Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:29

Antwoord op onderwerp  [ 211 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Porsche Centrum Eindhoven 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht Re: Feestelijke opening
ER schreef:
Terwijl op de eerste verdieping de show werd gestolen door deze dame.... (door haar zangtalent, niet door de looks op deze avond :wink: )

Afbeelding

Helemaal mee eens: perfect openingsfeest, en Anouk zingt fantastisch, maar ja, het krijgen van kindertjes lijkt wat sporen en kilo'tjes te hebben nagelaten. Maarre... ze kreeg wel de zaal plat! 8) Leuke jeugdfoto overigens. :wink:

22 okt 2005 8:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Ik ben er ook geweest :)
Was naar mijn mening een heel geslaagd feest! Vooral de olijven met haring eromheen waren een succes bij mij ;)
Ik vind de CaymanS een beetje een vreemde vogel (of moet ik zeggen, krokodil 8) ) De Carrera 4s daarintegen, was dan wel weer super!

Ook was het heel goed verzorgd allemaal, de bruggen in de werkplaats waren bijvoorbeeld gevuld met 2 McGreggor GT3Cup racers en op de andere brug stond een 997 Carrera S.

Ik vroeg me af van wie de 959 was die rechts naast de ingang buiten stond, zeer speciale wagen!

22 okt 2005 10:35
Profiel Facebook 
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
Ik vroeg me af van wie de 959 was die rechts naast de ingang buiten stond, zeer speciale wagen!

Er staat al langere tijd een grijze 959 in de werkplaats voor een "zeer groot onderhoud" blijkbaar.......... kwee nie van wie die is.

Maar kijkend op de voorkant van het gebouw, stond rechts van de ingang de 996 GT3 RS, die er al enkele weken staat (met slechts 1500 km op de teller), de 959 is me niet opgevallen.

22 okt 2005 19:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht Porsche Centrum Eindhoven
Ook ik,evenals mijn vrouw Sonja, vond het een zeer geslaagde avond.De introductie van de beide Porsche modellen was erg leuk om mee te maken.Vooral de Cayman S zag er erg mooi uit.Hij was zelfs indrukwekkender als ik verwacht had.Zo te horen aan meerdere reakties was ik daarbij niet de enige die dat vond.De Carrera 4 is natuurlijk waanzinnig mooi.Sublieme auto!
Veel belangstellenden en vooral ook mooie auto's mogen zien.Buiten natuurlijk ook de Porsche 959 en zelfs op een van de parkeerplaatsen een Lamborghini Gallardo.Als sportautoliefhebber een fantastisch begin van het weekend.

23 okt 2005 20:56
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Boxster 2.7
Eindhoven
Bericht 
Ik ben er de afgelopen dagen regelmatig geweest en ze hebben ook ontiegelijk hard gewerkt om alles op tijd voor de opening klaar te hebben, met als resultaat echt een super mooie showroom/pand.

Het was zeker een geslaagde opening en een goed feesje, het was een drukte van jewelste....... :shock:
Alles was tot in de puntjes geregeld, ik sprak Coen vandaag nog en de laatste ging rond een uur of 2:00-2:15 naar huis, aan drank en hapjes ontbrak het zeker maar we moesten nog naar huis he al was het voor mij een 800 meter dus kon kruipend naar huis :lol:
Toch mooi in zo'n dorp wonen en nog geen km van het mooiste merk met toch wel de mooiste Porsche showroom :D

Die 959 staat alweer een week of 3 bij hun, er werd mij verteld dat deze voor ruim 130.000 euro schade had, is terug naar de fabriek geweest en de totale rechter zijkant vernieuwd, alles opnieuw met de hand moeten kloppen op maat want daar ligt niks van op voorraad en geloof ook nog motorisch heel wat moeten vernieuwen.
Die GT3 RS is echt mega, pas 1500 km op de teller en nooit op kenteken gestaan, deze vorige eigenaar had er namelijk 2 :shock: 1 voor (dagelijks) mee te rijden en de andere leuk voor in de garage en blijkbaar wat hobby km's.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ze echt een SUPER pand/showroom neergezet hebben, het was al mooi maar na al de verbouwingen is het to in de puntjes afgewerkt.
Voor degene die het nog niet gezien hebben kan ik alleen maar aanbevelen om eens een kijkje te gaan nemen, vooral de werkplaats met glazen pui in de showroom is helemaal TOP.

24 okt 2005 23:00
Profiel Facebook 
Rosmalen
Bericht 
Heeft iedere bezoeker van het feest vrijdagavond trouwens zijn kaartje bewaard?

Het kaartnummer is nl. tevens lotnummer waarmee een weekend Cayman S kan worden gewonnen!!!

Ben benieuwd wie de gelukkige is.... :?:

25 okt 2005 7:11
Profiel
Westervoort
Bericht 
Als jij 'm zou winnen Erwin, dan zul je wss een blokje rond rijden met de Cayman, om te kijken wat het is...logisch lijkt me...om vervolgens de wagen thuis weer om te ruilen voor jouw nieuwe TT... :wink:

Leuk, zo'n prijs... :lol:

25 okt 2005 8:07
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
paSCal schreef:
C4S cabrio nog even bekeken Erwin? Die is wel lekker dik ;)... Zonde van het gemis van de rode band trouwens...

Enne, ik had verwacht dat ze die rode wel weggehaald zouden hebben, de koper was er immers donderdag niet bij weg te SLAAN (en terecht ;) )

Dat meen je niet! Je koopt een nieuwe P, en dan zetten ze 'm niet even weg...en dan zonder hekjes eromheen! Ik zou als de dood zijn dat er krasjes op zouden komen, je kent het wel, iemand bukt zich voorover, rits schuurt over de lak, of iemand laat er een glas op vallen of..of....
Pfff...maar goed dat ik 'm niet gekocht heb. :wink:

25 okt 2005 9:12
Profiel
Rosmalen
Bericht 
MS964 schreef:
Zonder hekjes eromheen! Ik zou als de dood zijn dat er krasjes op zouden komen, je kent het wel, iemand bukt zich voorover, rits schuurt over de lak, of iemand laat er een glas op vallen of..of....

Ik zou dranghekken eisen, of hem een dagje eerder ophalen...... :wink:

25 okt 2005 9:27
Profiel
Westervoort
Bericht 
Zelfs bij de staatsloterij staat'ie achter hekjes...weet je nog , die actie.. :wink:

Ik zou 'm ook zeker niet in zo'n overvolle showroom willen hebben staan...vind het (bijna...met een korreltje zout :wink: ) net zoiets als een proefrit maken met een auto, die al verkocht is...(meegemaakt, en afgeslagen)ook dat gebeurt heel soms. Het eerste vind ik niet netjes, het tweede kan echt niet!

25 okt 2005 9:37
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Ik denk dat het in HEEL goed overleg met de nieuwe eigenaar gegaan is hoor, maak je daar maar geen zorgen over ;)

25 okt 2005 15:04
Profiel Facebook 
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Toen ik zaterdag bij Porsche Drogenbos was, kreeg ik ook de creeps. Een aantal kinderen konden maar niet van die Carrera GT blijven die daar stond. Niet dat ze echt schade berokkenden, maar toch...! Het is maar eens de jouwe.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

25 okt 2005 15:14
Profiel WWW Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
paSCal schreef:
Ik denk dat het in HEEL goed overleg met de nieuwe eigenaar gegaan is hoor, maak je daar maar geen zorgen over ;)

paSCal schreef:
de koper was er immers donderdag niet bij weg te SLAAN (en terecht :wink: )

Jeetje Pascal,

Wat loop jij geheimzinnig te doen.... 8)
Je hoeft je er echt niet voor te schamen dat JIJ die nieuwe eigenaar bent!
Veel plezier en veilige km's er mee!

Rob :lol: :wink:

25 okt 2005 15:24
Profiel WWW
Rosmalen
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Pascal, wat loop jij geheimzinnig te doen.... 8)
:wink:

Je mag het best gewoon toegeven Pascal. We komen niet direct vanavond met het hele forum op bezoek! :lol:

25 okt 2005 15:45
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
ER schreef:
Rob Herfst schreef:
:wink:

Je mag het best gewoon toegeven Pascal. We komen niet direct vanavond met het hele forum op bezoek! :lol:

ja leuk, ik ben van de partij 8) :lol:

25 okt 2005 15:56
Profiel WWW Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
rufie schreef:
Toen ik zaterdag bij Porsche Drogenbos was, kreeg ik ook de creeps. Een aantal kinderen konden maar niet van die Carrera GT blijven die daar stond. Niet dat ze echt schade berokkenden, maar toch...! Het is maar eens de jouwe.

Ze zijn niet van suiker :roll: :roll: Ik zou het niet leuk vinden om krassen of deuken op mijn wagen te hebben, maar zou er zeker niet van wakker liggen. Even bij retoucheren, en klaar is Kees. :wink:

Dus de creeps krijgen, ik zeker niet, en als het de mijne niet is, al helemaal niet. :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

25 okt 2005 15:59
Profiel WWW
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
ppp 356 schreef:
Ze zijn niet van suiker :roll: :roll: Ik zou het niet leuk vinden om krassen of deuken op mijn wagen te hebben, maar zou er zeker niet van wakker liggen. Even bij retoucheren, en klaar is Kees. :wink:

pfff... ik was al bang dat ik de enige was die er zo over dacht
ook al staat er Porsche op het is en blijft een auto wel een heel bijzondere auto natuurlijk

25 okt 2005 15:59
Profiel WWW Facebook 
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Tuurlijk zijn ze niet van suiker, maar kinderen die nergens kunnen afblijven, vind ik irritant. Om dan nog maar te zwijgen over ouders die daar niet op reageren.
Sorry, zal wel beetje ouderwets zijn omdat ik respect voor andermans spullen belangrijk vind...

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

25 okt 2005 16:30
Profiel WWW Facebook 
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
rufie schreef:
Tuurlijk zijn ze niet van suiker, maar kinderen die nergens kunnen afblijven, vind ik irritant. Om dan nog maar te zwijgen over ouders die daar niet op reageren.
Sorry, zal wel beetje ouderwets zijn omdat ik respect voor andermans spullen belangrijk vind...

Niks ouderwets :!: Helemaal mee eens :lol:

25 okt 2005 16:50
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
rufie schreef:

Kinderen blijven kinderen, ze zijn op ontdekking. En als de ouders niet reageren, doe ik dit wel op een beleefde manier in hun plaats. Er is toch niets mis mee om tegen kinderen te zeggen, dat iets jouw niet zint, zelfs als het jouw kinderen niet zijn.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

25 okt 2005 16:50
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Als hij al gekocht is... mag het niet....
Als hij er voor de koop staat, mag je em wel aanraken vind ik :)

25 okt 2005 19:33
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
ppp 356 schreef:
Er is toch niets mis mee om tegen kinderen te zeggen, dat iets jouw niet zint, zelfs als het jouw kinderen niet zijn.

En als je er nu niet met je poten afblijft breek ik je armpje eraf... werkt meestal goed...

En bij mijn eigen auto waarschuw ik dus niet... :twisted:

grapje - pappa horn :wink:

25 okt 2005 19:54
Profiel
Rosmalen
Bericht 
horn schreef:
En als je er nu niet met je poten afblijft breek ik je armpje eraf... werkt meestal goed...
En bij mijn eigen auto waarschuw ik dus niet... :twisted:

Maar breek je meteen een been, of zo......... eigen schuld! :wink:

Afbeelding

25 okt 2005 20:06
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Marco schreef:
ER schreef:
Rob Herfst schreef:
ja leuk, ik ben van de partij 8) :lol:

Hahhaa, ja, denk het ook ja, was een 4S (uit mijn hoofd)... Dusse, als ie kaal was (wat ie niet was), kwam ik toch zo'n 120.000 Euro tekort ;)

25 okt 2005 20:23
Profiel Facebook 
Moderator
PF # 136
Bericht 
Heb ooit eens meegemaakt in de tijd dat ik Toyota's verkocht, dat een ventje van een jaar of 6 met zijn speelgoedauto een 2e logo op de voorkant van een nieuwe MR2 kraste...... :shock:

Heel beleefd de ouders hier op aangesproken. Ik kreeg toen als antwoord: "Ach ja, het blijven kinderen hè...." :roll:

25 okt 2005 20:31
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 211 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende