Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 18:27

Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Opendeurdagen Verellen Geel 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Antwerpen & Geel
Bericht Opendeurdagen Verellen Geel
Morgen zou het bij Verellen in Geel opendeurdag zijn van 10.00u-17.00u,
ivm met de voorstelling van de 997 c4, weet iemand of dit enkel morgen is of ook zondag...?

mvg - Dieter

21 okt 2005 19:50
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Bij bezoek gelieve niet met Porsches te komen ouder dan zes jaar.
Anders wordt er niet tegen u gepraat en wordt u als marginaal bekeken en behandeld :evil:

Laatste update 22/10/2013

21 okt 2005 19:58
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
911-lover schreef:
Anders wordt er niet tegen u gepraat en wordt u als marginaal bekeken en behandeld :evil:

zou dat ook zo zijn als seinfeld binnenkomt gelopen en had voor de deur geparkeerd zijn first porsche 911 (wat meschien niet klopt)

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

21 okt 2005 20:55
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Neen, alleen zaterdag, zie website:

http://www.verellenporsche.be/evenementen.asp

21 okt 2005 21:16
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
911-lover schreef:

IK heb andere ervaringen met Verellen, was toen ik 23 jaar was bijna de enige garage die me serieus nam, toen ik kwam zeggen dat ik een nieuwe 911 wou kopen.

Enkele maanden geleden nog met Sjonnie langsgeweest, en vriendelijk ontvangen geweest, ondanks dat ze wisten dat ik de eerste jaren geen nieuwe Porsche zou kopen bij hun.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

21 okt 2005 21:40
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 cabrio
Schelle - België
Bericht 
Wij, ik en Patrick (mijn vorig jaar overleden echtgenoot) , zijn daar ook altijd hartelijk ontvangen (kan niet gezegd worden van P.Antw.)
Er hebben zelfs 2 medewerkers van Verellen aan de herdenkingsrit op 15/08 vorig jaar en georganiseerd door P.Fun+ deelgenomen, desondanks wij nog maar een maand of 3 klant waren geworden bij hun (voorheen bij P. Antw. waarvan toen niemand iets heeft laten weten !).

21 okt 2005 23:48
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
ppp 356 schreef:
911-lover schreef:

IK heb andere ervaringen met Verellen, was toen ik 23 jaar was bijna de enige garage die me serieus nam, toen ik kwam zeggen dat ik een nieuwe 911 wou kopen.

Enkele maanden geleden nog met Sjonnie langsgeweest, en vriendelijk ontvangen geweest, ondanks dat ze wisten dat ik de eerste jaren geen nieuwe Porsche zou kopen bij hun.

Dus zoals gezegd auto's jonger dan 4 jaar.
Ik ben er drie keer geweest met mijn Elver en drie keer als het laatste ontvangen (waarvan één keer zelfs genegeerd en één keer gevraagd wat ik er kwamdoen , of ik wel een Porsche had en die moest ik eerst laten zien alvorens ze (na 25 min eerder aan de balie info gevraagd te hebben) met me wilden praten. En dan de manier waarop dat gesprek liep :evil:
Ik moet wel zeggen , ik was in mijn normale doordeweekse kleren daar en niet in mijn 100% zijden Hogo Boss Kostuum.
Neen , dank je , nooit meer :bang:

22 okt 2005 0:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
ppp 356 schreef:

en hoe oud bent uw nu.. of jij sorry...

maar ik had dat toen net de crysler crossfire uitwas vond het echt een super moooie auto en had seruis interesse erin.. ik ook naar een ameri dealer in schinnen.. en niet een verkoper die naar me toe kwam, .
na 15 min zelf maar eene moeten zoeken en gevraagd of ik wat info kan hebben en voor een eventuwele proefrit..
hij zei moment ben zo terug moet even die klant helpen...
het leuke is hij moet nou nog komen
na 20 min ben ik de zaak uitgelopen.

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

22 okt 2005 3:19
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Antwerpen & Geel
Bericht 
Wat een verschillende ervaringen :o
Vorige keer met de voorstelling van de 997, gewoon met
onze bmw aangekomen, de garage binnengewandeld en na 2 minuten
hadden we al een hapje, een drankje en een verkoper die ons alles
uitlegde... Prima ontvangst in mijn ogen!

iig, ik ga toch eens kijken

mvg

22 okt 2005 9:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Breng maar wat doc mee :wink:

22 okt 2005 9:48
Profiel
PorscheForum Rakker
1971 911 S
Antwerpen
Bericht 
Tot op heden enkel leuke ervaringen met Porsche Antwerpen. Ik word altijd zeer correct en vriendelijk benaderd wanneer ik langskom met de 964 van bijna 13 jaar oud.

Logisch toch ook :roll:

24 okt 2005 12:37
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Peet964 schreef:
Tot op heden enkel leuke ervaringen met Porsche Antwerpen. Ik word altijd zeer correct en vriendelijk benaderd wanneer ik langskom met de 964 van bijna 13 jaar oud.

In Antwerpen niet, zo zie je maar dat het eerste contact met een (mogelijke) klant belangrijk is.
Dit liep bij mij in Antwerpen helemaal fout. Het zal voor Antwerpen bijna een onmogelijke opdracht worden, om dit nog recht te trekken.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

24 okt 2005 12:55
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
ppp 356 schreef:
Peet964 schreef:

In Antwerpen niet, zo zie je maar dat het eerste contact met een (mogelijke) klant belangrijk is.
Dit liep bij mij in Antwerpen helemaal fout. Het zal voor Antwerpen bijna een onmogelijke opdracht worden, om dit nog recht te trekken.

Ik weet wat je bedoeld Paul.
En ik heb hetzelfde gevoel bij Verellen (doch hier was het niet één maar drie keer dat ze het verknalden) .

24 okt 2005 12:59
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Bericht 
ik wacht al bijna vier jaar op een telefoontje, mail , of sms
van een porschedealer voor een beloofde proefrit....

Ps. Ik liet wel degelijk verstaan dat ik koper was een geen kijker.

Zelfs al sta ik in panne op 100 meter van hun deur, ik bel toch touring op.

24 okt 2005 13:28
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 14 berichten ]