Auteur |
Bericht |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Zie ook www.geocaching.nl of www.geocaching.com
Het is eigenlijk een soort 'schatzoeken voor volwassenen' met GPS.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
21 okt 2005 10:08 |
|
|
Hansv
1:43IJmuiden
|
Ha, die Hobbyisten;
In mijn schaarse vrije uren ben ik een verwoed amateurgynaecoloog.
_________________________________________ Luft natürlich; weil es weder kocht oder friert!
|
21 okt 2005 12:30 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 okt 2005 12:32 |
|
|
Hansv
|
Ha, die Horn;
Hoe kleinerder, des te fijnerder toch?
_________________________________________ Luft natürlich; weil es weder kocht oder friert!
|
21 okt 2005 12:46 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
21 okt 2005 12:47 |
|
|
Hansv
|
Ha, die André;
Random uitoefenen van deze hobby wordt inderdaad helaas niet vaak op prijs gesteld.
|
21 okt 2005 13:00 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
De hobby´s van Eric:
Zijn dochter
basgitaren (zowel spelen als bouwen)
Militaria (gelukkig niet het huis mee vol)
internetten muziek luisteren, films kijken
lekker eten en koken
mijn hobby´s:
mijn twee honden
tuinieren is een grote hobby (helaas maar een klein tuintje)
autorijden in het algemeen
muziek luisteren,
internetten, spelletjes, films kijken
lekker eten
Fietsen vind ik ook heel leuk, alleen doen we dat te weinig.
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
21 okt 2005 13:15 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 okt 2005 13:44 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
Toch is dat wel zo voor hem. Hij ziet haar maar 1 weekend in de 2 weken, dus dan moet alles wijken. Het is natuurlijk wel anders als je je kinderen elke dag ziet.
Ik zie dat toch als een soort van hobby. Soms denk ik wel eens van Hallo ik ben er ook nog hoor. En zo gaat dat soms ook met zijn basgitaren, zit dagen boven op zolder te pingelen. Snap je wat ik bedoel.
Maar ja, ik heb geen kinderen, dus ik weet niet hoe dat is.
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
21 okt 2005 13:55 |
|
|
horn
PF #57
|
Mijn dochter is ook uit mijn eerste huwelijk en zie ik ook niet elke dag... vind het erg leuk als ze er is, maar geen hobby...
|
21 okt 2005 14:57 |
|
|
Gerco
|
hobby / tijdsbesteding wordt hier misschien verschillend geinterpreteerd
|
21 okt 2005 15:26 |
|
|
Sandra & Eric
|
Het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Voor de een betekent het misschien meer dan voor de ander.
Maar zoals ik al schreef, ik heb geen kinderen dus ik kan me niet eens voorstellen hoe dat is. Misschien is het woord hobby niet het juiste woord, het is in ieder geval een heel belangrijk deel van zijn leven, en een aantal hobby´s die ik heb zijn ook heel belangrijk in mijn leven.
Ieder zijn ding.
|
21 okt 2005 17:07 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ik wil je wel eens 1 van mijn 2 jongens brengen.
Hun opa en oma's zijn altijd 2x blij,
als ze komen en als ze weggaan.
|
21 okt 2005 17:10 |
|
|
Sandra & Eric
|
Misschien moet ik het anders formuleren.
Wat zijn zijn favoriete bezigheden naast de Porsche....leuke dingen doen met zijn dochter.
Komt het zo beter over
Ik zou haast zeggen dat mijn zus haar hobby kinderen is. Ze heeft 7 kinderen, sinds kort een pleegkind en is daarnaast ook nog oppasmoeder.
Dat doe je niet zomaar, als het geen hobby/passie is, lijkt me..... ik niet in ieder geval.
|
21 okt 2005 17:16 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
7 kinderen
Zeker geen TV
Volgens mij een andere hobbie.
|
21 okt 2005 17:24 |
|
|
Der Ferry
Beveren Belgie
|
hobby's : - Mijn dochter van 8 maanden en de andere huisdieren
- snowboarden ( liefst offpiste )
- squash ( wekelijks)
- internet ( Ebay , Kapaza , ...
- Windsurfen en zeilen
- tuin onderhouden
- mijn werk (fotograaf) is ook wel een hobby
_________________________________________ Boys will be boys ...only the toys get bigger !
|
21 okt 2005 17:25 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Zolang zijn dochter het ook maar leuk vind
Ik heb ook niet echt een idee hoe je leuk tijdsverdrijf en hobbie kan onderscheiden
Ik zie het PF dan ook niet als hobbie
|
21 okt 2005 18:01 |
|
|
Karrera
Niederlande
|
Andere hobbies?
|
21 okt 2005 18:35 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Slotracen.....
Ik ga elke vrijdagavond naar Leeuwarden, M.R.C.L. (Mini Race Club Leeuwarden) Daar ligt een 6-sporig Carrera cirquit (racebaan)
Er wordt gereden met auto's op schaal 1/24 en 1/32. Tijdmeting vindt plaats tot op één duizendste van een seconde.
Het is geen RC zoals ik eerder las, maar ó zo gaaf. Close racing, endurance team races van 9, 12 of 24 uur. Gaaaaaaaaffff.
Zijn er meer slotracers hier?
|
21 okt 2005 20:08 |
|
|
Sandra & Eric
|
tja, als je drie keer trouwt....
Bij ons is het vaak dat we in onze vrije tijd iets leuks doen en dat is vaak 1 van onze hobbies.
|
21 okt 2005 20:16 |
|
|
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
hobbies/favoriete tijdsbesteding:
Wandelen met mijn hond (keetje), 2 x per week fitness, tennis, zeer regelmatig autorace's en de ring bezoeken en dromen over een nieuwe Porsche. Valt toch vies tegen zonder Porsche, voor de rest heb ik te weinig tijd voor mijn hobbies werk teveel op het moment.
|
21 okt 2005 20:21 |
|
|
frankie1969
op het moment geen.......westerhoven
|
-Harley Davidson (heb een hardtail shovelhead), daarbij het bezoeken van Harley treffens ed. Verder maak ik zelf custom onderdelen voor andere Harley/chopperrijders. (Dat is het voordeel van het hebben van een bedrijf in de fijnmetaal)
-Golfen
-mountainbiken
-snowboarden.
-jetskieen
-uit eten met vrienden
-nog veel en veel meer interesses
_________________________________________ een slechte dag op de golfbaan is nog altijd beter dan de beste dag op het werk.....
|
21 okt 2005 21:07 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
liefhebberijen:
-lekker eten en goede wijnen (voornamelijk beide italiaans; liefhebber geen kenner)
-reizen (prive dan idd.)
-mooie dingen (horloges, kleding, schoenen)
-mijn werk
_________________________________________ Got coffee?
|
22 okt 2005 13:06 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Naast Porsche blijft er weinig meer aan hobbies over.....maar skieën, culinaire verwennerij en mijn hond zijn toch wel zeer aangenaam te noemen.
Daarnaast een zwak voor Volvo 850/V70 en dan met name de R uitvoeringen....
|
22 okt 2005 13:11 |
|
|
PieterZ
964 C2 Coupe 91 zwart
BMW 528i 97 Soewart
EX 964 C4 Cabrio 91 NachtblauwUtrecht
|
In willekeurige volgorde
Koken en eten
Kroegen en 3banden
Duiken en reizen (liefst ver weg)
Zwemmen
Autorijden
Discovery channel(s) kijken heb er vijf en krijg er niet genoeg van
_________________________________________ ......
|
22 okt 2005 15:45 |
|
|