Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
NPC - 12 november 2005: Nachtrit
|
14 okt 2005 22:46 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Yep, denk het wel
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
14 okt 2005 22:56 |
|
|
Marcos
Carrera 2 Cabrio
|
Ik ben vanavond al bij het eindpunt van de nachtrit geweest.
Er werd daar champagne geschonken met toastjes vanwege introductie nieuwe Cayman en 4S.
De nachtrit lijkt me erg leuk om eens mee te maken, dus ik ga in ieder geval.
|
14 okt 2005 23:06 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Ook een uitnodiging gekregen van Rene, was helaas te laat thuis vandaag om te kunnen gaan, was het de moeite waard? (vast wel)
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
14 okt 2005 23:08 |
|
|
Marcos
Carrera 2 Cabrio
|
Het was in ieder geval weer een excuus om vrijdagavond eens met de Porsche op pad te mogen en het was nog gezellig ook. John4s was er en ik meen Sander964 van dit forum.
|
14 okt 2005 23:16 |
|
|
John
Cayenne
|
Zozo.
De Nachtrit ben ik van de partij, tja ik moet wel, ik organiseer die rit van het begin tot het einde, en krijg ook een beetje (culinaire) hulp van Rob Herfst en hulp van het Porsche Wittebrugteam, welke hun deuren rond middernacht open doen.
Het jaarfeest zijn wij ook, is toch wel een bijzonder feest.
De antikerstverveling op tweede kerstdag is voor iedereen toegankelijk, echter rijden is (na inschrijving, zie convocatie) voor de leden.
Ben ik ook.
En afgelopen vrijdag (introductie Cayman en de 997 4s) was ook Gerard er (997s voor forummers).
Was wel ff gezellig.
|
16 okt 2005 15:59 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.... laat me raden waar de tocht langs (en door) gaat
|
16 okt 2005 18:49 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Me 2
Met Esther dit keer als navigator... Want die van vorig jaar moest overgeven
|
16 okt 2005 23:33 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Moet men lid zijn van NPC om aan deze rit te mogen/kunnen deelnemen
Zo'n nachtrit lijkt me immers zeer leuk.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
17 okt 2005 1:18 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Kijk eventjes op de site van de NPC, daar staat het uitgelegd
Je komt dan overigens terecht bij:
|
17 okt 2005 10:23 |
|
|
Sjonnie
|
Hoe doe ik mee met een rit van de Nederlandse Porsche Club zonder lid te zijn!!
Hebben wij uw interesse gewekt?
Lijkt het u iets, om eens mee te doen met een toerrit van de Nederlandse Porsche Club (NPC)? ZONDER de verplichting van een lidmaatschap!
De Nederlandse Porsche Club biedt u eenmalig de mogelijkheid om met een door ons georganiseerde toerrit mee te rijden en de unieke sfeer binnen onze club te ervaren.
Maak een keuze uit een van de vele binnenlandse ritten op onze evenementenkalender, en meld u aan bij onze evenementencoordinator via evenementen@nederlandse-porsche-club.nl
Hij zorgt er dan voor dat u de juiste informatie krijgt toegestuurd.
De voorwaarden die wij stellen zijn, dat u natuurlijk wel met uw Porsche meerijdt. En u dient het verschuldigde inschrijfgeld per omgaande te voldoen.
Zodra uw inschrijving en betaling bij ons binnen zijn, ontvangt u van ons een bevestiging van deelname.
Maar, wij waarschuwen u, als u een keer mee hebt gereden en u raakt besmet met het NPC-virus, net als al onze andere (aspirant)leden, dan bent u verkocht!
Een aspirant-lidmaatschap ligt dan al heel snel op de loer!
Wij hopen u snel te mogen ontmoeten, bij de grootste Porsche club van Nederland.
Met vriendelijke Porsche groet,
Jean-Paul Hulsebos
Evenementencoördinator
Dit geldt dus duidelijk niet voor het NPC Jaarfeest. Daarvoor moet je (uiteraard) wel lid zijn.
|
17 okt 2005 12:14 |
|
|
911-lover
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Dat is een antwoord waar ik iets aan heb
Dank je Marc
|
17 okt 2005 12:17 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
17 okt 2005 13:24 |
|
|
911-lover
|
En dat is voor mij oa een reden om geen lid te worden van een vereniging met zulks systeem.
Of je bent lid (van dag één)of je bent geen lid.
Ikzelf ben 15 jaren stichter en voorzitter van een club met aanzien geweest waar elk lid vanaf dag één als vol lid aangezien en behandeld werd.
Dat is hetzelfde als zeggen dat iemand die langer bij een vereniging is belangrijker is dan iemand die er pas bij is (al is die laatste misschien veel actiever en gepassioneerder dan de ander)
|
17 okt 2005 13:30 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Met het systeem op zich is niets mis en er is zelfs zeker iets voor te zeggen, het gaat om de invulling die je er aan geeft
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
17 okt 2005 14:22 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Jurgen,
Het klinkt echt erger dan dat het is!
Maar wat maakt die naam trouwens nou uiteindelijk uit?
Het gaat toch om een leuke club mensen die dezelfde passie delen en vooral dat er leuke evenementen worden georganiseerd!
Dat men bij de NPC de regel aspirant status op na houdt, daar hebben zij zo hun reden(en) voor.
Echter als lid kan je in februari tijdens de algemene ledenvergadering dit punt best ter discussie stellen (als je het dan nog steeds bezwaarlijk vindt ).
Gewoon (aspirant )lid worden en het een jaartje bekijken (o.a. veel slalommen ) en dan spreek ik je eind 2006 weer of je echt veel hebt gemerkt van de aspirant status!
Rob
die-net-terug-is-van-een-gezellig-NPC-weekend-in-Sauerland!
Verder durf ik er hier niet veel meer over te zeggen, want ik zie net dat Eric ook mee kijkt en voor ik het weet heb ik hier mijn tweede gele kaart te pakken , dus voor meer info PB me!
|
17 okt 2005 14:29 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
17 okt 2005 14:43 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Nacht
Ik zal ook weer aanwezig zijn.
|
17 okt 2005 14:55 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: Nacht
Bij het jaarfeest, of de nachtrally? (en met of zonder de lieftallige....)
|
17 okt 2005 15:00 |
|
|
John
Cayenne
|
Beide tuurlijk,.......ja toch (zei de NPC Jehova).
|
17 okt 2005 17:25 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Hoe heb jij je dan zo snel aangemeld?
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
17 okt 2005 17:45 |
|
|
horn
PF #57
|
I dare to differ...
Als lid, of als aspirantlid...
Zal me verder uit deze reeds vele malen gevoerde discussie terugtrekken.
Veel plezier bij het eindfeest, de nachtrit (lijkt me gaaf) en de kerstverveling...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 okt 2005 18:25 |
|
|
Marcel C2C
718 Boxster na 997 cabrio 987 S 986 S 993 coupe en 964 coupeDen Haag
|
Uiteraard zal ik bij de Nachtrit (Nieuwe naam? waarschijnlijk vanwege te veel rally werk tijdens de vorige edities?) ook aanwezig zijn.
Heb er nu al zin in, zeker na het fantastische Sauerland weekeinde waarbij we on ook weer bijzonder vermaakt hebben
Voor de forum leden die nog twijfelen over een lidmaadschap van de N.P.C. kan ik alleen maar zeggen, gewoon doen, als het niet bevalt kun je toch weer opzeggen
_________________________________________ Gas is alles, maar alleen op gepaste momenten.
|
17 okt 2005 19:39 |
|
|
Rene914
914 2.2T '70Beuningen (gld)
|
Nachtrally, slalom en antikerst verveling gaan als eerste in de agenda, dus ik ben erbij.
PS.
Wel op Pf en geen lid NPC, lijkt mij niet erg slim als je van rijden met je p houd.
|
17 okt 2005 19:52 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Aanmelden
Nicolo, ik ben al een jaartje asp. Lid .
Maar ik weet nog niet of vrouwlief mee wil. Maar een kennis van mij staat te popelen. Dus is het niet vrouw lief dan is het de kennis.
|
17 okt 2005 23:11 |
|
|