Re: Porsche 964 Koni sport vs Bilstein
Tja... Het hele onderstel gebeuren van rubbers en GAZ is toevallig door DRS gemonteerd, Maar zelfs na 2 maal andere set veren blijft het naveren en dobberend rijden, en als ik de dempers harder zet wordt het dan weer te stuiterig. Het laatste nieuwes is dat ze bij Gaz ontdekt hebben dat ze de verkeerde dempers hadden geleverd en moet de zooi er voor de zoveelst keer wèèr uit ...
Ik weet niet meer wat te geloven of dit beter wordt of niet. Het wordt inmiddels de 4e keer in 5 maand tijd dat het onderstel aangepast moet worden. Als ik de recensie lees, kan ik niet begrijpen waarom voorheen de oude B6 kit met H&R veren zo hard stuiterde. Nu bleek bij het monteren vd Gaz kit , dat de rubbers top mounts vd voorste dempers gescheurd waren. kan het daardoor zijn dat met de B6 kit alles zo stuiterde? Ik begin te twijfelen of die regelbare demping va Gaz Gold kit nu zoveel meerwaarde zal bieden voor "recreatieve" straatcruisers als wij en we verlangen nu al terug naar die B6 kit,maar dan met Eibach en hopen dat ie dan wat strak maar comfortabel genoeg rijdt