera...
Gevolg: je kijkt niet meer op of om als er een Porsche voorbij komt.
Als zo'n Panamera als die van Techart voorbij zou komen, zullen sportwagenliefhebbers ongetwijfeld wel op- en/of omkijken...
Ik vind 'm in ieder geval bruut, stoer en mooi.
Parkeer hier maar voor de deur!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
20 apr 2017 21:23 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Hier wat beelden van de Techart https://youtu.be/KZbnJbIt-Fc
|
20 apr 2017 21:45 |
|
|
Brulaap
|
Jij? Meldt dit de man die zulke mooie dingen van plaatwerk kan maken? Bruut: gaat. De rest is toch maar Tupperware-achtig?
|
20 apr 2017 21:51 |
|
|
hoefnix
|
Techart heeft zeker een designer van AMG overgenomen. Dit lijkt van de zijkant voor 95% op een concept van AMG..... Ik zal eens kijken of ik daar een plaatje van kan vinden. De 2014 amg cls63 heeft precies dezelfde lijnen.
|
20 apr 2017 22:31 |
|
|
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
Dit meen je toch niet??! Aston martin ( welke?) Maserati (die suv gezien?)zoveel mooier als die lelijke panamera? Vind t allemaal niet zo spectaculair...
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
20 apr 2017 23:00 |
|
|
Kheldar
996 C2, 944 RS-style
|
TechArt is toch altijd wel een beetje deze stijl geweest. Wat dat betreft blijven ze hun identiteit en design wel trouw. Dat siert hen. Niet één in een dozijn. Voor de rest moeilijk een waardeoordeel over te vellen, ieder zijn eigen smaak.
|
21 apr 2017 0:49 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
21 apr 2017 8:38 |
|
|
ricardo964
Castricum
|
Ben het eens met @Black Betty! Ik ben al sinds hij uitgekomen is groot fan van de Panamera en vind deze uitvoering toch wel gelukt. Is zeker geen Halfords tuning. Techart heeft lelijkere dingen gemaakt zoals deze Cayenne met de te grote grille en te kleine wielen:
|
21 apr 2017 9:46 |
|
|
horn
PF #57
|
Tja, als ik dit bruidspaar op straat tegenkom kijk ik ook ongetwijfeld op- en/of om....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 apr 2017 10:24 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Wat doet die bruidegom in die bruidsjurk?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
21 apr 2017 11:16 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Zum kotzen die Techart plastic spoiler meuk.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
21 apr 2017 11:21 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Onwijs lelijk.
|
21 apr 2017 15:30 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Lijkt inderdaad veel op een AMG van de zijkant.
|
21 apr 2017 16:01 |
|
|
Brulaap
|
Alleen bij die CLS AMG is het van metaal (aan de zijkanten) en dat vind ik er veel beter uit zien.
|
21 apr 2017 18:27 |
|
|
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
Kan een slotje op me dunkt
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
21 apr 2017 18:49 |
|
|
Brulaap
|
Hoezo? Is toch mooi al die verschillende meningen
|
21 apr 2017 19:00 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Precies... Ik vind hem echt bruuuut!!! Zou heel mooi staan naast mijn "denkbeeldige RWB"
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
21 apr 2017 21:48 |
|
|