Auteur |
Bericht |
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Leuk leuk leuk Koen, volgend jaar nog mooiere prijzen te winnen !!!!
Wat dan ? Een bruudruuster ?
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
11 okt 2005 10:53 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Mooi, maar eenheidsworst.... (voor alle duidelijkheid, ik ben eigenlijk ook een alfafan)
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
11 okt 2005 11:32 |
|
|
Beltar
|
We gingen voluit voor "nen bruudruuster" , de grill was ook ok , maar co-piloot Janus wilde zo graag een uurwerk, dus... het was immers hij die champ was met de playstation.
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
11 okt 2005 11:34 |
|
|
PVK996
996 cabrioSchelle - België
|
Inderdaad en nog maar eens de rit was SUBLIEM nogmaals dikke PROFICIAT koen
Kmoet zelfs toegeven dat we ook ideetjes hebben opgedaan voor onze rit volgend jaar zoals o.a. veel positieve reactie gekregen i.v.m. het roadboek dat niet alleen maar bestond uit bolleke/pijltje. Het stuk met de te herkennen foto's op de te volgen route was wel heel goed, twas eens iets anders hé
greettzz
Conny
Oh ja, allen bedankt voor het plaatsen van de foto's zo heb ik er ook wat (kvergeet altijd mijn kodak)
_________________________________________ Life starts at .... having a Porsche !
|
11 okt 2005 19:31 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
:evil::evil: ..... Uiteraard gepost op pagina 13 van dit topic.
Inderdaad had Dirkie vorig jaar ook zo'n -ervaring, notabene tijdens de Porschedays op Spa-Francochamps
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 okt 2005 20:08 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
En daar gaan we weer
-enikweeraanhetblozen-
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
11 okt 2005 21:04 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
dat van die alfa meeting waren allemaal GT's
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
11 okt 2005 22:04 |
|
|
Beltar
|
Speciaal voor PVK996 die niet alleen haar kodac vergeet (da's eens wat anders dan slimmekes die hun CF-kaart vergeten ) , maar ook niet op de foto wil....
Ik gooi ze hierbij in de groep...
PVK-tje ge zijt de max..., en aan t stuur van je cabrio nie te doen...('t is hier wel geen liefdesverklaring zunne... want k voel de comments van al die hollanderkes al komen... )
|
11 okt 2005 23:58 |
|
|
Sjonnie
|
Volgens mij heeft Beltar meer gezien dan wij.
Toch iets te maken met het onderschrift:
"topless all the way!!!
Right into the seventh heaven!!!"
|
12 okt 2005 11:01 |
|
|
Beltar
|
@sjonnie : volgende keer toch eens nadenken over een 4Scabrio hé!
|
12 okt 2005 12:57 |
|
|
F@RGO
|
|
12 okt 2005 13:04 |
|
|