Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 7:00

Antwoord op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Porsche Herfstrit 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Neen , de flitsen waren niet op de route.
Mijn fotootjes (tenminste de beste) zijn gepost (waarvoor hartelijk dank aan PaSCaL voor het maken van het mapje :thumleft: )

@Gizmo: Ik heb het vernomen van je vrouwtje en vind het sneu dat je hierdoor de schitterende afsluiter moest missen :? Ik hoop dat het haar beter gaat nu.
Ook vond ik het een beetje spijtig dat er aanmeldingen via PB waren en ondanks geen afmeldingen van hun kant de mensen niet gekomen zijn.
Een PB-tje is nog zo snel gestuurd hé :wink:
En natuurlijk komt er een vervolg volgend jaar. Beloofd is beloofd en diegene die mee waren weten dat ik mijn beloftes nakom (of er alles voor oe om ze na te komen) :cheesy:

Laatste update 22/10/2013

10 okt 2005 0:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
hey koen

bedankt voor de leuke dag
goed eten ,aardige mensen [vooral jouw assistente :wink: ]
de bekende mensen worden steeds bekender zodat het nog gezelliger wordt
ook weer veel nieuwe mensen leren kennen
leuke routes
alleeen hoop ik wel dat ze in belgie niet te veel wegenbelasting moeten betalen want ik had nog een buikschuiver gemaakt :(

10 okt 2005 6:30
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
mooie foto's zeg :shock:

mooi spul koen

die nieuwe camera

10 okt 2005 6:52
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
frankie1969 schreef:
Die ''flitsdingen'' waren volgens mij niet op de route.

Als dit wel zo was, heeft mijn radarverklikker niet zijn werk niet goed gedaan..... :shock:

niet te hopen, want ik heb af en toe toch wel flink gas gegeven... 8)

Nee, die flitsdingen bevonden zich op de route naar huis :roll:

10 okt 2005 7:45
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera 2
LIMBURG (BELGIE)
Bericht 
BEDANKT kOEN en Crew

Het was top :!:

en volgend jaar op naar de 100 stuks

tip voor volgende jaar : rondje Limburg
oa. Haspengouw en Maaskant

thanks

Ben996

10 okt 2005 8:23
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 - 931 - 911 32 Targa G50 - Alpina B3 Cabrio -
Antwerpen
Bericht 
Fantastische Rit !
Lekker eten, mooie entourage...

Een dikke pluim op Koen zijn hoed !

Ik kijk al uit naar de rit volgend jaar.

O ja, dat rond punt met die mirage... is eigenlijk een F104 Starfighter :wink:

10 okt 2005 8:34
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Het was super. Mooie ritten, goed eten en een perfecte organisatie. Nogmaals dank!

10 okt 2005 9:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Koen alleen maar CHAPEAU :!: :!:

Het was echt SUPER,en niks anders,count us maar in voor volgend jaar :wink:

En ik denk de rest ook :D ,wat moet ik hier nog aan toevoegen,eten was SUBLIEM echt waar super........HEERLIJK.

Op naar volgend jaar........................Nog 365 nachtjes slapen :D :D

Joyce & Dave

http://www.degeusmakelaars.com

Laatst bijgewerkt door De Geus op 10 okt 2005 18:25, in totaal 1 keer bewerkt.

10 okt 2005 9:49
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Stefx911 schreef:

Dat bedoelde ik ook , maar door de vemoeidheid gisterenavond heb ik dat schoonheidsfoutje gemaakt.
Ik wist het wel hoor :wink: Kijk maar HIER.
Dat is wel ndrukwekkend 's avonds om te zien hé (zeker als het mistig is , dan lijkt het echt of het op je toe komt.)

10 okt 2005 10:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
MESTREECH
Bericht 
Hadden ze zeker via jou gekocht :!: :lol: :lol: :lol:

10 okt 2005 10:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Antwerpen
Bericht 
911-lover schreef:
Stefx911 schreef:

Dat bedoelde ik ook , maar door de vemoeidheid gisterenavond heb ik dat schoonheidsfoutje gemaakt.
Ik wist het wel hoor :wink: Kijk maar HIER.
Dat is wel ndrukwekkend 's avonds om te zien hé (zeker als het mistig is , dan lijkt het echt of het op je toe komt.)

Ik vermoedde al zoiets hoor, het had me sterk verbaasd dat je dit niet wist :wink:

IDD heel knap... gisterenavond hing er al wel wat mist dus was het effect optimaal.

Nogmaals bedankt hé Koen, echt genoten gisteren !

10 okt 2005 10:45
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Beste Porschies,

Wat een prachtige dag gisteren ! Alhoewel er 's morgens om 7 uur een kleine vloek over mijn lippen ging. De dag ervoor de 968 mooi gepoetst. 's Avonds nog naar de weersverwachting gekeken : kans op regen minimaal. Jaja, ik kwam de deur uit en een miezerige regen besliste om alles eens goed te besprenkelen. Gelukkig werden de hemelsluizen dichtgedraaid ter hoogte van Antwerpen. Het werd terrasjesweer, de cabrio's reden met het dak open. Wie zou dit verwachten midden oktober ? Ik had toch gezegd dat ik goed weer besteld had.

De dag zelf was perfect georganiseerd : op regelmatige tijdstippen een stop, met de mogelijkheid om de innnerlijke mens te versterken. Overal voldoende parkeerplaatsen. Rijden met de ramen open door mooie natuur. Voor de eerste keer van mijn leven Bokrijk bezocht en dan nog meteen mogen binnenrijden. Zalig voor ons en zeker voor de kinderen ! Ik heb gisteren al moeten beloven dat ik daar nog eens met hen terugga.

Als je een artikel ziet in het Belang Van Limburg, kan je die dan scannen en hier posten ?

Ook voor het eerst langs basis van Kleine Brogel gereden. Blijft nog een droom om eens die F-16's aan het werk te zien. Stel je voor dat we volgend jaar foto's zouden kunnen nemen van onze Porsches naast die stalen vogels...Iemand connecties om ons daar binnen te krijgen ? Koen ? Misschien kan je daar een avondje gaan helpen ?

Dan de afsluiter : wat een klasse-restaurant. Heel vlotte bediening ( op de tijd dat je in Bokrijk je glas geserveerd krijgt, heb je in Sint-Hubertus je hele menu naar binnen ). Misschien is Bokrijk nog het eeeeeeeeeeeechte Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimburg ?

Kleine bemerking : idd beetje jammer dat je niet met iedereen kan kennismaken, maar ja er komen nog wel gelegenheden. In ieder geval toch weer een paar enthousiatelingen leren kennen en leuk gezelschap gehad.

Hoedje af Koen en volgend jaar willen we zeker van de partij zijn !!

Foto's volgen nog...

Gr,
Rufie.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

10 okt 2005 11:00
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Hier het artikel van de rit in jet Belang van Limburg

Afbeelding

10 okt 2005 12:09
Profiel WWW Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Gisteren bij het instappen na het bezoek aan cafe wheels ontdekte ik dat mijn linkerzijknipperlicht van mijn auto was verdwenen. Vreemd, want deze zat er net op en het leek mij al sterk dat deze eraf zou zijn gevallen. Vanochtend goed geinspecteerd en het is (gezien de lakbeschadiging) duidelijk dat deze gewoon is gestolen (de lakbeschadiging zat er nog niet bij het plaatsen en nogmaals: eraf vallen is zeer onwaarschijnlijk).

Natuurlijk hoop ik dat het niet zo is, maar de mogelijkheid bestaat dat een deelnemer aan de herfstrit mijn auto heeft gebruikt om een onderdeel te "bestellen". Mocht dat zo zijn (ik weet het niet, het kan ook een toevallige passant zijn geweest) en mocht deze persoon dit lezen, dan een kort berichtje:

Het gestolen onderdeel kost zo goed als niets. Bij de diefstal echter is de lak beschadigd. Gelukkig onder het punt waar de armatuur zit, dus spuiten is niet nodig, maar om een paar rotcenten te besparen vond jij het kennelijk normaal om het risico te lopen dat ik met een schadepost van vele honderden Euro's zou blijven zitten. Wat ben je dan een walgelijk, zielig ventje. En nog iets, als dit soort kosten te hoog voor je zijn: lever je auto dan snel in. Je hebt er dan kennelijk het geld niet voor en je bent de auto iig niet waard. Blijf de volgende keer lekker thuis, want voor 50 euro kun je zo'n armatuurtje gewoon kopen, met nieuw lampje EN hoef je niet met je vieze poten aan andermans auto te zitten.

Tot slot: ondanks dit voorval heb ik een leuke dag gehad, dus mijn excuses voor de negatieve inbreng.

10 okt 2005 12:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Dat is zwaar kl*te zeg!! :shock: Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat dit door één van de deelnemers van de herfstrit is gedaan. Maar goed, uitsluiten kan ik het natuurlijk ook niet. Hoop dat je niet te erge schade hebt opgelopen. :?

10 okt 2005 12:27
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Devils son schreef:
... het kan ook een toevallige passant zijn geweest ...

Zijknippers zijn hetzelfde als voor een Golfje I, II & III :idea:

.... Dirkie is zo eens z'n hele set witte pinkers kwijtgeraakt :twisted: en die passen niet op een Golfje

10 okt 2005 12:36
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Ivo964C2 schreef:
Dat is zwaar kl*te zeg!! :shock: Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat dit door één van de deelnemers van de herfstrit is gedaan. Maar goed, uitsluiten kan ik het natuurlijk ook niet. Hoop dat je niet te erge schade hebt opgelopen. :?

Weet je, ik kan dat ook niet. Maar ik weet 100% zeker dat hij erop zat toen ik die dag vertrok. Ik hou me er verder ook maar niet meer mee bezig. De schade valt mee (een armatuur + een krasje uit het zicht) en kost mij zelfs helemaal niets omdat Lothar van Tilburg van RENNSPORT te Breda, waar ik de lampenset in eerste instantie had gekocht, de zaak GRATIS heeft herstelt (even een beetje reclame, maar het is verdiend, want ik had hem gewoon medegedeeld dat het diefstal was).

Ik baal gewoon van het feit dat iemand met z'n poten niet van mijn auto af kan blijven. Want dat vind ik vele malen erger dan dat het mij geld had gekost (niet dat ik dat leuk vind ofzo, maar ik denk dat liefhebbers precies begrijpen wat ik bedoel).

10 okt 2005 12:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Dendermonde
Bericht Re: Het was weer fantastisch . . .
Rolf schreef:
Net tegen tienen thuis gekomen, dus dat was een hele dag maar zeer zeker de moeite waard. Weer een flink aantal bekenden mogen ontmoeten maar ook weer nieuwe gezichten. Koen heeft met zijn aanhang alle verwachtingen meer dan waar gemaakt: leuke weggetjes (op die betonweg naar Highway na :( :( :( ), gezellige locaties, leuke speeltuin voor onze kleine en tenslotte heerlijk culinair afgesloten.

Nog mijn dank voor een behulpzame Belgische techneut die mijn probleempje met de brandstofpomp op wist te lossen met een hansaplast-pleister :D :D :D . Merci, merci, merci en tot de volgende keer.

Rolf,

Dat is heel graag gedaan man, maar laat het wel eens goed herstellen he. En wat die techneut betreft ja het is dan ook ons vak en als we iemand kunnen helpen dan doe ik het met veel plezier. :wink:

Luc

www.lecars.be

Laatst bijgewerkt door RSR-Luc op 10 okt 2005 12:45, in totaal 1 keer bewerkt.

10 okt 2005 12:43
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Devils son schreef:
De schade valt mee (een armatuur + een krasje uit het zicht) en kost mij zelfs helemaal niets omdat Lothar van Tilburg van RENNSPORT te Breda, waar ik de lampenset in eerste instantie had gekocht, de zaak GRATIS heeft herstelt
..Goede service!! :thumright:

10 okt 2005 12:45
Profiel WWW
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Jammer dat ik mijn roadbook niet meer heb als souvenir. Ik geloof dat we dit afgegeven hebben voor de prijsuitreiking. Is het mogelijk om me een soft-copy te mailen ? Zal het dan zelf wel printen...

Gr,
Rufie.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

10 okt 2005 12:46
Profiel WWW Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Devils son schreef:
Ivo964C2 schreef:

Weet je, ik kan dat ook niet. Maar ik weet 100% zeker dat hij erop zat toen ik die dag vertrok. Ik hou me er verder ook maar niet meer mee bezig. De schade valt mee (een armatuur + een krasje uit het zicht) en kost mij zelfs helemaal niets omdat Lothar van Tilburg van RENNSPORT te Breda, waar ik de lampenset in eerste instantie had gekocht, de zaak GRATIS heeft herstelt (even een beetje reclame, maar het is verdiend, want ik had hem gewoon medegedeeld dat het diefstal was).

Ik baal gewoon van het feit dat iemand met z'n poten niet van mijn auto af kan blijven. Want dat vind ik vele malen erger dan dat het mij geld had gekost (niet dat ik dat leuk vind ofzo, maar ik denk dat liefhebbers precies begrijpen wat ik bedoel).

Ongelofelijk. :roll:

10 okt 2005 12:48
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Heel de dag was gewoon SUPER van begin tot einde. Geen enkele opmerking op de zaken die Koen in de hand had, echt top :!:

En nu is het weer wachten op de volgende rit 8)

10 okt 2005 12:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Dendermonde
Bericht 
Koen de rit was echt tof, mijn vrouw zag het eerst wel niet zitten ( ze is dan ook nog jong :lol: ) maar na puntje 10 zag ze het wel heel goed zitten. Het was dan ook een heel leuke dag met mooi weer en zeer veel natuur rond om ons en niet te vergeten heel lekker eten in een echt klasse restaurant. Nu in Bokrijk is het echt wel heel mooi zo veel natuur niet te doen maar zijn die Limburgers nu echt Zoooooo traaaaaag en zoooo ombeleeft amaai, ik vraag daar naar een pannenkoek en weet je wat die ober mij zegt ‘ DAT ZOU IK ECHT NIET DOEN ALS IK U WAS OF JE MAG NOG EEN UUR WACHTEN ‘ :? nu een voordeel daar is wel je bestelt 1 keer en je betaald 1 keer maar je krijgt daar alles 3 keer :shock: .
Het eten was echt af Koen daar kan ik nog niet van over, en de rit ook. Dus volgend jaar zijn we er weer bij maar dan komt onze Nina :D ook mee. En ik hoop dat ik tegen dan al een andere Porsche heb met nog iets meer pit in dan deze die ik nu heb. Ja voor ik het vergeet, toen ik gisteren naar huis toe reed zag ik altijd in mijn spiegel een weerlicht raar hé :lol:

10 okt 2005 12:57
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Antwerpen
Bericht 
Een weerlicht ?

Wij zijn 15 a 20 minuten na jullie vertrokken, dus ik was het niet hoor :wink:

10 okt 2005 13:18
Profiel
PorscheForum Junkie
MESTREECH
Bericht 
Helaas,is de foto verkeerd geschoten had,hij hem een metertje opgeschoven dan stond er nog een mooie op :cry: :cry: hahahaha
Of hij had gewoon iets naar achter moeten wandelen :wink:

En van dat knipperlicht,ik weet het niet........
Ik vond het allemaal heel vertrouwd en het lijkt mij echt sterk dat iemand van ""ONS""zich gaat vergrijpen aan een simpel knipperlichtje :roll: :roll:
Maar goed ,het is verdwenen en dat is erg genoeg maar ja :cry: :cry:

10 okt 2005 13:20
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 361 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende