In mijn jeugd kon ik aan het motorgeluid van auto's horen welk merk, model en type het was. Dat is waarschijnlijk één van de redenen waarom ik voor bepaalde auto's kies: als het geen herrie maakt, vindt ik het niX! Van deze auto's krijg ik kippenvel: -155 Ti DTM -F355 -M3 E30 DTM -911 GT3 (elk model!) -XJR 15
Ik kijk nog steeds om als er een BMW 6-in-lijn (benzine) langsrijdt, en het kan me bekoren als er een snuiter een dikke pijp of een dikker inlaat/uitlaat-traject gemonteerd heeft, of een oud baasje in zijn oude Healey.....het is allemaal van het uitstervende soort....
Welk geluid ga jij van kwispelen?
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
20 feb 2018 14:29
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Re: Van welke sound krijg jij een...uh...kippenvel?
Van elke dikke V-twin eigenlijk wel: Harley, Duc, Honda maakt niet uit. Maar ik kan ook genieten van de 4 in lijn van mijn eigen R1. Maar met een Claas Ares 697 ATZ mag je me ook wakker maken.
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
Ferrari F1 412
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
20 feb 2018 17:48
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
van mijn 996 Turbo bij > 4300 RPM en van mijn vrouw die roept dat ik mot komen vret..... en moet stoppen met de hobby, dat laatste zal hier niet bedoeld worden.
_________________________________________ Picasa album
20 feb 2018 18:06
Dial_888
911 3.2 Carrera
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum