Heren (en dames),
Ik heb een aantal vragen die jullie wellicht kunnen beantwoorden.
- klopt het dat de driehoekruitjes achter/zij niet omhoog kunnen met de kap open? of is dit een "instelling"?
Ik zag na wat rond zoeken op internet naar deze vraag een module te koop, waarbij o.a het dak open kan wanneer je rijd (geloof niet dat ik dat nu zo enorm nuttig vind) , en bij de meest uitgebreide versie zeggen ze; driehoekruitjes omhoog wanneer de kap open is.
Is daarvoor echt een aftermarket module nodig?
Ander voordeel van deze module is, dat het dak opent en sluit met slechts 1 druk op de knop ipv ingedrukt houden.
nadeel vind ik wel; a) de module komt tussen de bedrading van de cabriokap ecu, b) de kap opent en sluit met 1 druk, maar het is me niet duidelijk hoe deze tussentijds (in geval van nood) stop gezet kan worden.
iemand ervaring met zo'n "comfort module"?
-Toen ik de auto kocht viel het mij op dat de rechter buitenspiegel bij het inschakelen van de achteruitversnelling naar beneden kantelde. Super handige feature bij inparkeren.
Echter, dit doet hij niet meer. sinds wanneer dit niet meer is, geen idee. Merkte het afgelopen week ineens op. Is dit een functie die aan en uit gezet kan worden? Of is er iets defect?
(de achteruit rij schakelaar is goed, die heb ik al nagekeken en preventief vervangen
)