Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 23:55

Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Porsche 964 C4 begin produktie... 
Auteur Bericht
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
ome piet schreef:
Hoor weinig meer van de forumeikel de laatste tijd :cry: :wink:

Er was schijnbaar weinig voor nodig om hem te wekken. ;)

31 okt 2005 16:13
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht wtl
Devils son schreef:
EriC4C schreef:
Tja, wie de bal kaatst ..... :wink: :lol:

Heel kort: het ging om het bestaat van WTL 964's. Als ik mij niet vergis was Adrian van mening dat er voor de 30-jahre uitvoering geen WTL is geproduceerd. Ik had er echter een gezien met de TL optiecode en wist ook nog de VIN. Kon niet volgens hem. Ik denk, ik mail de VIN, kan hij bij Porsche opvragen of die auto is geleverd met die optie (zoals wij dat allemaal bij PON op kunnen vragen). Eigenwijze antwoord: ik hoef dat helegaar niet op te vragen, want er IS gewoon geen WTL geproduceerd vóór de 30-jahre uitvoering.

Blieft u nog peultjes?

Heb je nog meer info of foto's van die 964 WTL? Is eigenlijk stiekem
mijn droomauto maar dan als C2 en geen paars aub... 8)

31 okt 2005 21:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: wtl
marknineoneone schreef:

Heb je nog meer info of foto's van die 964 WTL? Is eigenlijk stiekem
mijn droomauto maar dan als C2 en geen paars aub... 8)

Het was een zwarte meen ik. Maar volgens mij een C4. Het is al weer even geleden en echt meer info heb ik niet.

Ik weet het niet 100% zeker, maar een 964 C2 is volgens mij ofwel zeer zeldzaam, ofwel ze bestaan gewoon niet (het laatste volgens mij). De 30-jahre versie is een C4. De US 1994 WTL's waren volgens mij ook allemaal C4's.

Maar misschien dat er op speciale bestelling nog een C2 WTL is geproduceerd. Of een latere ombouw door de fabriek...

Maar waarom wil je met alle geweld geen C4?

31 okt 2005 21:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
http://www.dialog-911.de/24_Carrera/24_carrera.html

Die wichtigsten Evolutionsschritte (Modellj. beginnt im August des Vorjahres.)

ab 8/1988 -Einführung des Porsche 911 Carrera 4 Coupé

ab 8/1989 - neben dem allradgetriebenen Carrera 4 wird der heckgetriebene Carrera 2 vorgestellt, Carrera 2 und 4 in den Karosserieaufbauten Coupé, Targa und Cabriolet erhältlich, Carrera 2 war mit Porsche-Tiptronic ausrüstbar

ab 8/1990 - neue Kolben und Zylinderkopfabdichtungen, Zündkerzenwechselintervall jetzt auf alle 40.000km verdoppelt, der 911 Turbo mit 320 PS ist wieder Spitzenmodell der Baureihe

ab 2/1991 - Airbags auf der Fahrerseite und Beifahrerseite serienmäßig

ab 8/1991 - neue Außenspiegelform (Optik wie beim Turbo II) und Räder im 16-Zoll Cup-Design, Carrera 2 Cabriolet auch im Turbo-Look, der Carrera RS mit 260 PS wird produziert

ab 8/1992 - Klimaanlage mit FCKW-freiem Kältemittel, Bremsflüssigkeitswechsel jetzt alle 3 Jahre, Carrera 4 auch im Turbo-Look, ein 911 RS Amerika Coupé kann bestellt werden

ab 8/1993 - Carrera 4 Jubiläumsmodell ‘30 Jahre Porsche 911’, und ein Speedster auf Carrera 2 Basis wird produziert,

Modelljahr 1994 - gleichzeitig wird die neue Generation Porsche 993 als Coupé und Cabriolet eingeführt - Ausblick auf die neue Generation 993

http://www.degeusmakelaars.com

15 nov 2005 15:36
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2