Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 23:39

Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Exotic cars 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
adu schreef:
Zal er toch compensatie moeten komen op ander gebied, anders staan er straks heel veel borden in de tuin.

Als ik het goed heb begrepen gaat de afschaffing gefaseerd (althans, dat is de bedoeling). Daarnaast zal waarschijnlijk de vlak-tax (1 tarief, in plaats van de schijven, ook wel progressief) worden ingevoerd. Alleen staat het percentage dat ik hoorde mij niet aan (35-40%). Ooit sprak men over 25-30%. Lijkt mij een stuk beter.

20 okt 2005 14:08
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
adu schreef:
Devils son schreef:
BTW: de BPM gaat er niet uit, de hypotheekrenteaftrek wel. En ja, dat is zeker. Het is alleen nog de vraag welke regering er mee gaat komen (maar reken maar op: de komende).

Zal er toch compensatie moeten komen op ander gebied, anders staan er straks heel veel borden in de tuin.

idd maar is weer een heel andere discussie, nog meer off topic
afbouwen/beperken geloof ik wel in; afschaffen dan gaan we echt lachen

maar een deel van de woningbezitters kan het dan nog opbrengen; het andere deel wordt verzocht door de bank even een bedrag te storten omdat de onderliggende waarde stuk minder is geworden

20 okt 2005 14:08
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
on topic
Afbeelding
blijf een zwak houden voor de maser, nu in de gransport uitvoering waren ze er zelfs bij top gear over te spreken

20 okt 2005 14:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Devils son schreef:
Als ik het goed heb begrepen gaat de afschaffing gefaseerd (althans, dat is de bedoeling). Daarnaast zal waarschijnlijk de vlak-tax (1 tarief, in plaats van de schijven, ook wel progressief) worden ingevoerd. Alleen staat het percentage dat ik hoorde mij niet aan (35-40%). Ooit sprak men over 25-30%. Lijkt mij een stuk beter.

Volstrekt off topic: Is er dan geen mogelijkheid meer te differentiëren naar de hoogte van het inkomen?

20 okt 2005 14:21
Profiel
Bericht Maserati
De Maserati Gransport is idd een heel mooie auto, zeer luxueus uitgevoerd van binnen, beest van een V8 en een prachtige sound. Nadeel is hun motor-electronica, hun zwakste punt, misschien zijn er nu forse verbeteringen opgetreden. En het onderhoud is peperduur.

20 okt 2005 14:32
Bericht 
adu schreef:
Volstrekt off topic: Is er dan geen mogelijkheid meer te differentiëren naar de hoogte van het inkomen?

nee. enige differentiatie is dan een eventueel belastingvrij deel over het eerste stuk wat dan het gemiddelde tarief bepaalt ahv je inkomsten

20 okt 2005 14:42
Profiel WWW Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
adu schreef:

Jawel: door middel van de heffingskortingen. Maar inkomenspolitiek dmv belastingheffing wordt zo wel moeilijker.

20 okt 2005 14:43
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Zeiken op gezonde voet, :lol:
ben blij dat je veel belasting mag/moet betalen.
Heb je ze ook verdiend. :wink:

20 okt 2005 17:49
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
ECT schreef:
Zo kan je zelfs onderscheid maken tussen de P-rijders die van luchtgekoelld en watergekoelde motoren houden. De eerste groep zijn de Porsche puristen die van rauw en hard werken houden - meer de rauwdouwers onder ons, terwijl de rijders van een P 996 / 997 of KJN waarin alles toch wat comfortabeler gaat, meer de 'easy-going' types zijn. In wat voor type auto je rijdt zegt toch iets over jezelf.

Moet kunnen toch?

:roll: :roll: :roll:
Heeft ook wel een beetje te maken, waarvoor de wagen moet dienen, denk ik. Er zullen genoeg Porsche rijders zijn, die beide hebben. Zouden deze mensen dan een gespleten persoonlijkheid hebben :roll: :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

20 okt 2005 18:07
Profiel WWW
Bericht 
John4S heeft een 996 en een KJN
997S heeft een 997 en een KJN
Wat zijn deze heren dan?
:lol:

20 okt 2005 18:14
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
RS-R schreef:
John4S heeft een 996 en een KJN
997S heeft een 997 en een KJN
Wat zijn deze heren dan?
:lol:

Bevoorrecht... :!:

20 okt 2005 18:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
ECT schreef:
Zo kan je zelfs onderscheid maken tussen de P-rijders die van luchtgekoelld en watergekoelde motoren houden. De eerste groep zijn de Porsche puristen die van rauw en hard werken houden - meer de rauwdouwers onder ons, terwijl de rijders van een P 996 / 997 of KJN waarin alles toch wat comfortabeler gaat, meer de 'easy-going' types zijn. In wat voor type auto je rijdt zegt toch iets over jezelf.

Moet kunnen toch?

niet akkoord,
kleren maken de man ???
de kap maakt de monnik niet........

Kan je echt niet op voortgaan.

Toen ik de eerste keer op een porschemeeting was, zag ik zo een 100 mensen eten, kon evengoed de plaatselijke biljartclub geweest zijn.
:D

20 okt 2005 19:55
Profiel
Groningen
Bericht 
ECT schreef:
Als je een Porsche kan permitteren dan behoor je toch tot die groep Nl-ers die het goed doen, een goede smaak hebben en ondernemende types zijn die van risico's houden.

Maak daar maar van "en/of". Iedere Nederlander/Belg die zich een nieuwe Twingo kan veroorloven, kan zich ook een Porsche (inclusief onderhoud) permitteren. Oftewel, de gemiddelde Nederlander/Belg zou Porsche kunnen rijden. Doet die groep het goed? Dat is een nieuwe discussie, maar ik heb het idee dat jij een andere groep bedoelde.

20 okt 2005 20:02
Profiel
Westervoort
Bericht 
F@RGO schreef:
ECT schreef:
In wat voor type auto je rijdt zegt toch iets over jezelf.

niet akkoord,

Is voor beide wat te zeggen ; denk dat het (vaak)wel degelijk iets zegt over de persoon, in welke auto hij rijd , aan de andere kant kun je dit idd echt niet aan het gezicht aflezen, en er zo dus ook geen oordeel over vellen. Het blijft toch iets persoonlijks van de persoon in kwestie, wat hij niet hoeft uit te stralen naar anderen...

..biljartclub...duh.. :lol:

20 okt 2005 20:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
soms zegt dat iets, maar das niet altijd,
`dus niet echt akkoord,
ik ken porscheowners , die aan mij reeds vroegen of het lijnmotor is die in de boxster zit, terwijl ze met een cayenne en 996 turbo in de garage staan.
de prijs daarentegen,dat kennen ze, maar niet het aantal pk's of prestaties.....

-----------------------------------------------------------------------------------
over die biljartclub bedoel ik, ge kunt dat dus niet zien dat het porscherijders zijn.... echt niet :)-

20 okt 2005 20:10
Profiel
Westervoort
Bericht 
ECT schreef:
Als je een Porsche kan permitteren dan behoor je toch tot die groep Nl-ers die het goed doen, een goede smaak hebben en ondernemende types zijn die van risico's houden.

Déze stelling van ECT is een heel andere dan in mijn vorige post ; je kunt hiervan ook zeggen, dat er mensen zijn, die dmv hun P graag zo bekeken willen worden... 8)

20 okt 2005 20:11
Profiel
Westervoort
Bericht 
F@RGO schreef:
-----------------------------------------------------------------------------------
over die biljartclub bedoel ik, ge kunt dat dus niet zien dat het porscherijders zijn.... echt niet :)-

Ben het met je eens hoor... :wink: , en over die biljartclub ; daarom schreef ik ook, dat je niet aan het gezicht kunt aflezen dat.. :wink:

20 okt 2005 20:15
Profiel
Bericht 
Ach, biljart ook in comp.verband.
Gemiddelde dit jaar, 6,39

20 okt 2005 20:19
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
dan zijn we het weer helemaal met elkaar eens :thumright:

iedere keer dat ik iemand ontmoet met een porsche
schrik ik toch iedere keer, nooit komt het gezicht overeen met hetgeen ik
verwacht.... raar...
eens je die persoon dan kent is het wel leuk maar je kan dat nooit zien aan iemand vind ik....
en dat is juist geestig. 8)

20 okt 2005 20:19
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
RS-R schreef:
Ach, biljart ook in comp.verband.
Gemiddelde dit jaar, 6,39

ni pochen hé :lol: :wink:

20 okt 2005 20:20
Profiel
Bericht 
Kan er ook niets aan doen :roll:
Speel al ruim 15 jaar.

20 okt 2005 20:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
beke offtopic,
ik speel al sedert 1970 drieband,
maar de laatste 20 jaar alles laten gaan,
is leuk....
(ben wel geen superplayer)

20 okt 2005 20:26
Profiel
Bericht 
3-band alleen als ik boven de 10 gemiddeld uit kom, gaat ten koste van het libre spel.

20 okt 2005 21:22
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Hoe blijven jullie het presteren :roll: van exotische wagens naar biljarten :? :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

20 okt 2005 22:17
Profiel WWW
Bericht 
exotische sport :wink:

20 okt 2005 22:27
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende