Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 17:20

Antwoord op onderwerp  [ 1214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 49  Volgende
Formule 1, Seizoen 2017 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Gelukkig bood tour de france meer spektakel.

09 jul 2017 17:50
Profiel
Moderator
PF #57
pffff, wat een klapper in dd TdF... :shock:

09 jul 2017 17:54
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Kijk ook ff naar Alonso.

09 jul 2017 20:16
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Tja, het is weer een grote teleurstelling.... en weer RIC op podium. Zuur.
Toch Ferrari dan....?

09 jul 2017 20:21
Profiel
PorscheForum Rakker
986 S
040
Begin me toch echt af te vragen hoe dit technisch mogelijk is. De 2 auto's zijn toch opgebouwd uit exact dezelfde spullen?

10 jul 2017 10:26
Profiel
993 4S
Denk dat max gesaboteerd wordt.

10 jul 2017 10:47
Profiel
Moderator
PF #57
ik sta nog steeds versteld van de reacties. Ik had een tijd geleden een BMW 328i. 2 van mijn collega's ook. Op een gegeven moment ging mijn boordcomputer stuk. Vreemd, want die van hun allebei niet. Hoe kan dat nou? :shock:

Max draait zijn koppeling in de soep. Bij Ricciardo wordt een drukgroep vervangen. Bij Max niet. Doen ze vast express omdat ze dan hopen dat Max de race niet uitrijdt... :bang:

10 jul 2017 10:58
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Denk wel eens, weet nog dat ik karte met mn zoon en na een paar ronde vloog hij eraf, tandwiel, ketting en alles stuk en je kon weer terug :evil:
Of met de beemer naar Zandvoort, 2 rondjes en je kon stoppen, motor stuk en de pest erin hebben :twisted:

Moet je kijken wat daar aan de hand is met dat hele circus en het kostenplaatje, en dan rustig blijven, geef het je te doen :cry:

10 jul 2017 11:08
Profiel
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Toeval bestaat.
Op de lange termijn keren de kansen en komt Max echt wel weer op het podium.
Kwestie van geduld en de kunst om dit op te brengen, zowel voor Max als de fans.

10 jul 2017 11:09
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
986 S
040
horn schreef:
ik sta nog steeds versteld van de reacties. Ik had een tijd geleden een BMW 328i. 2 van mijn collega's ook. Op een gegeven moment ging mijn boordcomputer stuk. Vreemd, want die van hun allebei niet. Hoe kan dat nou? :shock:

Als een maand later je bak stuk was gegaan, 3 maanden later je airco niet meer doet, weer een tijd later de dynamo uit valt en vervolgens je katalysatoren problemen geven. En je collega's gebruiken de 328 ongeveer evenveel en op dezelfde manier en rijden vrolijk verder. Ging je dan niet vragen stellen ?

10 jul 2017 11:19
Profiel
964 c2
Den Haag
Ja, kan me 't nog herinneren.
Las toen in de Telegraaf dat er door het MT een complot was opgezet om Horn dwars te zitten, z'n 2 collega's waren gewoon commercieel interessanter. :salut:

10 jul 2017 11:39
Profiel
964 c2
Den Haag
horn schreef:
Max draait zijn koppeling in de soep. Bij Ricciardo wordt een drukgroep vervangen. Bij Max niet. Doen ze vast express omdat ze dan hopen dat Max de race niet uitrijdt... :bang:

Wel bijzonder idd, die nederlandse media verhalen..
Vooral dat ze eraan voorbij gaan dat 't voor het hele team/bedrijf RBracing net zo'n blamage is als voor de persoon MV, en dat ze ondanks de successen van Ricciardo gewoon ook steeds 50% van hun auto's zien uitvallen.

10 jul 2017 11:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 356 Speedster Intermeccanica 1972 1.6
ik denk niet dat Max gesaboteerd wordt door zijn team,
ben der eerder bang voor dat pappa Jos eens een bemoedigend woordje of klopje over de auto van Max heeft gegeven en de ziel van zijn auto :lol: :wink: kiest nu natuurlijk eieren voor zijn geld,
die denkt zo vader zo zoon, ik wil niet door de grindbak :res: :res:

10 jul 2017 13:46
Profiel
Moderator
PF #57
Frits77 schreef:
Als een maand later je bak stuk was gegaan, 3 maanden later je airco niet meer doet, weer een tijd later de dynamo uit valt en vervolgens je katalysatoren problemen geven. En je collega's gebruiken de 328 ongeveer evenveel en op dezelfde manier en rijden vrolijk verder. Ging je dan niet vragen stellen ?

Dan was ik naar BMW gelopen en had gevraagd waarom ik een maandagochtend model heb gekregen. Maar noem me naief, ik was er niet van uitgegaan dat ze mijn collega's expres een goede auto hadden gegeven.

Effe serieus, denk jij serieus dat RB Max loopt te saboteren, bewust slechtere spullen geeft of zelfs maar hoopt dat Ricciardo voor Max finisht? Ik geloof er echt geen ruk van. Uiteraard mag iedereen vinden wat hij vindt, geen problemen mee. Wel verbaast over de felheid waarmee je op de Max fanpages op FB wordt gereageerd op 'het geluk van Ricciardo'. Men doet of hij echt niks kan en alleen finisht omdat Max uitvalt. En dat is ook doorgestoken kaart. Hahahaha :twisted:

10 jul 2017 14:17
Profiel
993 4S
Lach me altijd kapot om die complottheorien :lol:

10 jul 2017 14:27
Profiel
Noord-Brabant
Red Bull zal er alles aan moeten doen om Max een fatsoenlijke wagen te geven anders zie ik Max toch echt de overstap naar Ferrari maken. Dat een F1-contract niet uitzitten not done is zal best, maar die jongen wil maar één ding, en dat is racen in een competitieve wagen. En dat is echt het enige wat telt bij Max. Dus de druk wordt bij de monteurs alleen maar opgevoerd en ben benieuwd of ze ermee kunnen omgaan. Ben zeer benieuwd volgend weekend.

10 jul 2017 14:31
Profiel
PorscheForum Rakker
986 S
040
horn schreef:
Frits77 schreef:

Effe serieus, denk jij serieus dat RB Max loopt te saboteren, bewust slechtere spullen geeft of zelfs maar hoopt dat Ricciardo voor Max finisht? Ik geloof er echt geen ruk van. Uiteraard mag iedereen vinden wat hij vindt, geen problemen mee. Wel verbaast over de felheid waarmee je op de Max fanpages op FB wordt gereageerd op 'het geluk van Ricciardo'. Men doet of hij echt niks kan en alleen finisht omdat Max uitvalt. En dat is ook doorgestoken kaart. Hahahaha :twisted:

Nee dat denk ik niet! Het wordt wel alleen steeds moeilijker uitleggen aan Max. Hoewel dit zeker geen serie productie auto's zijn, zijn de onderdelen toch neem ik aan 100% hetzelfde. Als je ze dan ook op dezelfde manier aan elkaar schroeft, met het resultaat hetzelfde gaat doen (racen!) onder dezelfde omstandigheden, en het zaakje op dezelfde manier onderhoudt, dan kan er natuurlijk een (paar) keer pech optreden maar dit lijkt toch een beetje op een patroon ondertussen. Als RB team manager zou ik toch wel in detail willen begrijpen hoe dit kan gebeuren. Niet alleen ieder incident maar inmiddels ook het feit dat ze allemaal bij 1 auto/coureur optreden. Anders gaat Max idd sneller dan voorzien weg, precies wat Franz hierboven zegt.

10 jul 2017 14:52
Profiel
Frits77 schreef:
Hoewel dit zeker geen serie productie auto's zijn, zijn de onderdelen toch neem ik aan 100% hetzelfde. Als je ze dan ook op dezelfde manier aan elkaar schroeft, met het resultaat hetzelfde gaat doen (racen!) onder dezelfde omstandigheden, en het zaakje op dezelfde manier onderhoudt, dan kan er natuurlijk een (paar) keer pech optreden maar dit lijkt toch een beetje op een patroon ondertussen.

Klopt als een bus.
Maw de enige variabele in heel dit verhaal is de piloot? :idea:

10 jul 2017 15:05
Profiel
Moderator
PF #57
Frits77 schreef:
Nee dat denk ik niet!

Gelukkig! :wink: De rest kan ik onderschrijven. Denk alleen niet dat Max zomaar wegkomt bij RB.

10 jul 2017 15:08
Profiel
Noord-Brabant
Dat zal inderdaad enkele tientallen miljoenen moeten kosten. Maar een team als Ferrari zal dat graag betalen nu Raikonen er weinig van bakt. Naast Vettel kan dat nog erg leuk gaan worden. Die wil graag eerste rijder blijven.

@Tilt: Monteurs?

10 jul 2017 16:08
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 993 Targa
horn schreef:

Tja nou noem je ook een merk.......................BMW :mrgreen:

Maar even zonder dollen wat gaat er de laatste jaren ontzettend veel stuk aan bep. types.
Hier in de buurt zit een garage die gewoon 20 nieuwe motoren per keer inkoopt.....hij verkoopt er minimaal 2 per week omdat dit goedkoper is dan reviseren.
Daarnaast heeft hij fulltime werk aan revisie van de automatische bakken van dit duitse (ahum) topmerk.

10 jul 2017 16:20
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
thedutchguy schreef:
Hier in de buurt zit een garage die gewoon 20 nieuwe motoren per keer inkoopt.....hij verkoopt er minimaal 2 per week omdat dit goedkoper is dan .

Woon je naast Alpo :?:
Moest hem een keer assisteren met de heftruck, en wist niet wat ik zag :oops:

10 jul 2017 18:03
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Er was ook nog iets met een remkabel die zijn monteurs waren vergeten vast te zetten. Dit merkte Max gelukkig net op tijd. Was hij ermee de baan opgegaan had het op een crash kunnen uitlopen.

10 jul 2017 21:33
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Een remkabel? In 2017?!

10 jul 2017 21:56
Profiel
Noord-Brabant
Enguess schreef:
Een remkabel? In 2017?!

Ja, die loopt naast de kabel van de choke.

10 jul 2017 22:06
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 49  Volgende