Heeft iemand toevallig nog een setje deurbakken liggen voor een 911 g model, vooral vorm moet goed zijn, ga ze zelf opnieuw bekleden dus bekleding mag slecht zijn.
06 jun 2018 22:57
Neppert
Neppert
Neppert
Re: Deurbakken 911sc
Volgens mij heb ik die wel. Zal van het weekend even kijken.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
07 jun 2018 0:06
Tuck-under
911SC targa '82
996.2 40 jahre limited edition
Drenthe
Ok zou heel mooi zijn!
07 jun 2018 9:35
Neppert
Neppert
Neppert
Sorry Tuck.....maar ik heb ze dus al verkocht. Heel veel spullen liggen bij mijn ouders, daardoor ben ik het overzicht een beetje kwijt Echt een gevalletje dooie mus dus.....excuus.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
01 jul 2018 12:10
Tuck-under
911SC targa '82
Drenthe
Ben voor een setje nieuw gegaan uiteindelijk. Komen eind deze week. Zal wel even een fotootje posten!
03 jul 2018 12:45
flash911
911 3.2 Carrera Coupe
Spaarndam
waar heb je ze gekocht?
05 jul 2018 1:52
Tuck-under
911SC targa '82
Drenthe
Uiteindelijk gekocht bij Arpo, duurde allemaal wat langer. Joost is druk
Bakken zijn van polyester met stalen brackets. Keihard en erg netjes.
Even passen op de deur. Dat ging prima, mijn deurpanelen zijn wel enigszins vervormd, die moeten ook nog een keer, daardoor lijkt de pasvorm minder maar ze zijn gewoon goed.
23 jul 2018 17:15
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Ik heb nog wel een setje zwarte liggen... Pb maar even...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum