Ervaring met Cargraphic Airlift en Bilstein B16 op een 997TT
Dag forumleden,
Ik heb een 997 Turbo met mooi mee gespoten originele sideskirts en voor- en achterbumper lippen. Deze is ook verlaagd (originele PASM schokbrekers met verlagingsveren). Rijdt prima voor op de openbare weg (ik ben geen track Days deelnemer
). Daarnaast staat hij nu ook heel mooi op de (20 inch) wielen!
Maar, het is altijd duimen, plannen en indien noodzakelijk en foutloze executie van de over-de-drempel manoeuvre indien ik geen schade wil aanrichten aan de voorkant (Lip).
Nu wil ik misschien overstappen naar een Bilstein PSS10 B16 set en daarnaast ook Cargraphic's airlift gebruiken om comfortabeler over drempels te kunnen.
Heeft iemand ervaring met de Cargraphics airlift?
Heeft iemand daarnaast ook ervaring met Bilstein PSS10 B16 (PASM) onder een 997 (Turbo)?
Alvast bedankt voor jullie moeite!