Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:20

Antwoord op onderwerp  [ 211 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Porsche Centrum Eindhoven 
Auteur Bericht
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
ER schreef:
Wordt echt een spetterend feest met dito gasten (ahum... :wink: ) en vooral dito top-artiest !!! (Géén Ronnie Tober......)

Nee, veeeeeeel beter...

Inderdaad :!: :wink:
Heb vandaag een uitnodiging afgeslagen. Niet door de "voordeur", dan ook niet door de "achterdeur" ..... maar het optreden lijkt me zeker de moeite waard! :^:

15 okt 2005 23:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
:lol: :lol:

Het kan natuurlijk ALTIJD nóg beter Horn....

Maar maak je geen zorgen. Dat komt dik in orde. Ik zal speciaal voor het Forum wat pics proberen te maken!

16 okt 2005 8:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht Porsche Centrum Eindhoven
Hierbij wil ik vermelden dat ik ook een uitnodiging heb ontvangen voor 2 personen om bij de opening aanwezig te zijn.Ik ben razend benieuwd naar het openingsfeest en hoop daar ook enkele forumleden te ontmoeten die ook gevraagd zijn aanwezig te zijn.Daar ik met ingang van vandaag pas forumlid ben zou ik het leuk vinden om wat kontakten op te doen in de Porschewereld.

18 okt 2005 16:53
Profiel Facebook 
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht Re: Porsche Centrum Eindhoven
Arie Timmermans schreef:
Hierbij wil ik vermelden dat ik ook een uitnodiging heb ontvangen voor 2 personen om bij de opening aanwezig te zijn.Ik ben razend benieuwd naar het openingsfeest en hoop daar ook enkele forumleden te ontmoeten die ook gevraagd zijn aanwezig te zijn.Daar ik met ingang van vandaag pas forumlid ben zou ik het leuk vinden om wat kontakten op te doen in de Porschewereld.

Hartelijk welkom!
Maarre, als je dit draadje hebt gelezen, dan kun je het geloof ik wel schudden om bij openingsfeest PCE veel Forummers te ontmoeten! :lol:

18 okt 2005 17:02
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
en ik had nog wel mijn kaartje bij Raymond achtergelaten... :wink: maar nee... :cry:

(overigens ook in de hoop dat ze nog nieuwe meubeltjes voor de nieuwe vestiging nodig hadden... :twisted: )

18 okt 2005 20:16
Profiel
Bericht 
horn schreef:
en ik had nog wel mijn kaartje bij Raymond achtergelaten... :wink: maar nee... :cry:
Was wel weer interessant om de marketinglessen weer eens op te halen... :wink:

Maar heeft niet geholpen. :oops:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

18 okt 2005 21:15
Profiel
Rosmalen
Bericht 
horn schreef:

(overigens ook in de hoop dat ze nog nieuwe meubeltjes voor de nieuwe vestiging nodig hadden... :twisted: )

Ja Horn, er zijn grenzen.... :wink:

misschien hebben ze tóch B & B Italia genomen of iets dergelijks.

Afbeelding

Prima spul overigens.

18 okt 2005 22:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Pas forumlid en nu al een kaartje :?: :?:

tja de wonderen zijn de wereld nog niet uit :roll: :roll: :roll:

http://www.degeusmakelaars.com

19 okt 2005 9:15
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ER schreef:
misschien hebben ze tóch B & B Italia genomen of iets dergelijks.

Ik weet helaas uit ervaring dat ook de keuze van het meubilair al is voorgeschreven... :cry:

19 okt 2005 11:38
Profiel
Bericht 
Jongens, meisjes,
Nu even serieus (:wink:), wie gaan er nou vrijdagavond naar het openingsfeest van PCE en waar spreken we af (op de occassionafdeling :lol:)?

20 okt 2005 20:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Ik kom morgen ook met mijn vader :)
Hij zei dat hij een Email heeft ontvangen en dat hij zich via dat kon aanmelden... heb ik net even gedaan... de CaymanS introductie, word de Carrera4 ook getoond? want op de eindhoven site staat dat die vanaf zaterdag daar staat....

Ik weet nu al dat over die introductie hier lang gepraat zal worden :) (over de auto's en het feestje zelf)

Het is toch vanaf 20:30 he?

20 okt 2005 20:52
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Nicolò schreef:
Jongens, meisjes,
Nu even serieus (:wink:), wie gaan er nou vrijdagavond naar het openingsfeest van PCE en waar spreken we af (op de occassionafdeling :lol:)?

Hierbij nogmaal de melding dat ik,samen met mijn vrouw Sonja aanwezig zal zijn op het openingsfeest van PCE.Dit vanaf 20.30 uur.Ben benieuwd welke andere forumleden er ook bij zullen zijn.Mocht er een plek zijn waar forumleden afspreken dan sluit ik me hierbij graag aan.

20 okt 2005 22:22
Profiel Facebook 
Rosmalen
Bericht 
Om 20.30 uur barst het feest in Oirschot los!

Ik ben zeker van de partij (met een collega) en verwacht tussen 20.30 en 21.00 uur aanwezig te zijn. CU guys!

Afbeelding

20 okt 2005 22:25
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Waren enkelen van jullie ook aanwezig op de introductieparty van de 997 begin dit jaar in eindhoven?

20 okt 2005 23:02
Profiel Facebook 
Rosmalen
Bericht 
Arie Timmermans schreef:
Mocht er een plek zijn waar forumleden afspreken dan sluit ik me hierbij graag aan.

Lijkt me vrij duidelijk .......... :lol:

Afbeelding

20 okt 2005 23:36
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
ER schreef:
Lijkt me vrij duidelijk .......... :lol:
Afbeelding

Afbeelding
(geef mij maar de sleutels van die arenarode :wink: )

20 okt 2005 23:49
Profiel WWW
Rosmalen
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Afbeelding
(geef mij maar de sleutels van die arenarode :wink: )

DIE laat ik toch maar een avondje thuis staan in verband met het aantal gasten...... (700 genodigden...)

en omdat je niet in een Alfa GT bij de Porsche dealer aan kunt komen, heeft mijn collega vrij spel en bestuurt BOB (ik dus) de Boxster. :wink:

21 okt 2005 7:03
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Mannen veel plezier in Eindhoven, zoals ik elders had gepost gaat het een groot knalfeest worden, met een mooie groene kaaiman (die vorige week bij Porsche Wittebrug stond) en een beroemde Nederlandse zangeres.

21 okt 2005 7:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Wij hebben (uiteraard) ook een uitnodiging gekregen, maar helaas kunnen we niet van de partij zijn. Anders waren Bo en ik zeker eens gaan kijken. Veel piezelier allemaal.

21 okt 2005 8:29
Profiel WWW
Rosmalen
Bericht 
Sjonnie schreef:
De bureaucratisering in de Nederlandse gezondheidszorg kan uw gezondheid ernstige schade toebrengen.

:thumleft: :lol: Laat DAT even voor iedereen duidelijk zijn!!!!!

Maar dat is stof voor vanavond aan de bar....

21 okt 2005 8:32
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
John4S schreef:
... en een beroemde Nederlandse zangeres.

Aha, dus niet Dries Roelvink... maar wie dan... :roll:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

21 okt 2005 9:37
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
Hij zei dat hij een Email heeft ontvangen en dat hij zich via dat kon aanmelden... heb ik net even gedaan... de CaymanS introductie, word de Carrera4 ook getoond? want op de eindhoven site staat dat die vanaf zaterdag daar staat....

Ik weet niet of je zo laat nog in kon schrijven, volgens mij had je maar 3 weken om te reageren toch?

Enne, de C4 (en C4S cabrio) staan er inderdaad, stonden er gisteren ook al ;)....

Allemaal veel plezier, ik vraag me af waar ze die ong. 400 auto's gaan laten daar... (btw. gisteren zaten ze op 870 genodigden Erwin ;) )

21 okt 2005 11:42
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
paSCal schreef:
R.M.Boosten schreef:

Ik weet niet of je zo laat nog in kon schrijven, volgens mij had je maar 3 weken om te reageren toch?

Enne, de C4 (en C4S cabrio) staan er inderdaad, stonden er gisteren ook al ;)....

Allemaal veel plezier, ik vraag me af waar ze die ong. 400 auto's gaan laten daar... (btw. gisteren zaten ze op 870 genodigden Erwin ;) )

Als dat zo is, zullen ze je heus niet voor de deur laten staan als je daar binnenkort misschien zelfs weer een auto gaat kopen... lijkt mij toch?

21 okt 2005 12:20
Profiel Facebook 
Rosmalen
Bericht Feestelijke opening
Net weer terug van de opening van Porsche Centrum Eindhoven.

Schitterende avond welke strak georganiseerd was. Gehele industrieterreintje stond onder controle en het was vergeven van verkeers-"regelaars" om je een parkeerplaats toe te wijzen.

Eenmaal in het pand was het om 21.00 uur al een drukte van jewelste. Volgens mij zijn ALLE 870 genodigden ook werkelijk geweest!

Afbeelding

Versnaperingen waren ook prima verzorgd; goede wijnen en happen (oa sushi). Door de herrie zijn wij even afgedaald naar de begane grond omdat je daar minder hard hoefde te krijsen om elkaar te kunnen verstaan.....

Bovendien konden aldaar de Cayman S en de 997 4S wat nader bekeken worden.

Afbeelding

Afbeelding

Terwijl op de eerste verdieping de show werd gestolen door deze dame.... (door haar zangtalent, niet door de looks op deze avond :wink: )

Afbeelding

Al met al een goede besteding van de vrijdagavond! Weer een hoop oude bekende Porsche fanaten gesproken.

21 okt 2005 23:35
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
C4S cabrio nog even bekeken Erwin? Die is wel lekker dik ;)... Zonde van het gemis van de rode band trouwens...

Enne, ik had verwacht dat ze die rode wel weggehaald zouden hebben, de koper was er immers donderdag niet bij weg te SLAAN (en terecht ;) )

22 okt 2005 0:04
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 211 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende