_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
20 sep 2017 13:00
BernHardN
Meppel
Re: Deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 4
20 sep 2017 13:38
Neppert
Neppert
Neppert
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
25 sep 2017 12:22
Neppert
Neppert
Neppert
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
25 sep 2017 12:34
Neppert
Neppert
Neppert
25 sep 2017 13:25
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Neppert schreef:
Moest gelijk denken aan deze briljante reclame:
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
25 sep 2017 20:38
horn
PF #57
leuk, kende hem niet.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
25 sep 2017 20:50
Neppert
Neppert
Neppert
Mooie reclame idd!
25 sep 2017 21:24
205forever
Porsche 356 Speedster Intermeccanica 1972 1.6
Er was eens een man in Wolfheze, die zei dat'ie schaamlip kon lezen. Een dokter uit Goor Had de viezerik door. Het bleek gewoon een k*tsmoes te wezen.
25 sep 2017 22:48
Neppert
Neppert
Neppert
01 okt 2017 8:25
Neppert
Neppert
Neppert
02 okt 2017 9:04
205forever
Porsche 356 Speedster Intermeccanica 1972 1.6
03 okt 2017 12:19
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Hahaha, Theo Wesselo: "wat is het verschil tussen een vrouw en een koelkast?" Zoek zelf maar op wat de oplossing is. Ik kwam niet meer bij!!!
Nou, vooruit dan maar: "Een koelkast laat geen scheten als je je vlees deruit haalt....!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
03 okt 2017 12:48
Brulaap
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Meld onbekende Bentley's en Jaguars in Soest..... daar in de buurt/regio woont toch ook een voornaam forumlid?
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum