Re: Porsche Forum Hunt #94 opgelost !
Nou kom maar door met de eervolle vermelding in de Hall Of Fame!!!!!
Omdat het al bijna 7 maanden geleden was dat de locatie bekend werd, leek het me dan nu maar eens mijn beurt om de trofee op te halen.
Vooral omdat ik het altijd leuk vind om de zoektocht op te lossen en het duurde me gewoon te lang.
Dus vrouw en koters in de auto gepropt en eropuit gegaan!
Gelukkig was het mooi weer dus er was genoeg te zien op de snelweg...
De heenweg viel een beetje tegen, alleen wat P's gezien op de andere weghelft (dus mijn zoontje kon niet echt mooie foto's maken).
Nog wel een dikke Merc en één of andere Lexus die ik nog nooit gezien had.
Na een goed verlopen ritje kwamen we dan uiteindelijk aan in Eemnes...nou ja...niet helemaal want voordat we Eemnes in reden moesten we al linksaf de Eikenlaan op.
Daarna doorgereden naar het bruggetje waar de trofee naast begraven was en onder het toeziend oog van de waak-koe hebben we deze opgegraven.
De plek was al redelijk overwoekerd maar mijn tuinschepje maakte korte metten met al dit groen.
En toen.....TADAAAAA....daar was die!!!!
De weg terug was beter vwb het tegenkomen van mooie auto's, eerst een dikke Macan, daarna een mooie 911 en als laatste een stukje nostalgie.
Het fotograferen van de laatste werd door mijzelf gedaan (stonden nl redelijk in de file....maar toch voelt het vreemd om een diender op de gevoelige plaat vast te leggen terwijl je aan het rijden bent...niet helemaal netjes dus
)
En toen was het (vooral voor de koters ) tijd om de echte beloning in ontvangst te nemen.
Al met al een geslaagd uitje
Nu mag ik dus een zoektocht uitzetten....hopelijk evenaart die het niveau van de voorafgaande Hunts!