2002 996 4s coupe, gereviseerde tiptronic, 146000 km.
- Type: Porsche 911 996 4s
- Vraagprijs: 35.000 Euro. —> nu € 32.000,-
- Bouwjaar: 2002
- Kleur: Arctic Silver
- Interieur: caneel bruin/zimmt braun/cinnamon brown
- Kilometerstand: 146.000
- Historie: onderhoudsboekje volledig ingevuld, facturen vanaf de vorige eigenaar en mezelf erbij
- Bijzonderheden: Orginele nav met ipv cd-lader controller een bluetooth module voor je telefoon.
Tijd om afscheid te nemen. Het project is afgelopen, een Porsche 996 4s coupe…Ik heb de auto gekocht en over 4 jaren alles wat vervangen moest worden, vervangen.
Ik ben begonnen met de koelmodificate van Auto-Resto te laten uitvoeren ( hoger debiet waterpomp, lagere temp thermostaat en andere resistors voor de ventilatoren ). Radiatoren en condensers voor de airco zijn recent vernieuwd. Het tussenas-lager is 2 maal gecontroleerd ( 129.000 en 143.000km ) en goed bevonden. De keerringen zijn verwijderd om smering door motorolie te garanderen.
Ophanging : de schokbrekers zijn vervangen, alsook de bevestigingssteunen vooraan. De motor-, en versnellinsbaksteun zijn vervangen door OEM onderdelen. De remschijven achteraan zijn vernieuwd, de voorste hebben nog genoeg leven in zich. De velgen zijn herspoten e nook de remklauwen zijn dmv poedercoaten vernieuwd.
De lucht/olie scheider is vernieuwd, terwijl tegelijkertijd de tiptronic is gereviseerd ( op 143.000km )
Het interieur is in hele mooie staat, dit is door de interieur-man bij Porsche Maastricht bijgewerkt dmv airbrush en leder-reparatie.
Alle electrische onderdelen werken, geen raamproblemen en het zonnedak werkt ook perfect.
Het onderhoud is steeds gebeurd bij Bernard Dosogne in Houthalen, Belgie. Reparaties versnellingsbak/koelmodificatie bij Auto-Resto in Nijmegen, NL. Alle facturen zijn uiteraard beschikbaar, alsook het originele onderhoudsboekje met de gegevens van de eerste eigenaar.
Er zijn misschien veel 4s’en te koop , maar ik durf te zeggen dat dit er eentje is waar nog vele kilometers mee kunt maken, zonder onverwachte reparatiekosten.
Prijs kan besproken worden, maar enkel naast de auto. Bel me alstublieft niet met “wat is uw laagste prijs”. Laten we elkaars tijd niet verdoen.
De auto staat op Duits kenteken ( ingeschreven op tweede adres ) , maar is van origine een Belgische auto, COC zit erbij.
De stonegaurds zijn magnetisch, worden bij elke poetsbeurt verwijderd en pas weer aangebracht als ie helemaal droog is.
tim.opdencamp@telenet.beDank en groeten,
Tim
mod by Henk: foto's toegevoegd en link naar externe site verwijderd.