Re: Porsche Boxster S :: 2001 :: 162k km
Een ieder is vrij om de keuzes te maken die die wil maken, heb netjes van jeroen een bericht gehad dat hij een andere boxster gekocht heeft. Wellicht stelt hij deze voor op het forum. Goed om te weten dat er nog meer enthousiastelingen zijn die de weg naar dit forum weten te vinden.
Wat betreft mijn persoonlijke mening over een proefrit, aangezien deze mensen bij mij niet dagelijk op de stoep staan valt daar altijd over te praten. Echter heb je altijd op voorhand een dubbele natuurlijke selectie.
Ten eerste tijdens telefonisch contact wanneer iemand een afspraak wil maken, daarna op het moment dat je naast de auto staat, of binnen aan de koffie zit en over de auto spreekt. Dan bepaal je voor jezelf welke kant het op gaat. Wanneer iemand (porsche liefhebber) langskomt voor een bezichtiging zal een proefrit met mij ernaast ten allte tijde mogelijk zijn mits deze persoon in acht neemt hoe je met het eigendom van iemand anders omgaat.
(Lees, heb eens een Subaru Impreza 2.0 WRX verkocht waarbij een persoon meende de oprit af te moeten draaien en in een woonwijk met kinderen het pedaal volledig te moeten "floren" en dus volgas weg te rijden en op te trekken. Afgezien van het feit dat je een auto gewoon conform voorschrift warm rijdt is het ook nog gewoon gevaarlijk. Heb deze persoon ook verzicht gelijk uit te stappen en te vertrekken.) Met jeroen was dit vanzelfsprekend geen enkel probleem en hebben we erg leuk gesproken tijdens de rit (ook erna), tenslotte is er een gezamelijke interesse welke meer dan genoeg gespreksstof biedt.
Heb gedurende de vakantieperiode een aantal plaatjes gemaakt van de boxster die ik jullie niet wil onthouden:
Mvg,
Rene Dekker