Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:58

Antwoord op onderwerp  [ 211 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Porsche Centrum Eindhoven 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
RS-R schreef:
Presentje wordt geregeld voor degene die rond de €29K zaten.
Pb me even jullie adressen. :wink:

ik deed slechts mee voor de eer :wink:

03 okt 2005 18:33
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Bericht Re: Toch even een korte reactie....
adu schreef:
Porsche Centrum schreef:
zoals al eerder gezegd bestaat er het idee om voor een bepaalde groep in het land (rararara, psst, zijn forumleden) iets anders te gaan doen ter gelegenheid van de opening van ons nieuwe pand. Helaas moet ik jullie allen vragen om hier nog even geduld voor te hebben...
Tell me when and were :D :thumleft:
Afbeelding

:cheesy:

03 okt 2005 18:43
Profiel Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Marco schreef:
RS-R schreef:
Presentje wordt geregeld voor degene die rond de €29K zaten.
Pb me even jullie adressen. :wink:

ik deed slechts mee voor de eer :wink:

Voor ALLE deelnemers pb'tje met gegevens en presentje volgt.

03 okt 2005 18:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Goede raad is duur .... :lol: :lol:

03 okt 2005 20:21
Profiel
Bericht 
zou eerst dat presentje maar eens afwachten. :wink:

03 okt 2005 23:00
Profiel
PorscheForum Rakker
PF # 417
Overveen / London
Bericht 
Citaat:
zou eerst dat presentje maar eens afwachten.

Uitnodiging voor Porsche centrum Eindhoven??? :D :D :D

:wink:

03 okt 2005 23:49
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4 Tiptronic
Weert
Bericht 
Hallo,

Vandaag even schakelaartje afgehaald bij Porsche Centrum in Oirschot.
Wat een mooi en ruim pand. Er moet overigens nog het een en ander gebeuren.

Er staat weer veel moois, onder meer een witte GT3 en een opvallende rode (niet mijn kleur) 997 4s.

Ben benieuwd hoe het er straks uit gaat zien als alles klaar is. Vast oogstrelend.

Groet,

jo996

07 okt 2005 17:59
Profiel
PorscheForum Rakker
RS 5
Porsche Centrum schreef:
We hebben enkel onze eigen klanten laten weten dat we verhuisd zijn en we nodigen ook alleen eigen klanten uit voor ons feest..

Groeten Raymond

:?
Minstens een vergeten.

09 okt 2005 9:25
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
jo996 schreef:
Er staat weer veel moois, onder meer een witte GT3 en een opvallende rode (niet mijn kleur) 997 4s.

Die 997 4S trekt inderdaad ieders aandacht. Wat een apparaat! Verder veel ander moois in de showroom op dit moment.

Wat te denken van de zwarte 997 S met alle denkbare opties, waaronder PCCB (slechts € 11.500 extra ....) en zeer luxueuze sportstoelen met logo in hoofdsteun..... prachtige auto.

En die GT3 RS is ook fenomenaal! Met slechts 1500 km op de teller een echte 'wannahave'. Enig nadeel: rode belettering ipv blauw... daar hebben we het al eerder over gehad. :wink:

09 okt 2005 10:02
Profiel
Porsche Centrum schreef:
We hebben enkel onze eigen klanten laten weten dat we verhuisd zijn en we nodigen ook alleen eigen klanten uit voor ons feest..
Groeten Raymond
Marketingstrategisch grote blunder.

09 okt 2005 13:12
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
RS-R schreef:
Porsche Centrum schreef:
Groeten Raymond
Marketingstrategisch grote blunder.

Volledig eens met RS-R, dit zijn dus unieke kansen om nieuw kliënteel aan te trekken. Dat je heel Porsche rijdend Nederland niet kunt vragen is normaal, maar even een selectie doen van mogelijk nieuwe klanten, is in vergelijking met zulke investeringen peanuts. :bang:
Bij de opening van mijn nieuw pand in 2002 waren 40% van de genodigden, mogelijk nieuwe klanten, ondertussen zijn er hiervan ruim 30% klant, en onderhouden we met bijne de overige 70% goede kontakten.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

09 okt 2005 13:56
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Jongens, je kan niet bij hen in de keuken kijken.

Wellicht hebben ze genoeg klanten en willen ze er helemaal geen nieuwe klanten bij. Dan moet je dus vooral je huidige klanten nog meer aan je binden. :wink:

Ik had in hun situatie een soort van open dag georganiseerd met leuke presentaties voor 'de Porschewereld' en iets aparts voor mijn klanten en grote prospects. Zo doe je het één en laat je het ander niet.

Maar ja, ben dan ook maar een simpele meubelboer :twisted:

09 okt 2005 17:06
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Ben het met Paul en Humphrey eens, wanneer er ooit een kans is om je bedrijf op de menukaart te zetten, is het nu wel.

Maar.... misschien zijn er onderlinge afspraken voor wat betreft het verzorgingsgebied en is het te doen gebruikelijk "elkaar"s klanten" niet te benaderen en om die reden de keuze te maken eerst de eigen klanten te benaderen en verder een afwachtende houding aan te nemen :roll:

09 okt 2005 17:12
Profiel
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
horn schreef:

horn schreef:
Ik had in hun situatie een soort van open dag georganiseerd met leuke presentaties voor 'de Porschewereld' en iets aparts voor mijn klanten en grote prospects. Zo doe je het één en laat je het ander niet.

We kunnen het ook niet laten om wat te zeuren als we ons gepasseerd voelen! :wink:
Nee jongens en meisjes, reëel zijn, als je normaal geen auto bij PCE koopt of laat onderhouden, wat heb je dan op hun openingsfeest te zoeken? :lol: :lol: :lol:

09 okt 2005 17:31
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Ook jij hebt het niet begrepen dus, volgende keer maar bij de meisjes en jongetjes voor in de klas zitten en opletten bij de marketing les!

:D :D :D

09 okt 2005 17:37
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Nicolò schreef:
als je normaal geen auto bij PCE koopt of laat onderhouden, wat heb je dan op hun openingsfeest te zoeken? :lol: :lol: :lol:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

of zoiets... :wink:

09 okt 2005 17:39
Profiel
Bericht 
HenkC2C schreef:
Ook jij hebt het niet begrepen dus, volgende keer maar bij de meisjes en jongetjes voor in de klas zitten en opletten bij de marketing les!

:D :D :D

En Henk, jij hebt mijn posting niet goed gelezen dus, volgende keer beter opletten en lezen dat het over de jongens en meisjes van het PorscheForum ging en bij die gassies hoeft PCE niet bepaald meer op de "menukaart" te worden gezet. Als zij naar dat openingsfeest gaan, dan is dat wellicht om lekker te eten en drinken, wat auto's te kijken en muziek te luisteren maar hoogstwaarschijnlijk niet om bekend te raken met de voordelen van PCE boven Pon of Hoogenboom (is ook Pon). :wink:

ps:
Las later bovenstaande reactie van Horn, en die heeft mijn posting blijkbaar wel goed gelezen dus (en meer gevoel voor humor!). :lol: :lol: :lol:

09 okt 2005 17:46
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Nicolò schreef:

We kunnen het ook niet laten om wat te zeuren als we ons gepasseerd voelen! :wink:
Nee jongens en meisjes, reëel zijn, als je normaal geen auto bij PCE koopt of laat onderhouden, wat heb je dan op hun openingsfeest te zoeken? :lol: :lol: :lol:

Als zij naar dat openingsfeest gaan, dan is dat wellicht om lekker te eten en drinken, wat auto's te kijken en muziek te luisteren maar

1. Ik voel mij zeker niet gepasseerd, woon in België, dus heb helemaal geen intresse om een wagen in Nederland gaan te kopen. :roll:
2. Heb gedurende het jaar al veel te veel recepties waar ik MOET aanwezig zijn, en heb waarschijnlijk thuis betere Champagne, en borrelhapjes staan dan dat er op de doorsnee receptie wordt geschonken, en dan kan ik nog rustig mijn muziek zelf kiezen :twisted: :wink:
3. Ik zou zeker de Porsche rijders die bij mijn collega's gaan niet als doelpubliek aanschrijven, maar wel de SL, 6-serie, Ranche Rover, Masserati-rijders enz aanschrijven.
enkele glaasjes Champagne en wat warme hapjes, gaan op dat moment zeker de zaak niet maken.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

09 okt 2005 19:16
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Nicolò schreef:
Simpel, het heet: "Het kweken van goodwill"... Stel, ik (een SC-rijder, dus de kans dat ik mijn volgende auto bij PCZ/PCE/PCO koop is nihil) word uitgenodigd op hun openingsfeest en heb het daar goed naar mijn zin. Leuke gesprekken met de medewerkers, mooi pand om te zien... (en lekkere hapjes en drankjes)....

Over een paar weken vraagt iemand hier, of er ervaringen zijn met het personeel en de service van PCZ, omdat hij/zij daar een mooie wagen heeft gezien. Op dat moment kan ik zeggen: "Ja hoor, gezellig openingsfeest gehad, mooi verzorgt, zag er goed uit"...

Positieve ervaringen zijn altijd beter dan geen... ;)

En da's volgens mij marketing-les 1... Naamsbekendheid + goodwill toch?

Ter vergelijking, met de introductie van de 997 ben ik zowel in Den Haag als in R'dam geweest... DH was in mijn inziens 10x beter... (en dat had niets met de catering te maken, want die was in R'dam beter)

09 okt 2005 20:56
Profiel Facebook 
Bericht 
HenkC2C schreef:
Ben het met Paul en Humphrey eens, wanneer er ooit een kans is om je bedrijf op de menukaart te zetten, is het nu wel.

Maar.... misschien zijn er onderlinge afspraken voor wat betreft het verzorgingsgebied en is het te doen gebruikelijk "elkaar"s klanten" niet te benaderen en om die reden de keuze te maken eerst de eigen klanten te benaderen en verder een afwachtende houding aan te nemen :roll:

Weet zeker van niet. :!:

09 okt 2005 21:03
Profiel
Bericht 
Nicolò schreef:
horn schreef:

horn schreef:

Tsja.... :roll:

Wanneer een collega een nieuwe praktijk opent wordt zelfs de concurrentie uitgenodigd, en ga er maar van uit dat ik daar ook niets te zoeken heb, en toch gaan we er naar toe.

09 okt 2005 21:05
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
RS-R schreef:
Wanneer een collega een nieuwe praktijk opent wordt zelfs de concurrentie uitgenodigd, en ga er maar van uit dat ik daar ook niets te zoeken heb, en toch gaan we er naar toe.

idd,kijkje in de keuken. :!:

09 okt 2005 21:25
Profiel WWW
Bericht 
Waar op dat moment dan weinig gekokkereld wordt :wink:
In de smerigste keukens wordt het lekkerste gekookt. :lol:

09 okt 2005 21:27
Profiel
Bericht 
RS-R schreef:
Nicolò schreef:
horn schreef:

horn schreef:

Tsja.... :roll:

OK, RS-R, dat is duidelijk, je hebt helemaal gelijk, en wellicht komt er inderdaad ook iemand van Pon naar het openingsfeest van PCE. :o
Maar of er dan overlap is met forummers? :wink:

09 okt 2005 21:37
Profiel
Bericht 
Pon wil toch meer te weten komen over de Porsche-bezitters in het algemeen?Ideale kans om met het "gepeupel " in contact te komen.
Heb in het verleden ooit zo'n leuk vragenformulier ingevuld die door Pon via de NPC aan alle leden is verstuurd, nooit meer iets van gehoord.
Overlap genoeg lijkt mij.

09 okt 2005 21:41
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 211 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende