_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
09 jun 2017 8:09
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Re: Budget Singer
Vind 'm erg gaaf, maar zie nu 't prijskaartje..
Voor 40k kan ik zo 5 klokjes bedenken die ik dan liever zou kopen.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
09 jun 2017 9:07
horn
PF #57
Zou hem voor €1000 niet kopen. Wat een druk ding. Not my cup of clock.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
09 jun 2017 9:29
Cazzo Super Veloce
993 4S
De bekende overprijsde Singer-Meuk.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
09 jun 2017 11:25
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
Cazzo Super Veloce schreef:
De bekende overprijsde Singer-Meuk.
eens wat een ontzettend druk en smakeloos ding al kreeg ik m cadeau had wel wat meer van hen verwacht beetje jammer ook dat ze dit doen iets met schoenmaker en .......
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
09 jun 2017 12:34
Dial_888
911 3.2 Carrera
Ach, het zal in bepaalde kringen wel goed verkopen.....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum