Auteur |
Bericht |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Als ik het goed heb begrepen gaat de afschaffing gefaseerd (althans, dat is de bedoeling). Daarnaast zal waarschijnlijk de vlak-tax (1 tarief, in plaats van de schijven, ook wel progressief) worden ingevoerd. Alleen staat het percentage dat ik hoorde mij niet aan (35-40%). Ooit sprak men over 25-30%. Lijkt mij een stuk beter.
|
20 okt 2005 14:08 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
idd maar is weer een heel andere discussie, nog meer off topic
afbouwen/beperken geloof ik wel in; afschaffen dan gaan we echt lachen
maar een deel van de woningbezitters kan het dan nog opbrengen; het andere deel wordt verzocht door de bank even een bedrag te storten omdat de onderliggende waarde stuk minder is geworden
_________________________________________ Got coffee?
|
20 okt 2005 14:08 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
on topic
blijf een zwak houden voor de maser, nu in de gransport uitvoering waren ze er zelfs bij top gear over te spreken
_________________________________________ Got coffee?
|
20 okt 2005 14:18 |
|
|
adu
Nu even niet ...amersfoort
|
Volstrekt off topic: Is er dan geen mogelijkheid meer te differentiëren naar de hoogte van het inkomen?
|
20 okt 2005 14:21 |
|
|
ECT
|
Maserati
De Maserati Gransport is idd een heel mooie auto, zeer luxueus uitgevoerd van binnen, beest van een V8 en een prachtige sound. Nadeel is hun motor-electronica, hun zwakste punt, misschien zijn er nu forse verbeteringen opgetreden. En het onderhoud is peperduur.
|
20 okt 2005 14:32 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
nee. enige differentiatie is dan een eventueel belastingvrij deel over het eerste stuk wat dan het gemiddelde tarief bepaalt ahv je inkomsten
_________________________________________ Got coffee?
|
20 okt 2005 14:42 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Jawel: door middel van de heffingskortingen. Maar inkomenspolitiek dmv belastingheffing wordt zo wel moeilijker.
|
20 okt 2005 14:43 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Zeiken op gezonde voet,
ben blij dat je veel belasting mag/moet betalen.
Heb je ze ook verdiend.
|
20 okt 2005 17:49 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
20 okt 2005 18:07 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
John4S heeft een 996 en een KJN
997S heeft een 997 en een KJN
Wat zijn deze heren dan?
|
20 okt 2005 18:14 |
|
|
horn
PF #57
|
Bevoorrecht...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 okt 2005 18:21 |
|
|
F@RGO
|
niet akkoord,
kleren maken de man ???
de kap maakt de monnik niet........
Kan je echt niet op voortgaan.
Toen ik de eerste keer op een porschemeeting was, zag ik zo een 100 mensen eten, kon evengoed de plaatselijke biljartclub geweest zijn.
|
20 okt 2005 19:55 |
|
|
Jort
Groningen
|
Maak daar maar van "en/of". Iedere Nederlander/Belg die zich een nieuwe Twingo kan veroorloven, kan zich ook een Porsche (inclusief onderhoud) permitteren. Oftewel, de gemiddelde Nederlander/Belg zou Porsche kunnen rijden. Doet die groep het goed? Dat is een nieuwe discussie, maar ik heb het idee dat jij een andere groep bedoelde.
|
20 okt 2005 20:02 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Is voor beide wat te zeggen ; denk dat het (vaak)wel degelijk iets zegt over de persoon, in welke auto hij rijd , aan de andere kant kun je dit idd echt niet aan het gezicht aflezen, en er zo dus ook geen oordeel over vellen. Het blijft toch iets persoonlijks van de persoon in kwestie, wat hij niet hoeft uit te stralen naar anderen...
..biljartclub...duh..
|
20 okt 2005 20:06 |
|
|
F@RGO
|
soms zegt dat iets, maar das niet altijd,
`dus niet echt akkoord,
ik ken porscheowners , die aan mij reeds vroegen of het lijnmotor is die in de boxster zit, terwijl ze met een cayenne en 996 turbo in de garage staan.
de prijs daarentegen,dat kennen ze, maar niet het aantal pk's of prestaties.....
-----------------------------------------------------------------------------------
over die biljartclub bedoel ik, ge kunt dat dus niet zien dat het porscherijders zijn.... echt niet -
|
20 okt 2005 20:10 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Déze stelling van ECT is een heel andere dan in mijn vorige post ; je kunt hiervan ook zeggen, dat er mensen zijn, die dmv hun P graag zo bekeken willen worden...
|
20 okt 2005 20:11 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ben het met je eens hoor... , en over die biljartclub ; daarom schreef ik ook, dat je niet aan het gezicht kunt aflezen dat..
|
20 okt 2005 20:15 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ach, biljart ook in comp.verband.
Gemiddelde dit jaar, 6,39
|
20 okt 2005 20:19 |
|
|
F@RGO
|
dan zijn we het weer helemaal met elkaar eens
iedere keer dat ik iemand ontmoet met een porsche
schrik ik toch iedere keer, nooit komt het gezicht overeen met hetgeen ik
verwacht.... raar...
eens je die persoon dan kent is het wel leuk maar je kan dat nooit zien aan iemand vind ik....
en dat is juist geestig.
|
20 okt 2005 20:19 |
|
|
F@RGO
|
ni pochen hé
|
20 okt 2005 20:20 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Kan er ook niets aan doen
Speel al ruim 15 jaar.
|
20 okt 2005 20:21 |
|
|
F@RGO
|
beke offtopic,
ik speel al sedert 1970 drieband,
maar de laatste 20 jaar alles laten gaan,
is leuk....
(ben wel geen superplayer)
|
20 okt 2005 20:26 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
3-band alleen als ik boven de 10 gemiddeld uit kom, gaat ten koste van het libre spel.
|
20 okt 2005 21:22 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Hoe blijven jullie het presteren van exotische wagens naar biljarten
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
20 okt 2005 22:17 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
exotische sport
|
20 okt 2005 22:27 |
|
|