Auteur |
Bericht |
Pondje
Porsche 996 C2 MK1 1998Soest
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Ja, Max heeft in principe de snelste band bij de start Dan kijken hoelang hij ermee ddor kan rijden
|
25 nov 2018 11:55 |
|
|
bjft
924 2.0 '84,
997.2 cabrio
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Nou dat is dan niet zo heel erg goed gelukt......
|
25 nov 2018 15:23 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Maar ziet er nu toch leuk uit
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
25 nov 2018 16:27 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
MAXimaal resultaat voor vandaag!
|
25 nov 2018 17:00 |
|
|
bjft
924 2.0 '84,
997.2 cabrio
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Toch weer top gedaan inderdaad!
|
25 nov 2018 17:02 |
|
|
porsje911
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Knap gedaan van Max!
_________________________________________ Kijken, rijden en genieten! http://www.lievekampadvocaten.nl
|
25 nov 2018 17:10 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Goed gereden Max. En Bottas, alweer... kan heel goed autorijden maar is gewoon geen racer!
|
25 nov 2018 17:51 |
|
|
porsje911
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Jeffrey Herlings zal wel balen!
_________________________________________ Kijken, rijden en genieten! http://www.lievekampadvocaten.nl
|
25 nov 2018 18:56 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Toch wel leuk dat Max 4de is geworden in het WK!
|
25 nov 2018 19:53 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
25 nov 2018 21:37 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Wat is die Lewis toch een slijmerige eikel. Eerst bij interview met Coulthard blijven slijmen over Vettel en Alonso. Vond t erg over the top. En vervolgens op t podium zn shirt uit doen om zn enorme kruis te laten zien. Nogal provocerend, onnodig.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
25 nov 2018 21:39 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Lewis weet heel goed hoe hij zijn/het publiek moet vermaken.... Dus welke woorden hij moet gebruiken, daar kan Kimi nog iets van leren . Dat "showtje" op het podium was inderdaad
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
25 nov 2018 22:17 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Nou vlak niet uit hoe populair Kimi nog steeds is..... Hamilton is vaak een mister nice guy, zeker als ie gewonnen heeft, op het podium. Kimi en Max zeggen gewoon waar het op staat zoals het is.....
|
25 nov 2018 23:01 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Kimi is een echte F1 held Hamilton...
|
25 nov 2018 23:07 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Heeft iemand eigenlijk een idee waarom Bottas geen straf heeft gekregen voor "leaving the track and getting an advantage"? Omdat de FIA dit in beeld liet komen of zo
_________________________________________ Mvg,
René
|
26 nov 2018 8:51 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Hele goede vraag. Terwijl Alonso hem wel kreeg, voor iets waar hij nou niet wcht voordeel uit haalde. Nou ja, Bottas had geen straf nodig om ingehaald te worden
|
26 nov 2018 9:36 |
|
|
DennisvdB
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Ik vond Hamilton vooral hypocriet in de Cool Down Room. Ze komen binnen, praten wat. Vettel geeft die aanwezige jurken een hand en een praatje, gaat op de foto met die kleine. Hamilton blijft zichzelf deppen met een handdoekje en bla bla, en dan ineens een scene van ‘oh hey, ik had niet gezien dat jullie hier ook waren.”
Doe dan niks zoals Max, of meteen bij binnenkomst zoals Vettel. Maar niet alsof die bobo’s lucht zijn, en daarna kont likken.
|
26 nov 2018 9:46 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Over Bottas geen straf; Mercedes en een inconsistente wedstrijdleiding, daar zijn ze dan wel weer consistent in.
|
26 nov 2018 10:53 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Je weet nu in ieder geval dat je stuk kunt afsnijden door je voor een bocht te verremmen. Niet inhalen, wel afstand tot degene die achter je rijdt vergrootten.
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
26 nov 2018 12:19 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Je moet dan wel in een Mercedes of Ferrari rijden.
_________________________________________ Mvg,
René
|
26 nov 2018 12:52 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
En geen Max heten.....
|
26 nov 2018 13:19 |
|
|
Kheldar
996 C2, 944 RS-style
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Ook nu weer wordt de invloed van de Halo in de crash van Hulkenberg sterk overdreven. Charlie Whiting geeft aan det het Hulkenberg juist geholpen heeft. Op de beelden is juist goed te zien dat de Halo helemaal de grond niet raakt in dit geval. Het heeft Hulkenberg wel belet om makkelijk weg te komen.
Ook bij het incident een paar maanden geleden waar de onderkant van Alonso’s auto Leclers Halo schampte is het niet helemaal duidelijk of de Halo een mogelijk erger ongeluk heeft voorkomen. Al was het in dit geval minder duidelijk en meer speculatief.
Ik ben er zelf van overtuigd dat het de veiligheid verhoogd. Er bestaan vast een hoop mogelijke crashscenarios waar het levens kan redden. Dus better safe then sorry! Maar waarom zo krampachtig iets proberen aan te tonen wat er niet is. De FIA voelt blijkbaar druk om de Halo toch maar te promoten.
Maar ik denk dat het feit dat Hulkenberg er niet uit kon door de Halo ze wel gaan nadenken over verbeteringen en after crash veiligheid. Hulkenberg had geluk dat zijn auto niet al hard in de fik vloog en het (automatisch?) snel gedoofd werd. Zou de brand wel hard zijn gegaan dan had hij ook geluk dat de Marshalls er bijna naast stonden. Maar als ... als ... dan ...
|
26 nov 2018 14:12 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
De HALO verhoogt inderdaad in veel gevallen de veiligheid. De voordelen (qua veiligheid) wegen op tegen de nadelen van het weglaten de HALO.
Echter belemmert het de coureur inderdaad -in een geval zoals zich gisteren voordeed- om de auto te verlaten. In een interview met Rosberg gisteren (op RTL) werd dit ook al aangekaart. De conclusie van Rosberg was: reken er maar op dat de de FIA een uitgebreide analyse gaat doen van dit ongeluk.
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
26 nov 2018 14:26 |
|
|
Kheldar
996 C2, 944 RS-style
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Ja mee eens. Hoe je het draait of keert het hoofd is het enige dat to voor kort zo open en bloot zat in de auto. Dat de Halo daar extra bescherming tegen biedt leidt geen enkele twijfel. Je wil zo veel mogelijk alle risico’s afdekken. En terecht. Gelukkig heeft het er nog niet echt om gespannen. Alhoewel ... dit seizoen met Hulkenberg en Lecler had het ook wel eens knn zijn dat de Halo prima zijn nut had kunnen bewijzen. En eigenlijk heeft het dat uiteindelijk toch indirect gedaan.
|
26 nov 2018 16:00 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Re: Formule 1, Seizoen 2018
Het antwoord: | | | | Citaat: Met Max Verstappen onder zijn achtervleugel stak Valtteri Bottas gisteren na een remfout opzichtig een chicane van het Yas Marina Circuit af, maar hij kreeg geen straf. FIA-wedstrijdleider Charlie Whiting legt uit waarom niet. Of Max Verstappen hem zou hebben ingehaald is onmogelijk te zeggen, maar dat het afsnijden van de chicane niet nadelig was voor Valtteri Bottas staat wel vast. Toch kreeg hij geen straf, omdat iedere coureur per Grand Prix één vrijbriefje krijgt voor een dergelijk vergrijp.
"Als een coureur voor het eerst een chicane afsnijdt en daarmee vóór zijn achtervolger blijft, zien we dat met een waarschuwing door de vingers. Zo hebben we bijvoorbeeld ook Max Verstappen ontzien tijdens de GP op Monza", zo laat FIA-wedstrijdleider Charlie Whiting na de race weten.
"Zou Bottas de chicane nogmaals hebben we afgestoken, dan hadden we daar melding van gemaakt bij de stewards. Het is echter zo dat iedereen één vrijbriefje krijgt voor een dergelijke actie, zolang diegene al voor de ander reed, en dat weet ook iedereen."
Max Verstappen kwam uiteindelijk op eigen kracht voorbij aan Valtteri Bottas, waardoor hij niet enkel naar het podium mocht, maar ook de vierde plaats overnam van de Fin in het kampioenschap. | | | | |
Natuurlijk, had Max hem niet ingehaald!!! Hij probeerde niet eens de bocht meer te halen. Lag voor de bocht 0,01 seconden voor Max na de bocht 1 seconde of zoiets.
_________________________________________ Mvg,
René
|
26 nov 2018 16:40 |
|
|