Auteur |
Bericht |
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
ja goed he topgear!
Die knop 'M' is een leuke.
Mooie auto, niet zo mooi als de P maar een 911 en een M5 in de garage is toch een mooie combinatie.
|
29 okt 2005 12:12 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Maar voor er over die knop "M" gesproken werd was het verhaal bij deze BMW zeer negatief.
|
29 okt 2005 12:18 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
29 okt 2005 13:09 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Los van de (rij) kwaliteiten van de M5 , zou ik wss ook hartstikke gek worden van die I-drive. Ik denk wat dát betreft, Mercedes de klanten beter begrijpt ...of ik hou gewoon van een auto, waar je in kunt stappen en redelijkerwijs de weg kunt vinden.
I-drive zou voor mij een te groot obstakel zijn...
Voor de slimmerikken onder ons ; ja, in een TVR kun je ook niet zomaar wegrijden en die zou je wel willen hebben...okee...maar is een héél andere categorie ; een Beamer is véél meer een alg gebruiksauto, en slaat naar mijn mening met deze ongein de plank erg mis
|
29 okt 2005 14:01 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Oneens,
heb er mee gereden en laat ik dit zeggen,
I-drive is een vrij eenvoudig, makkelijk te gebruiken systeem.
Dat vrouwtje waar JC het over had is gewoon uit te "schakelen", maar JC moest er gewoonweg een item van maken, zo is die man gewoon.
En weinig weten dat JC vroeger op de payroll van BMW heeft gestaan en met wat onenigheid vertrokken is bij BMW.( ooit de man nog op Zandvoort zien sturen met de M3, M5 en de 530d tijdens de BMW M dagen)
En die M-knop is gewoon een marketing trucje van BMW.
Iedereen die een M5 heeft houdt die knop ingedrukt.
En als het te glad is nemen ze wel de SUV.
Zou voor de veiligheid zijn wanner je je vrouw met de auto op weg stuurt, is dan maar 400 pk
|
29 okt 2005 14:20 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Het gaat mij niet alleen om JC ; Ik ben een redelijke auto-bladen lezer...en heb nog nergens zien staan ; "verdomd, dát is nu een mooi systeem...ik begrijp niet , dat andere auto's dit niet hebben..." . ...en nu druk ik me nog mild uit .
|
29 okt 2005 14:33 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Waarschijnlijk nitwits op het gebied van multimedia??
Even eraan wennen en het is een eenvoudig goed systeem.
|
29 okt 2005 14:39 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Waarschijnlijk wel...maar daar val ik dan ook onder...én is iets wat ik niet in een auto zoek...die heb ik voor anders dingen...zoals, waar hij voor gemaakt is...
|
29 okt 2005 14:43 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ok, daarom dus Mercedes.
|
29 okt 2005 14:59 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Zo hebben ze me met tussentijd van enkele jaren ook al twee keer een breedbeeld- tv proberen te verkopen . "Ja meneer, het beeld vervormt enigzins, maar daar went u vanzelf aan."
Alsof ik (veel) geld ga uitgeven voor een inferieur produkt, maar waar ik wel "aan zal wennen".
Vernieuwing is leuk en noodzakelijk, maar dan wel om de "inhoud" en niet om de "vorm".
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
29 okt 2005 17:02 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Neem nou maar aan dat BMW er geen inferieur product in stopt.
En mijn breedbeeld vervormt niet.
|
29 okt 2005 17:28 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Geloof inderdaad niet dat zo het zo slecht werkt zoals JC probeerde te laten zien.
Door eerst negatief te zijn en dan ineens zeer positief geeft een extra climax, gewoon een manier van tv maken.
|
29 okt 2005 17:35 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
29 okt 2005 17:57 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
29 okt 2005 19:15 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Aan alles geraak je wijs uit, maar ik vind de I-Drive van BMW wel de moeilijkste om gewoon te geraken.
De Audi en de nieuwe S-serie, hun i-drive(of hoe noemen die dingen), daar ben je gewoon direct mee weg, zonder dat je aan niemand iets moet vragen.
Ik rij regelmatig met een 6, en dan moet ik toch af en toe even aan de eigenaar vragen, hoe werkt dit of dat. De eigenaar zelf, heeft het onder de knie, maar geeft toch ook zelf toe, dat het niet een van de simpelste systemen is
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
29 okt 2005 19:46 |
|
|
horn
PF #57
|
En mijn mini cooper s 230 pk uit 1.6 liter...
Pas op vriend...
Dat totale plaatje is ook zeker niet te versmaden. Ik krijg dus 100x meer positieve opmerkingen, complimenten en thumbs up met mijn mini cabrio dan met mijn Porsche (waar ikzelf overigens wel een grotere kick van krijg om in te rijden).
@ I-drive discussie - als je dat systeem na een week niet onder de knie hebt, hoor je echt niet op de weg thuis. Dan ben je uit de tijd van 'het aanslingeren van de auto'... Zonder gekheid: een simpel te leren systeem dat veel mogelijkheden biedt.
Horn - ook met jogdial op zijn gsm
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 okt 2005 20:03 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
@ ppp 356: bij AUDI heet dat MMI ( Multi Media Interface)
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
29 okt 2005 20:50 |
|
|
Jort
Groningen
|
Da's geen vergelijking. De Mini heeft een dikke compressor en is derhalve niet atmosferisch.
Elke breedbeeld tv vervormt bij 4:3 uitzendingen op beeldvullend formaat, ongeacht of deze tv nu €300 kost of €15.000.
Dus, ofwel je kijkt nooit naar 4:3 uitzendingen, ofwel je neemt genoegen met verticale zwarte balken aan linker- en rechterkant, danwel een weggeknipte boven en/of onderkant van het beeld. Dat kan.
Edit EriC4C: Breedbeeld-tv discussie gaat hier verder.
|
30 okt 2005 2:19 |
|
|
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Leuk filmpje van een m5 tegen een williams f1 (fifth gear)
http://www.chartersventures.com/car/ben ... gearf1.wmv
|
31 okt 2005 21:03 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Maf filmpje
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
31 okt 2005 21:22 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Bedankt Joost ! Echt de moeite om dit filmpje te bekijken.
Heel informatief, en tja zal voor mij wel altijd onbereikbaar blijven. Als ik mijn figuur zo bekijk. Qua grootte zou het geen probleem zijn, maar qua breedte en conditie
Wat moet dit een ervaring zijn....
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
31 okt 2005 22:17 |
|
|
Shark
Middelburg
|
|
31 okt 2005 22:43 |
|
|
horn
PF #57
|
Een M5? Dat moet zeker wel passen hoor Rufie, als Marcel er lekker in kan rijden...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 okt 2005 23:51 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Wel ff het filmpje kijken hè Harald
Shark
|
01 nov 2005 2:53 |
|