Toeval? Bijna aan het einde van onze vakantie in Toscane, blijkt de 991.2 GT3 op ons resort(je) te worden geïntroduceerd voor de Toscaanse markt. Feestje van de Porsche dealer in Arezzo. Wij hebben ons gráág laten uitnodigen...
20 jul 2017 23:50
Subdriver
Curaçao
Re: 991.2 GT3 introductie Toscane
Maakt niet uit hoeveel mooie dames ze er bij zetten, ik blijf die neus lelijk vinden!
21 jul 2017 5:27
horn
PF #57
Van die linker ben ik het wel met je eens. Die rechter vind ik zeker wel meevallen
On topic: leuke meevaller op vakantie. Ik ga weer net een dag te laat naar Toscane. Story of my life
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
21 jul 2017 8:14
ErikP
997 S cabrio in Speedgelb,
Ex Boxster 986
Schiedam
Leuk dag je daar zo inrolt. Die GT3 is absoluut een geweldenaar. Maar ik geloof dat ik die blauwe mooier vind...
21 jul 2017 8:45
Binko
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Ik denk dat je een bruut functioneel beest als een GT3 niet op subtiele schoonheid moet beoordelen, Subdriver. Het is een beest en zo ziet hij er ook uit. Veel plezier, Horn; aan het weer, het eten en de landschappen zal het niet liggen! Blauwe was een beauty van een 912, ErikP.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum