Ik overweeg een dubbele uitlaat op mijn 3.2, zeker omdat ik van verschilende kanten hoor dat die beter klinken. Heeft iemand op het forum hier ervaring mee? Of zijn er ook enkele uitlaten die heel goed klinken?
Ik vind enkel mooier uitzien, dubbel vind ik een beetje zonde.
(ik heb nu de standaard uitlaat)
29 okt 2005 12:24
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
Als het geen turbo is, dan een enkele pijp! Het is geen golfje, en we zijn toch niet Sjonnie en Anita!
By the way, de 3.2 heeft standaard toch al een behoorlijk geluid?
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
29 okt 2005 12:32
sev
911 sc coupe 82'
chiffon weiss
Haarlem
Nicolò schreef:
Als het geen turbo is, dan een enkele pijp! Het is geen golfje, en we zijn toch niet Sjonnie en Anita! By the way, de 3.2 heeft standaard toch al een behoorlijk geluid?
I couldn't agree more. Jij zegt lekker laten zitten?
29 okt 2005 12:40
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
originele (gebruikte) 3.2 uitlaat op de kop tikken deze open snijden binnenwerk eruit en weer dicht lassen ....
Anders kom je in de categorie 'speciale' uitlaten terecht ... en dat zijn IMO dure jongens om het 'even te proberen' ...
't is wat Nicolò al aan geeft - optisch zeker origineel laten
ik heb ook een dubbele uitlaat en ben er tevreden mee, maar als je een smalle kont hebt zou ik het gewoon bij een enkele uitlaat houden
b.v een van D.P motorsport [mooie zware roffel]
_________________________________________ duitse laagvlieger
29 okt 2005 19:53
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Begin eerst maar eens met gaten van ong. 1,5 cm. in het luchtfilterhuis te boren. Als je die kap er af haalt als een dambord gaan boren (lees: steeds eentje overslaan) Dit geeft boven de 3.000 toeren al een beter en sportiever geluid.
Ooit eens gelezen dat dit de enige fout was van Porsche bij de productie van de 3.2
Wat betreft een andere uitlaat: Begin eens met de Kat te vervangen voor een openpijp met katvervanger!!!!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum