_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
25 okt 2017 17:02
CaseyB
ex Boxster 986 2.5
Ede
Re: Formule 1, Seizoen 2017
@MarkS: mooi filmpje dat je hier hebt gepost. Ik ben het helemaal eens met de analysator (vergeef 'm inderdaad de slis). De juiste conclusie is dat aan Max Verstappen in Austin volkomen ten onrechte een tijdstraf (en een strafpunt!) werd opgelegd. Als de FIA bonzen (dan wel eigenaar Liberty Global) echt lef hebben, en het gezicht van de sport nog een beetje willen redden!, dan maken ze komend weekend in Mexico bekend dat de straf ongedaan gemaakt wordt, en dat aan Verstappen op het podium alsnog de beker wordt uitgereikt voor de 3e plek. Maar dit zal wel 'wishful thinking' van mij zijn, vrees ik.
Anyhow: op naar weer een volgende toprace van Max in Mexico! Ik kan niet wachten!
Laatst bijgewerkt door CaseyB op 25 okt 2017 17:55, in totaal 1 keer bewerkt.
25 okt 2017 17:47
horn
PF #57
Enguess schreef:
Die Lauda, je mag van hem vinden wat je wil, maar om nou te zeggen dat hij geen verstand heeft van F1 is wel wat gewaagd.
Dat heb ik dan ook niet gezegd. Ik twijfel wel eens aan de beste man. Zijn uitlatingen over Max Verstappen een tijd geleden vond ik erg kort door de bocht en wel erg Mercedes gekleurd. Dat is enerzijds logisch, omdat hij mede eigenaar van dat team is. Anderzijds krijgt hij ook publiciteit als autoriteit in de F1. Vind persoonlijk dat hij daar rekening mee moet houden bij zijn uitlatingen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
25 okt 2017 17:51
porschenot
ex 993 ex 996
filmpje laat toch echt duidelijk zien dat max gewoon een crash voorkomt en word daar weer voor gestraft MAX wordt 100% gepiepeld
25 okt 2017 18:53
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Zo streep eronder en door naar de volgende race!
Wisten jullie al dat Kvjat exit is en dat voorlopig Brendon Hartley in dat stoeltje rijdt?
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
25 okt 2017 18:55
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Ja, op zich best opmerkelijk. Kvyat is niet perse beter maar met nog maar paar races te gaan scoort ie met z'n ervaring in de auto waarschijnlijk wel meer punten. Blijkbaar zien ze toekomst (volgend jaar) in Hartley en dan is t weer logisch, kan ie iig vast een paar races aan het team en de auto wennen.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
"Brawn, die zag dat de wedstrijdleiding kort na het akkefietje direct een straf uitdeelde. "Technologie wordt in elke sport steeds interessanter en hierdoor kunnen beleidsbepalers accurater beslissingen maken."
Daar is anders tijdens de wedstrijden niets van te merken na een "under investigation"-melding
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
25 okt 2017 20:38
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Om afscheid te nemen nog even een filmpje met z'n highlights.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
25 okt 2017 20:42
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Brawn gaat ook mee in de malaise, ze doen maar wat....
25 okt 2017 20:48
frankv
964 C2 - zwart - MY1992
porschenot schreef:
filmpje laat toch echt duidelijk zien dat max gewoon een crash voorkomt en word daar weer voor gestraft MAX wordt 100% gepiepeld
+1 (met roze max bril, maar ja raikkonen gaat meer links, max meer rechts)
ik snap de vervanging van kvyat niet zo, hartley lijkt toch afgelopen weekend echt nul indruk gemaakt te hebben?
25 okt 2017 21:03
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Kheb net nog ff naar een samenvatting gekeken van afgelopen zondag, genieten
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
25 okt 2017 23:04
Binko
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Ondertussen kruipen een paar Nederlandse 'fans' van onder hun steen om ouderwets de stewards te bedreigen... Dat helpt dus lekker om Nederland serieus te nemen in het F1 circuit (not). https://www.telesport.nl/artikel/125046 ... -nederland
25 okt 2017 23:14
horn
PF #57
ik las het. geloof het niet echt. zal wel weer op een of ander forum geweest zijn waar mensen roepen dat Mika Salo maar op moet passen als hij oversteekt. Soort Calimero reactie van Salo op de heftige reacties op zijn aandeel in de straf (Fin, Ferrari coureur, niet vreemd dat mensen daarover vallen). Natuurlijk is het belachelijk als iemand om zoiets met de dood bedreigd wordt. Maar een internet bijdrage in de trant van 'val toch dood Salo' is ook een doodsbedreiging.... Er wordt nergens in de media in gegaan op de aard van de bedreiging. Vanuit Nederland? Een kogelbrief met een Nederlandse postzegel erop ofzo?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum