Re: Enkele vragen voor aankoop 911 3.2
Ter afsluiting: Ik heb de auto laten staan. Het genoemde circuitgebruik en het schadeverleden, hoe licht ook, hebben me doen twijfelen.
Daarbij komt, hoe gek dit ook moge klinken, dat de deur aan bestuurderszijde bij sluiten niet dat typische, degelijke, geluid maakt.
Toen ik n.a.v. de reacties hier de verkoper om detailfoto's van de onderkant aan de voorzijde heb gevraagd i.v.m. de historische schade heeft deze daarop niet gereageerd.
Dat alles deed mij concluderen dat het beter was om verder te kijken. En dat heeft geloond: Ik heb "mijn" 3.2 Carrera recent gevonden in Duitsland
Mijn auto is een '87 Targa (G50) uit Californië (CO3) in Diamantblau metallic. Het is geen jubileum (250.000) uitvoering maar de bijzondere kleur staat de auto erg goed.
Met 125K miles heeft de auto wat ervaring, maar de zeer originele en goede staat i.c.m. volledige gedocumenteerde historie trokken me over de streep.
De auto kwam zelfs met alle (8) sleutels incl. reserves
en er is bij de aankoopkeuring niets schokkends gevonden.
Zodra de koplampconversie is uitgevoerd (auto is na invoer in DL nimmer geregistreerd) kan ik ermee langs de RDW en daarna kan het genieten beginnen
Bedankt voor de nuttige reacties!