Beste forumleden,
Hoi! Ik ben René en ik stel me even voor. Ik heb jarenlang 993 Carrera 2 gereden (2 stuks) en ben van zins om te oriënteren op een 2e 911-avontuur.
Vrienden zeggen dat ik een redelijk autoverslaafde racegek ben. Mijn ex-vrienden zeggen dat ik slecht met kritiek om kan gaan.
Ik heb zeker 25 jaar vrijwel elke F1 race gevolgd en zelf ook geraced, zowel in het echt als op de simulators. F1 doet me tegenwoordig niets meer (V6 zonder geluid, car parks turned circuits en de autos zijn niet mooi en te zwaar) maar als oudere jongere mag ik nog graag een bochtig dijkweggetje zoeken om beetje te spelen.
Eigenlijk wil ik een Singer Porsche: een 964 voorkant met 993 achterkant en steile voorruit en een 996 Mezger-turbo achterin. Ik heb (nog) geen Singer-geld dus ga ik denk ik voor een 997.1 deze zomer. Ik zou een Singer ook nergens kunnen parkeren zonder helemaal panisch te worden dat er mogelijk mensen aan zouden kunnen zitten.
Als daily heb ik na de 993's oa een Audi A8 gereden maar vanwege kortere woon/werk afstanden tegenwoordig een Yaris voor het slechte weer, met de fiets als de zon schijnt. Weken bezig geweest te kijken voor een BMW e92 maar nu dus besloten om budgetplaatje naar 997 te tillen. Tot vrij recent waren BMW's echt geweldig alternatief tot ik laatst een nieuwe M5 langs hoorde komen en spontaan in janken ben uitgebarsten omdat ook daar geen geluid meer uitkomt. Deze wereld... Verder ben ik vrij blij en positief.
Dank voor uw aandacht!
Groetjes,
René