Re: Vet Cool Man 2018 - Verkeerssituatie rondom RDW gewijzig
Vandaag ben ik achter gekomen dat we zaterdag nog geluk hebben gehad en niet waren verongelukt ... Toen ik uit Zwolle weg reed hoorde ik een geluid dat niet thuis hoorde bij de auto. Het werd steeds erger. Bij de pomp ben ik nog gestopt om te controleren of ik geen lekke band had omdat ik 's morgens de banden nog heb laten uitbalanceren waarbij een aantal banden gedraaid werden.
Toen ik niks aan de banden zag ben ik de snelweg weer opgegaan. Maar het geluid werd erger. Toen toch maar besloten om de afrit 't Harde te nemen en de organisatie te melden dat ik met mijn Porsche niet verder kon rijden. Mogelijk een kapotte homokineet?
Vandaag heb ik de auto weg gebracht. Wat blijkt? Drie wielbouten van mijn linker achterwiel waren weg en de andere twee (waarvan een slotbout) zaten er al aardig los erop ... het had niet veel geschild, of ik was dus ingehaald door mijn eigen achterband ...
De bandenfitter was dus vergeten de wielbouten van mijn linker achterwiel vast te draaien
Morgen even langs de garage om te bekijken hoe de staat is van de twee overgebleven bouten. dat wordt sowieso een claim .. ik moet er niet aan denken om met twee kinderen van anderen met drie wielen te rijden ... dit was overigens de reden dat er een auto in Lelystad tussen reed dat geen Porsche was