Tourrit na de nurburgring met hotelovernachting Te Koop
Auteur
Bericht
TurboJ
997 Turbo Techart
Tourrit na de nurburgring met hotelovernachting Te Koop
Weet niet of het kan of mag hier om dit aan te bieden maar proberen en iemand blij maken kan altijd.
Ikzelf heb maanden terug via Streetgasm een tourrit gekocht na de Nurburgring twv €575,- Deze tourrit is dit weekend op de 22ste en de 23ste juli 2017. Nu is helaas vanwege prive omstandigheden het niet mogelijk om deze trip meer te maken. De organisatie kan me helaas niks vergoeden en raad me aan om de dag nog te verkopen. Dus hierbij last minute aangeboden voor mijn mede Porsche eigenaren. Of enig andere eigenaar van een leuk merk auto.
deelname is op basis van 1 team (max 2 personen) en is inclusief: *Lunch *Diner *Drankarrangement *Overnachting in het 4* Linder motorsport hotel met uitgebreid ontbijt. *Unieke parkeerplaats in de Ringboulevard *Luxe roadbook *Ringweekend sticker *Ervaren crew welke 24h voor u klaarstaat
Vraagprijsje €250,-
voor vragen etc stuur me even een pm.
18 jul 2017 22:43
horn
PF #57
Re: Tourrit na de nurburgring met hotelovernachting Te Koop
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum