Weer tijd voor een update.
Enkele ontwikkelingen die verleden tijd zijn:
* Een poosje geleden bijna een deal gemaakt met een mede forummer voor een 996 Turbo. Helaas was de auto niet geheel zoals geadverteerd, wat me even van mijn stuk bracht, en zijn we er samen verder niet aan uit gekomen, dus dat was jammer maar achteraf wel blij dat ik het niet gedaan heb.
* Een mooie 996 Turbo gezien bij een Duitse PC.
Omdat Duits niet mijn beste taal is, en ik het invoeren sowieso niet zelf wil doen, heb ik PCE benaderd, die kennen iig mijn auto al van de aankoopkeuring van destijds. Nou die wilden me dus niet helpen. De "verkoper" vroeg DIRECT EN ALLEEN MAAR naar of ik al een prijs had afgesproken, praatte over betalen, kosten, geld en euro's (zonder bedragen te noemen van evt mogelijke dienstverlening) en benadrukte daarnaast dat het héél moeilijk was om daar een rol in te spelen, om af te sluiten met: "dus dat gaat niet". Ok.
Inlichtingen bij desbetreffende Duitse PC leverde, na 3x contact zoeken per telefoon en email, niks op. Geen énkele reactie, dus met 3 Porsche Centra heb ik nu al niet echt een warm gevoel. Geeft niet, mijn tijd komt nog wel, en er zijn PC's genoeg
* Targa mooi weer de jaarlijkse beurt + wat dingetjes en APK laten doen bij Rennsport te Breda.
* Daarna een mooie 997 Turbo én een 996 GT3 zien staan bij OPC Classics (wél netjes geholpen). Ik vond beiden wel interessant op de website, maar daar aangekomen bleef, voor mij, alleen de 997 Turbo over. die heeft me in het zwart toch wel positief verrast. Zaten wat haken en ogen aan, maar verder prima, denk ik. Ik wilde 3 dagen naderhand terug een afspraak maken om eens e.e.a. te bespreken, maar de auto was inmiddels al verkocht/gereserveerd. Achja, ook niet voor mij bestemd dus
Even pauze genomen máár inmiddels weer wat moois voorbij zien komen.
* Ik ben inmiddels bezig met een mooie 996 Turbo met X50 optie.
Ben eens gaan kijken, daar werd ik ook vriendelijk te woord gestaan, ook al was het erg druk, vragen werden netjes beantwoord, inruil mogelijkheden besproken, auto stond er redelijk netjes bij, net "nieuw binnen" dus niet over de top gepoetst, heb wel een redelijk beeld van de auto denk ik, zit denk ik wat achterstallig onderhoud op, maar ik ben nog in afwachting van hun eigen technische keuring. Op basis daarvan over 2 weken nog een keer contact ...
Ik heb een onderbuik gevoel dat het weer nét niet gaat lukken, maar we gaan het zien. SPANNEND