Auteur |
Bericht |
F@RGO
|
met mijn 996 270 hier op 1 km van mijn deur,
met mijn 997s nog maar een 180 misschien (traag hé )
maar ja, ik lieg daar niet over,
ik ben ook nog maar net uit rodage (inrijperiode)
das niet rap hoor maar ik kan u wel meegeven dat de wegligging
aanwezig is ... in de bochtjes
|
13 okt 2005 21:19 |
|
 |
John
Cayenne
|
 Re: Top
Yep,
Het management op mijn auto is helemaal uitgebalanceerd (zonder aan de toerenbegrenzer te hebben gesleuteld), enne die 297 heb ik echt gezien, en heb getuigen (die zeiden Papa harder, maar de koek was denk ik op).
Die snelheid was wel op de (digitale) teller, en was wel na een zeer lange tijd hoge snelheid (260-270-280) te hebben gereden, en ideale omstandigheden.
Niet ff op de Oberhausenstrecke, waar iedereen ff zijn kar zogenaamd gaat proberen, daar kan je domweg niet super hard gaan, dat is een 2 baansweg met wat lange bochten die ik echt niet neem met 250, en met veel veel Hollanders die hun Astra gaan uitproberen.
|
13 okt 2005 21:24 |
|
 |
horn
PF #57
|
Issie weer...
285 op de teller met de porsche tijdens de Oostbrabant rit op weg naar Kamp Linfort.
240+ op teller (houdt op bij 240) met de mini - open (midden in de nacht). 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 okt 2005 22:02 |
|
 |
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Pic is 294 op de digiteller, de 295 is er nog opgekomen.
Omstandigheden:
Duitsland, 3-vaks,droog weer, nacht, lichtjes bergop, 2 personen aan boord + bagage.
Er zat nog meer aan te komen , maar een voorligger op het middenvak deed mij besluiten van het gas te gaan.
Ik moet zeggen dat er bijna geen (eigenlijk geen) windgeruis in de cabrio kwam en dat dit ongelofelijk relax verliep: geen dansende auto, geen nerveus gewiebel.... gewoon stuurvasthouden en gaan met die banaan
PS de tomtom gps gaf op dat moment 292 km/u
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
13 okt 2005 22:04 |
|
 |
robbie965
965 Lgemonde
|
tegen de 290 met de M3
en nee er zat geen begrenzer op  voor de wijsneuzen
waar blijft jurgen trouwens
@don
koos flitst ''ons '' graag 
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
13 okt 2005 22:23 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
13 okt 2005 22:27 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
13 okt 2005 22:29 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Betwijfel ik.
Hoe hard heb jij eigenlijk met jouw RS gereden. 
|
13 okt 2005 22:32 |
|
 |
porsche964C4
geenHilversum
|
heb zelf nog nooit een porsche gereden. maar 4 keer meegereden op zandvoort en spa.
en keer 220 in RUF turbo
en keer 229 in GT3 (me vriedin 231  )
En dat is het gruwelijk hard als je bedenk dat je vol in de ankers gaat voor de tarzan bocht.
Heb BTW een filmpje van het ritje in de GT3 en daarin haalt de GT# tot twee maal een GT3RS.
_________________________________________ Weet wat je zegt, maar zeg niet wat je weet
|
13 okt 2005 22:32 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Dirkie, weet daar het antwoord op 
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
13 okt 2005 22:35 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
die is onder zeil.
de komende 48 uur. 
|
13 okt 2005 22:36 |
|
 |
robbie965
965 Lgemonde
|
niet zo hard [ben een zondagsrijder] 
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
13 okt 2005 22:36 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
tijd niet gezien hier 
_________________________________________ Got coffee?
|
13 okt 2005 22:38 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Neen , langs alle kanten is het rustig.
Enkel vorige week een mailtje gehad , verder niets van hem gehoord of gezien.
Ik hoop dat hij het enkel druk heeft en er niet iets ernstigs aan de hand is. 
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
13 okt 2005 22:53 |
|
 |
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Op de 2 baans dijkweg van Graft naar Purmerend: 255 op de digiteller; toen hield de weg op (rotonde Purmerend-west).
Dat ging HARD man  .....
_________________________________________ Take the long way home....
|
13 okt 2005 22:58 |
|
 |
horn
PF #57
|
inz Dirkie: niks ernstigs. gezonde afleiding. komt wel weer bovendrijven. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 okt 2005 23:01 |
|
 |
Gerco
|
Het kan dus wel gebeuren dat een auto harder rijd dan in het boekje staat, want ik heb mijn 993 4S eens helemaal onderin gehad en toen kwam ik tot 280 volgens mij.
Nee weet het nog niet van de 993 turbo, maar wel al tot 240 gehad, en dan accelereert ie nog als een BEEST terwijl ik me kan herinneren dat mijn 4S het dan al wat rustiger aan gaat doen. Zal me benieuwen of ik ooit de 300 kan aantippen met mijn turbo ! Maar van wat ik hier hoor over hogere snelheden dan in het boekje zal dat niet vreemd zijn als het gebeurd.
|
13 okt 2005 23:02 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Prima
-ikbegonmeallichtjeszorgentemaken-
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
13 okt 2005 23:03 |
|
 |
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
... en nou niet allemaal gaan proberen vannacht of in het weekend, want het is nog lang geen tijd voor een PF-teraardebestelling  ....
_________________________________________ Take the long way home....
|
13 okt 2005 23:11 |
|
 |
Jort
Groningen
|
|
13 okt 2005 23:23 |
|
 |
Walter964
964 C2C->997 C2C->997.2 GT3Empel
|
252 op de teller in mun audi TT vlak voor luik richting nl z'n toerenbegrenzer in.
254 op de teller in mun bmw 330i op de A58 onder tilburg en die had nog over.
256 op de teller in mun 964 op de A59 bij Waalwijk en die had nog veel over. Denk dat 270/275 geen probleem is. Ik zal jullie op de hoogte houden.
grt
w
_________________________________________ Een dag niet vol gas gegeven is een dag niet geleefd
|
13 okt 2005 23:46 |
|
 |
horn
PF #57
|
dat jij dergelijke snelheden rijdt in Nederland...
Reed laatst na Da Vinci in Maasbracht 200 en zat echt te zweten dat ik gepakt zou worden. Ben maar weer netjes 150 gaan rijden... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 okt 2005 23:52 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Vind 't altijd wat opschepperig staan  ,vandaar dat ik hier eigenlijk niet reageerde , maar met mijn vorige even de 300 aangetikt, terwijl deze bij 280 nog net zo hard accellereert als mijn vorige vanaf 240... Heb 't meen ik al eens hiet geschreven ; tot zo'n 200 verschilden ze niet bijster veel, maar het verschil wordt erg groot bij hoge snelheden , hij gaat gewoon erg hard door de 300 heen, maar ben vorig jaar terug van Dinslaken zelf gestopt bij 320...hij was nog niet aan 't "uitlopen" ...dat A,M und S in deze versie 329 echte kilometers gemeten heeft trek in dan ook niet in twijfel.
Moet wel zeggen, dat wat bij 280 nog leuk is, het boven de 300 érg inspannend rijden is ; de weg wordt erg smal en op hoge snelheid wordt de neus toch wat licht. Denk zelf dat dat met de RUF-voorspoiler ('n soort Turbo-S spoiler) minder zal zijn, maar daarvoor kies ik niet, want de originele voorspoiler vind ik persoonlijk mooier. Bovendien, voor die enkele keer...
[img]http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=13559[img][/img]
|
14 okt 2005 1:30 |
|
 |
Gerco
|
nee gewoon op de teller hoor, en ik weet niet eens of dat op de boordcomputer of de wijzer was, volgens mij de wijzer. Dus misschien dat het in werkelijkheid wel "maar" 270 was
boeie....
Ik vond het al hard zat 
|
14 okt 2005 2:07 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Als je maar hard genoeg gaat, dan kan zelfs de flitser je niet bijhouden
Overigens weet ik niet hoe hard ik maximaal heb gereden met de 11er  ... ik kijk voornamelijk naar de toerenteller
260+ heb ik iig wel al gehaald - zowel met het dak open als met het dak dicht 
|
14 okt 2005 4:19 |
|
|