Alarm (Gemel E230) gaat af na inschakelen (Porsche 964)
I.v.m. de verhuizing en het opknappen van het nieuwe huis is de 964 tot de overdracht van het oude huis (vandaag) lekker
op z'n oude plekje blijven logeren
Helaas ben ik vergeten toen de verhuizers met de huisraad vertrokken de druppellader aan te zetten, dus wel aangekoppeld, maar niet aangezet
Ik kwam daar pas afgelopen zondag achter toen ik de 964 naar het nieuwe adres wilde halen, de accu was compleet leeg, geen lampje of tikken, helemaal niks
De accu maar gedemonteerd en 24 uur aan de lader gehad en de 964 start weer
normaal.......maar ik heb nu ineens wel een storing in het alarm.
Zodra ik de 964 op slot zet met de afstandsbediening en het alarm ingeschakeld wordt gaat binnen 5 tot 10 seconden het alarm af. Volgens de handleiding die ik erbij heb zouden eventuele foutcodes waar het probleem zou zitten af te lezen zijn aan het alarm ledje in het middenconsole wat een x aantal keer moet knipperen.
Maar het ledje knippert niet bij het uitschakelen van het alarm. Ik heb dus geen idee waar het probleem zou kunnen zitten.
Wat zoeken hier op 't Forum levert eigenlijk alleen op dat de noodstroombatterijen in de sirene aan hun einde zouden kunnen zijn.
Voordat ik de sirene ga demonteren (ik zie geen stekker dus het wordt knippen) hoor ik graag andere mening/ideeën wat ik verder nog kan controleren.