Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 mei 2025 1:07

Antwoord op onderwerp  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ending sleepless nights.... HIJ IS BINNEN !!!!!!!!!!!!!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
ER schreef:
Carrera4s schreef:
Just for the record, wat heeft een turbo S nog meer tov de jouwe ?

Volgens mij alleen de vreselijke spoiler, standaard Carbon interieur pakket en gele remklauwen......... overige opties zijn aanwezig op de Arenarode.

En je hebt gelukkig ook niet de vreselijk lelijke dubbele eindpijpjes van de Turbo S :wink: Enne....nogmaals van harte :thumleft:

12 okt 2005 21:19
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
2000 gtv schreef:
En je hebt gelukkig ook niet de vreselijk lelijke dubbele eindpijpjes van de Turbo S

Dia was ik nog vergeten! Dat had die zwarte Turbo uit Stuttgart, je weet wel: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=5524&highlight=ist+leider+verkauft

Was ook een echte wannahave, met véél X-opties, 45.000 km op de teller (wat veel!!!), eigendom van een Porsche AG medewerker en niet onbelangrijk: werd recht voor mijn neus verkocht!!

Maar die dunne dubbele pijpjes boeien mij ook niet zo....

12 okt 2005 21:47
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
toch wel het mooie aan deze turbo vind ik de turbo S schermen en de stoelen

eerst vond ik dat jurgen de mooiste wagen van het forum had maar nu begin ik te twijfelen :oops:

12 okt 2005 22:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Stoelen ben ik met je eens, maar die schermen ? :roll:
Ik vind dat het de prachtige lijnen van de 993 een tikje verstoord :o

Is maar goed dat smaken verschillen :wink:

Ik heb nog een prijsvraag, noem de 4 uiterlijke verschillen tussen Erwin's en mijn auto, ja kom maar op 8)
Als we dan samen in een toertocht zitten, weet men tenminste wie wie is !
De winnaar mag een keer met me meerijden, als ie durft :wink:

Laatst bijgewerkt door Gerco op 12 okt 2005 22:53, in totaal 2 keer bewerkt.

12 okt 2005 22:44
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Bij een prijsvraag horen prijzen.

12 okt 2005 22:46
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Schitterende auto, gefeliciteerd!

12 okt 2005 22:47
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
2000 gtv schreef:
ER schreef:
Carrera4s schreef:
Just for the record, wat heeft een turbo S nog meer tov de jouwe ?

Volgens mij alleen de vreselijke spoiler, standaard Carbon interieur pakket en gele remklauwen......... overige opties zijn aanwezig op de Arenarode.

En je hebt gelukkig ook niet de vreselijk lelijke dubbele eindpijpjes van de Turbo S :wink: Enne....nogmaals van harte :thumleft:

Vindt je?
Juist mooier als de obligate 13 -in- een -dozijn -eindpijpen

12 okt 2005 22:49
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Tiptronic 2002, basalt
Bericht 
Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere auto. Lijkt mij overigens zonde om mee te rijden, gezien de KM stand, is het geen verzamelaarsobject? Je gaat er toch niet mee naar je werk, neem ik aan?

12 okt 2005 23:02
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Butzi schreef:
Je gaat er toch niet mee naar je werk, neem ik aan?

Nee, dan zou er elke dag weer 3 km bijkomen... :lol: :lol: :lol:

13 okt 2005 0:28
Profiel
Westervoort
Bericht 
Gerco schreef:
Ik heb nog een prijsvraag, noem de 4 uiterlijke verschillen tussen Erwin's en mijn auto, ja kom maar op 8)
Als we dan samen in een toertocht zitten, weet men tenminste wie wie is !
De winnaar mag een keer met me meerijden, als ie durft :wink:

Even uit m'n hoofd ;
1 luchthappers voor
2 luchtinlaten achterschermen
3 uitlaten
4 leerkleur
5 schuifdak
6 achterwand vd stoel
7 kenteken.. :mrgreen:

Ja...je vroeg wat verschillen... 8) ...wat heb ik nu gewonnen :wink: ...meerijden durf ik denk ik wel.. :wink:

13 okt 2005 0:50
Profiel
Westervoort
Bericht 
robbie965 schreef:
eerst vond ik dat jurgen de mooiste wagen van het forum had maar nu begin ik te twijfelen :oops:

Het is hun van harte gegund hoor :wink: ...mooi toch, dat ze zo'n mooie wagen gevonden hebben...en wie de mooiste heeft...als ik Erwin goed inschat vind hij dat net zo belangrijk als ik.. 8)

De dingen die jij trouwens zo mooi vind, heb ik precies dezelfde gedachte over Robbie...mooi mooi.. :wink:

13 okt 2005 0:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Jurgen,
Ik kan het bij Erwin's "S" niet precies zien, maar volgens mij heeft hij dezelfde uitlaten als ik, dus niet de standaard maar de verchroomd of hoe het ook heet.
Ik had het verder over UITERlijke kenmerken, dus vandaar dat je er een paar meer hebt dan ik in gedachten had :wink:
Maar netto heb je er toch maar een gemist ! Dus je mag al een keer meerijden hoor :D

Maar wie noemt het laatste detail, wat ik toch wel belangrijk vind ?
Ik zie nu dat op niet alle foto's dat verschil er is, wel op de meest recente fotoos die ik online heb gezet. Dat is eigenlijk al een heel grote clue.....

Mooi is subjectief, mijn turbo is van buiten nog helemaal standaard, precies zoals ik mijn Droom turbo altijd wilde hebben, en dat vind ik nou heel mooi :wink:

Ik las trouwens wat oude posts van je Erwin en je zei dat je een turbo met 120.000 km had laten staan omdat je zo bang was voor een blokrevisie, maar daar ben ik het echt niet mee eens hoor als ik het mag zeggen. In een ander topic kwam het ook ter sprake maar ik denk dat een blok indien netjes behandeld rustig minimaal 200.000 km mee kan zonder problemen. Mijn 4S had 217.000 en reed nog perfect. Tuurlijk, hoe minder km gelopen, hoe meer die nog kan doen, maar het ligt meer aan hoe er mee gereden is, dan aan de km lijkt mij.. Daarom heb ik geen moeite met autos die al 100k gelopen hebben. En natuurlijk steld een turbo iets hogere eisen aan een blok dan een 4S, maar dan nog.
Maar daarentegen, als je het kan doen en meer redenen had dat je een auto wilde die nog weinig gereden heeft, dan is daar natuurlijk niks mis mee 8)
Maar ik hoef die van mij in elk geval niet meer in te rijden :wink:

13 okt 2005 2:11
Profiel
Rosmalen
Bericht 
Gerco schreef:
ik denk dat een blok indien netjes behandeld rustig minimaal 200.000 km mee kan zonder problemen.

Dat denk ik ook Gerco. Alles staat of valt met de manier van omgang met de auto (zowel qua rijgedrag als mate en kwaliteit van onderhoud) maar indien je de keus hebt 20.000 km of 120.000 km dan kan je die kansen op wanbeleid verder reduceren (niet tot nul overigens...). Verder ben ik ook van mening dat wanneer slordig/slecht met interieur is omgesprongen, dat de kans op 'slechte' omgang met het motorisch gedeelte een stuk groter wordt.

Butzi schreef:
Je gaat er toch niet mee naar je werk, neem ik aan?

Nee hoor. Woon op loopafstand van het werk. 500 meter om precies te zijn; lijkt me geen discussie.

Auto is voor fun in de vrije tijd.

Gerco schreef:
Ik heb nog een prijsvraag, noem de 4 uiterlijke verschillen tussen Erwin's en mijn auto, ja kom maar op

Jurgen is aardig compleet naar mijn idee. Resteert nog: andere wheel centre-caps (Porsche logo versus Turbo tekst) en verder......................... Bridgestones versus Conti's? :roll:

Mag ik meerijden? Of heb je een ander prijzenpakket?

13 okt 2005 7:14
Profiel
Westervoort
Bericht 
Gerco , over die uitlaten ; even een PB'tje naar die andere Erwin (2000GTV)...ik heb hem hierover niet gesproken hoor...maar weet zeker dat hij je het direct zal vertellen.. :wink:

ps. "Pietje Precies" is niets vergeleken bij Erwin...dat je 't maar alvast weet.. :wink:

13 okt 2005 9:14
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Gefeliciteerd ER. Dit ziet er echt een zeldzame parel uit. Wat een prachtige zetels en al dat leder aan het dashboard. Ik wens je duizenden zorgeloze kms.

Gr,
Rufie.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

13 okt 2005 10:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ja Erwin, inderdaad de wheel centre caps !
Jij mag dus een keer meerijden met mij !
Of als ik je me een keer in die van jou laat rijden mag je zelfs een keer in die van mij rijden. Kan ik eens zien wat nou 22 PK meer nog doet :roll:

Ik had dus oorspronkelijk ook de "porsche logo" wheel caps maar heb die laten vervangen omdat ik de "turbo" caps VEEL mooier vind en er ook oorspronkelijk op horen.
En ik heb nu inderdaad Conti's er onder zitten maar ben altijd Bridgestone's gewend en wil die er binnenkort ook weer onder hebben. :)

13 okt 2005 10:56
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Heeft een Turbo met een zo een lage kilometerstand echt een meerwaarde ten opzichte van een Turbo met meer kilometers?
En in hoe vere is dat terug te zien in de prijs voor een 993 Turbo?

13 okt 2005 14:08
Profiel
Rosmalen
Bericht 
BJP schreef:
Heeft een Turbo met een zo een lage kilometerstand echt een meerwaarde ten opzichte van een Turbo met meer kilometers?
En in hoe vere is dat terug te zien in de prijs voor een 993 Turbo?

Zoals ik al zei:
"Alles staat of valt met de manier van omgang met de auto (zowel qua rijgedrag als mate en kwaliteit van onderhoud) maar indien je de keus hebt 20.000 km of 120.000 km dan kan je die kansen op wanbeleid verder reduceren (niet tot nul overigens...). "

Die meerwaarde voor jou hangt dus onder andere af van de mate waarin je dit belangrijk vindt, hoelang je ermee wil doen (alleen maar een jaartje gassen en verkopen of een investering voor de langere termijn) en hoeveel geld je er voor over hebt.

13 okt 2005 14:34
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Hoe zie jij de waardeontwikkeling van een 993 Turbo met weinig kilometers en een goede staat van onderhoud?

13 okt 2005 14:53
Profiel
Rosmalen
Bericht 
GUNSTIG, what else can I say?

Eigenaren van een dergelijke auto bedenken zich op dit moment drie keer voordat ze hem verkopen. Wat dacht je dat de reden was dat ze nauwelijks te vinden zijn in Europa?

Naar mijn idee is een gave, schadevrije 993 met gedocumenteerde historie en ook nog eens weinig kilometers op dit moment één van de minst in waarde devaluerende auto's. Ongeacht de uitvoering.

13 okt 2005 18:07
Profiel
964.c4
assendelft
Bericht 
ER schreef:
GUNSTIG, what else can I say?

Eigenaren van een dergelijke auto bedenken zich op dit moment drie keer voordat ze hem verkopen. Wat dacht je dat de reden was dat ze nauwelijks te vinden zijn in Europa?

Naar mijn idee is een gave, schadevrije 993 met gedocumenteerde historie en ook nog eens weinig kilometers op dit moment één van de minst in waarde devaluerende auto's. Ongeacht de uitvoering.

mee eens :lol:

13 okt 2005 18:16
Profiel WWW Facebook 
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
RS-R schreef:
2000 gtv schreef:
ER schreef:
Carrera4s schreef:
Just for
Jurgen schreef:
Gerco , over die uitlaten ; even een PB'tje naar die andere Erwin (2000GTV)...ik heb hem hierover niet gesproken hoor...maar weet zeker dat hij je het direct zal vertellen.. :wink:

ps. "Pietje Precies" is niets vergeleken bij Erwin...dat je 't maar alvast weet.. :wink:
the record, wat heeft een turbo S nog meer tov de jouwe ?

Vindt je?
Juist mooier als de obligate 13 -in- een -dozijn -eindpijpen
Dubbele pijpen oke, maar dan had Porsche ook de moeite moeten nemen om de vorm van de openingen in de bumper aan te passen.Kijk maar even in de nieuwe autovisie naar de achterkant van de audi rs4 met dubbel pijp.Vorm bumperopening volgt uitlaten.Bij de turbo S niet,gewoon de ronde gaten met een rechthoekige vorm van de eindpijpen.Niet mooi imho. :wink:

13 okt 2005 19:52
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Ach, niets mis mee.
Afbeelding

13 okt 2005 19:56
Profiel
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
RS-R schreef:
Ach, niets mis mee.
Afbeelding

er staan leuke auto`s binnen in de showroom ik zie een diablo en helemaal achter een jag xk8 maar de middelste hmm zou het niet weten

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

13 okt 2005 20:05
Profiel Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik zou nochthans bijna durven zweren dat de achterste een Porsche is :roll: :?

Laatste update 22/10/2013

13 okt 2005 20:39
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 94 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende