Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 18:31

Antwoord op onderwerp  [ 1214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 49  Volgende
Formule 1, Seizoen 2017 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
F1 hooligans. Negatief bij-effect van de toegenomen populariteit van de sport. Sukkels zijn nou eenmaal overal en lopen met de trends mee. Hopen dat tafeltennis populair gaat worden ....

26 okt 2017 8:37
Profiel
PorscheForum Rakker
986 S
040
horn schreef:
ik las het. geloof het niet echt. zal wel weer op een of ander forum geweest zijn waar mensen roepen dat Mika Salo maar op moet passen als hij oversteekt. Soort Calimero reactie van Salo op de heftige reacties op zijn aandeel in de straf (Fin, Ferrari coureur, niet vreemd dat mensen daarover vallen). Natuurlijk is het belachelijk als iemand om zoiets met de dood bedreigd wordt. Maar een internet bijdrage in de trant van 'val toch dood Salo' is ook een doodsbedreiging.... Er wordt nergens in de media in gegaan op de aard van de bedreiging. Vanuit Nederland? Een kogelbrief met een Nederlandse postzegel erop ofzo? :scratch:

Precies dat. Wat een sukkel. Denk dat de gemiddelde amateurclub scheids meer e(n meer concrete) bedreigingen krijgt dan deze jankebek. Iets met hoge bomen en wind. En dan ook zo stellig blijven. Regels zijn regels. Dat gaat zijn carierre niet goed doen. Of de sport. Kijken waar het heen gaat.

26 okt 2017 11:53
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
"Mika Salo is een Fins autocoureur. Tussen 1994 en 2002 reed hij in de Formule 1, zijn beste resultaat in het kampioenschap daarvan is een tiende plek in 1999." (Wikipedia).

26 okt 2017 12:29
Profiel
ex 993 ex 996
https://www.telegraaf.nl/sport/919047/g ... verstappen
goed nieuws voor max

Afbeelding

26 okt 2017 20:52
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4S
Kimi :

Citaat:
"Everyone was saying 'oh, Mika Salo was helping Ferrari' but in Spa he was a steward and I got a penalty for nothing, really. You have to accept it. Sometimes you feel it’s harsh against you, sometimes it goes your way, but that’s how it’s going to be.

"I've got many penalties for reasons you feel that is nothing. But you leave it and next time you try to do differently and get a different end result. They decided in the way they had viewed things, they do their work the best they can. I know the feeling when it’s against you is not the greatest but that’s life."

http://www.crash.net/f1/news/885956/1/raikkonen-harsh-stewards-decisions-part-racing?amp

26 okt 2017 21:25
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4S
Max Verstappen cuts a corner to avoid apology to US GP stewards :popcorn:

Citaat:
"We are discussing things with Max," FIA race director Charlie Whiting told Sky Sports. "It would be nice if he was to apologise for using inappropriate language."

In Thursday's press conference for this weekend's Mexican GP, Verstappen admitted he regretted his language but swerved away from making a full apology.

http://www.skysports.com/f1/news/31381/11099577/max-verstappen-cuts-a-corner-to-avoid-apology-to-us-gp-stewards

26 okt 2017 21:54
Profiel
Moderator
PF #57
Kimi die zoveel tekst heeft? Is vast alles wat hij in een week gezegd heeft achter elkaar gezet...

26 okt 2017 21:54
Profiel
Het se samenvatting van zijn gehele F1 carriere. Binnenkort in boekvorm.....

27 okt 2017 11:04
Profiel
964 c2
Den Haag
porschenot schreef:
https://www.telegraaf.nl/sport/919047/goed-nieuws-vanuit-frankrijk-voor-verstappen
goed nieuws voor max

Afbeelding

Denk dat Max dat nieuws al eerder wist. :wink:

27 okt 2017 11:09
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Ik denk dat Frank Lammers dat in december al wist :mrgreen:

27 okt 2017 13:20
Profiel
Cayman S
Mmmm, als dat waar is kan er denk ik wel een mooie P voor zijn zusje, als verlaat verjaardags cadeau, vanaf:

http://www.f1maximaal.nl/nieuws/max-verstappen/39989/

René

Laatst bijgewerkt door MY00 op 27 okt 2017 19:19, in totaal 1 keer bewerkt.

27 okt 2017 14:17
Profiel
964 c2
Den Haag
Want als 't tussen de 8-10mio per jaar is niet? :scratch: :mrgreen:

Ik heb m'n zusje gisteren een e-reader voor d'r verjaardag gegeven. Verschil moet er zijn. :thumleft: :lol:

27 okt 2017 14:32
Profiel
Ik heb geen zusje...we hadden een vaatwasser thuis. Veel efficiënter.

27 okt 2017 14:42
Profiel
PorscheForum Junkie
Curaçao
:lol: :lol: :lol:

27 okt 2017 17:13
Profiel
M140i
MY00 schreef:
Mmmm, als dat waar is kan er denk ik wel een mooie P voor zijn zusje, als verlaat verjaardags cadeau, vanaf:

http://www.f1maximaal.nl/nieuws/max-verstappen/39989/

8-10 miljoen per jaar klonk inderdaad al ongeloofwaardig voor het talent Verstappen.

27 okt 2017 21:18
Profiel
Moderator
PF #57
ach, dat klonk 15,5 mio USD voor het klokkie van Paul Newman ook. Kan Max bijna twee per jaar van kopen :wink:

27 okt 2017 22:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Wing schreef:
Redbull heeft hierin heel tactisch geschakeld. Door niet af te wachten hoe de nieuwe motor zich ontwikkelt Max nu een goed contract (met een team om hem hen bouwen) hebben ze hem in een vroeg stadium uit de markt gehaald. Reken maar dat Max een heel lucratief contract heeft gesloten. Hij gaat echt niet een contract meer tekenen van 10 mln als zowel Mercedes als Ferrari serieuze interesse tonen. Heel goed van Redbull en ook loyaal van Max. Klasse!

Had ik toch nog redelijk ingeschat. Ik dacht eerder aan een contract van circa 20 a 22 mln. Als hij 30 mln krijgt is het een supercontract (vergeet niet dat hij voor het komende seizoen gecontracteerd was voor meen ik iets van 3,5 mln ex. bonussen). Dan krijgt dit talent toch een heel mooi aangepast contract ...

27 okt 2017 22:56
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4S
Het ziet er goed uit voor Red Bull en Max in Mexico.

Horner was zr positief in het interview op sky !

Omdat het circuit ook vrij hoog ligt is er een kleiner verschil in motor power .

Ik denk dat Max kan winnen dit weekend ,en inderdaad Kvyat is weer gedumpt dus de kans is erg groot.

Magnussen is onwel en moest naar de medische check .....

28 okt 2017 11:05
Profiel
Cayman S
Ik weet niet of hij 30 Miljoen per jaar gaat verdienen. Wat ik wel weet is dat heel veel mensen weer over hem praten en dat is voor Red Bull natuurlijk heel erg veel reclame. Men verkoopt blikjes energie drank dus waar het ook over gaat, of het nu een gewonnen race is of het uitschelden van een steward, het zal invloed hebben op de kopers van een blikje.

En dat is voor Red Bull natuurlijk echt wel wat waard.

René

28 okt 2017 11:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Ja, maar het gaat ook vaak in die gesprekken over teleurstelling en aan een associatie van Red Bull met verliezen of stuk gaan heeft het merk niet veel. Naamsbekendheid is al nagenoeg 100%, RB is bijna soortnaam voor de categorie.
Daarnaast blijf ik toch geloven dat Verstappen uiteindelijk gewoon kampioen wil worden en dat geld toch secundair is, maar de stoeltjes bij Ferrari en Mercedes zijn nu eenmaal niet beschikbaar. Dus het is toch een kwestie van eieren voor je geld kiezen. Maar met de nieuwe regels in het seizoen 2019 staat iedereen weer op nul. En er zal zeker een clausule in het contract zijn dat als de techniek blijft teleurstellen hij transfervrij weg mag.

28 okt 2017 11:17
Profiel Facebook  Twitter 
ex 993 ex 996
uiteindelijk wil max maar 1 ding en dat is winnen,
en ja wat geld verdienen is natuurlijk wel een prettige bijeenkomst :mrgreen:

28 okt 2017 11:40
Profiel
Binko schreef:
Ja, maar het gaat ook vaak in die gesprekken over teleurstelling en aan een associatie van Red Bull met verliezen of stuk gaan heeft het merk niet veel. Naamsbekendheid is al nagenoeg 100%, RB is bijna soortnaam voor de categorie.
Daarnaast blijf ik toch geloven dat Verstappen uiteindelijk gewoon kampioen wil worden en dat geld toch secundair is, maar de stoeltjes bij Ferrari en Mercedes zijn nu eenmaal niet beschikbaar. Dus het is toch een kwestie van eieren voor je geld kiezen. Maar met de nieuwe regels in het seizoen 2019 staat iedereen weer op nul. En er zal zeker een clausule in het contract zijn dat als de techniek blijft teleurstellen hij transfervrij weg mag.

Eens. Bovendien is het belangrijk dat hij de eerste man is in het team, bij RB kan dat en bij Ferrari en Mercedes (nu) niet. En Bottasje spelen lijkt me een frustrerende zaak, hoveel geld je er ook voor krijgt.
Kortom: of hij nu 30 of toch 10 miljoen krijgt, RB is de juiste keus.

28 okt 2017 12:31
Profiel
ex 993 ex 996
https://www.telegraaf.nl/sport/949904/v ... -in-mexico

Afbeelding

28 okt 2017 19:11
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Nu straks en morgen nog.

28 okt 2017 19:19
Profiel
ex 993 ex 996
Afbeelding

nieuwe vlag van maxico :mrgreen:

28 okt 2017 19:20
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 49  Volgende