Auteur |
Bericht |
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
Categorie onderdelen voor leken: ter lering vermaak
https://www.marktplaats.nl/a/auto-onder ... e=lr&pos=5zag dit op MP dit voorbij komen. Misschien wel een leuke nieuwe rubriek. Waarom? Ik ben altijd geïnteresseerd in onderdelen van de P maar vaak geen idee wat het doet en vooral wat je merkt als het niet meer doet...wat het moet. Tevens vind ik de onderwerpen waarin de techneuten onder ons met DIY adviezen en filmpjes komen vaak het leukst. Mijn vraag wat is dit nu precies, wat merk je ervan etc. en wie post een nieuw onderdeel als we deze onder de knie hebben
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
09 aug 2017 17:40 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Re: CATEGORIE ONDERDELEN VOOR LEKEN: TER LERING EN VERMAAK
Dat is een differentieel waar de assen op zitten die de voorwielen aandrijven. Als deze het niet meer doet heb je ineens een 2wd ipv een 4wd. Hieronder zichtbaar tussen de voorbanden.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
09 aug 2017 18:08 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Misschien ben ik wat achterdochtig van aard,maar vaak vraag ik mij af waar dit soort onderdelen dan vandaan komen? Er worden nogal wat Porsches gestolen .
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
09 aug 2017 18:18 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
En plat gereden
_________________________________________ remmen is angst
|
09 aug 2017 18:28 |
|
|
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
Ho Ho dat is speculeren en totally off topic ON TOPIC: Thanks en lekker dat er meteen een heerlijke 959 meelift
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
09 aug 2017 18:30 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heb in het verleden ook wel eens wat gekocht en bij aankomst dacht ik ook wel eens waar komt dit vandaan Maarja dan heb je 200 km gereden en de spullen liggen daar, wat moet je
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
09 aug 2017 18:40 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Rechtsomkeer maken ... of je moet aantoonbaar een marktconforme prijs betalen in dat geval kunnen ze je niet pakken voor heling
|
09 aug 2017 20:29 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
De prijs was al afgesproken, dat was het niet Dacht dat hij het thuis had liggen maar moest naar een plaats waar enorm veel spullen lagen, keek mn ogen uit Praat over jaren 90 en het was een advert. in de Televaag.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
09 aug 2017 22:31 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Re: Categorie onderdelen voor leken: ter lering vermaak
Tijdens het demonteren kwam ik dit dingetje tegen onder het dashboard. Roept u maar....
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
21 sep 2017 15:13 |
|
|
Ticcie
964 C2
|
Spanningsregulator?
Kan piekspanningen opvangen.
|
21 sep 2017 21:12 |
|
|
ruud janssen
944 1987 #Pitchblack944
Ex:
996 TURBO 2001 488PK/727NM
arena metallic 996 C2 1999
ex: witte 944 type 1 uit 1984
ex: 996 violet 1999
ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI.
ex 944S2 1991 zwart
ex 928 1980 grijs
Oost-Souburg
|
Lijkt op een condensator
|
22 sep 2017 0:05 |
|
|
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
spy ware, KGB?
|
22 sep 2017 10:24 |
|
|
Bocaloco
|
Ik denk dat het een condensator is voor de intervalstand van de ruitenwisser.
_________________________________________ 991.2 Targa 4 GTS
|
22 sep 2017 11:35 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Net ff gekeken wat voor een tekst er op stond en het is een Beru sk210/38. http://forums.pelicanparts.com/porsche- ... laces.htmlDit kan ik er over vinden op het interwebs... Waarschijnlijk dus een condensator voor de ruitenwissers! Maar als ik hier op deze kabelboom site kijk kan ik het weer niet terug vinden?!?!? http://classickabelboomcompany.com/wiri ... m-porsche/
|
23 sep 2017 16:52 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Als het een condensator is (waar het wel op lijkt) dan zou je radio moeten storen bij gebruik van de ruitenwissers (zie ook het hierboven aangegeven Pelicanparts-linkje)
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
25 sep 2017 21:58 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Klopt, dat heb ik ook gelezen. Maar als ik het terug ga zoeken in de schema's dan wordt ik er niks wijzer uit. Het wordt steeds duidelijker dat dit echt wel uitbesteed gaat worden.
|
26 sep 2017 10:49 |
|
|