Wie weet hoe ik de vloerbekleding van een porsche boxster los kan halen. Heb de versnellinspook, handrem al verwijderd. Weet alleen niet hoe ik het bij het gaspedaal moet doen. Weet ook niet hoe ik de zijkappen waar de bediening van de kofferdeksel(s) inzit loskrijg. Heb nooit last gehad van natte matten , maar na 3 weken buitenstaan (wegens storten vloer garage) zijn ze toch nat. Met name aan bestuurderskant. Afvoergaten van cabrio dak zijn en waren open. Had heel veel condens aan binnenkant cabrio dak en ramen. Nadat er een Laag sneeuw op heeft gelegen. Als iemand ergens een handleiding weet te staan..graag
Bedankt. Ga morgens eens proberen om de zijkap waar de bediening van de kofferdeksels inzit los te halen. Staan idd tekeningen van in. Kon de schroef voor het losmaken niet vinden. Morgen maar eens kijken met de tekeningen erbij. Van het gaspedaal kon ik nog niet iets vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum