Lotgenoten, Schuin tegenover PCR (Autolettestraat) is Clean = Clean gevestigd. Deze hebben ook een poetsbedrijf te Barendrecht alwaar men met Modesto werkt voor glass coating. Iemand ervaring met dit bedrijf?
Ik hoor het graag..
Leonard
22 apr 2018 23:35
g-loudertje
Re: Glass coating Clean = Clean (Modesta)
Ja, als chauffeur van de red carpet service bij Lexus. Clean waste de auto’s altijd. Praat ik wel over een kleine 10 jaar geleden. (Bijbaantje)
_________________________________________ Boxster S '04
23 apr 2018 21:20
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Duidelijk verhaal, lekker kort.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
26 apr 2018 9:23
Porschenovice
Het had denk ik nog korter gekund: "nee"
☺
27 apr 2018 0:01
Porsche911
911 SC targa '79, , 968 Clubsport '93, 996 GT3 '99, 997 Carrera S '06 EX: 964 C4 coupe '89, 911 3.2 coupe '84
Vroeger zaken met hun gedaan zitten al heel lang in het poetsen van auto's. nooit geen problemen mee gehad en afspraak was afspraak
Niet met het bedrijf, wel met Modesta (positief). Laat maar weten als je daar meer over wil weten.
_________________________________________ Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER
29 apr 2018 12:28
Erik911
Ik heb via Breeland al diverse range rovers in de modeste laten zetten. Super tevreden hierover. Wel vermeld ik altijd dat mijn reserve wiel ook gedaan moet worden. Meld je dit niet dan wordt deze niet gedaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum