Re: Een echte "Nep" Turbo ;-)
Thnx heren!
Klok was hier te bestellen, misschien nog wel leverbaar...proberen kan altijd.
viewtopic.php?f=12&t=51907Vandaag weer eens even een middagje zitten knutselen en ik heb mijn afzuiginstallatie kunnen testen en hij werkt echt super goed!
Hetgeen er vandaag vervangen moest worden was de rotte plek bij mijn linker achterruitje.
Uiteraard wou ik dit stukje ook zelf fabriceren dus een tijdje geleden heb ik mij hier aan gewaagd.
Ik had nog een mooi stukje plaat liggen waar de vorm voor een groot deel al in zat, dus 1 + 1 = 2.
Lekker aan de gang met mijn shrinker/strecher ,hamers, aambeelden en wat niet al.
Op zich ging het best goed.......maar......uiteindelijk te fanatiek met de strecher bezig geweest en het stukje begon te scheuren.
Helaas betekent dat dat het plaatje dan echt te dun is en ik was bang dat lassen dan echt niet zou lukken (ik brand namelijk nog wel eens gaten in dikker materiaal
).
En omdat de vorm er ook nog niet helemaal in zat zou het alleen maar erger worden.....dus dan maar overnieuw beginnen.
Gelukkig hou ik ook nog wel geregeld MP in de gaten voor allerlei onderdelen en tot mijn grote genoegen bood er iemand allemaal plaatwerk aan.
Dus direct contact opgezocht en hij kon wel wat voor mij betekenen, in de auto gesprongen en naar Oss gereden....daar aangekomen bleek het om restauratiebedrijf Roy van Lier te gaan.
In eerste instantie zou het stukje uit een auto gehaald worden, maar ineens herinnerde hij zich dat hij ook nog een nieuw stuk had liggen....dus de keuze was snel gemaakt.
Dus vandaag de boel losgeslepen, goed schoongemaakt, plaatje op maat gemaakt en gaan lassen met mijn nieuwe afzuiger erbij.
Gelukkig ging het allemaal voorspoedig en zoals ik al zei, de afzuiger is echt top.....er blijft geen enkel wolkje rook hangen!!!
Nou...dat was hem weer voor dit jaar!
Iedereen alvast een fijne jaarswisseling