Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 17:33

Antwoord op onderwerp  [ 143 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
NPC - 12 november 2005: Nachtrit 
Auteur Bericht
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
911-lover schreef:
Mijn Co-piloot heeft net bevestigd dat hij meegaat.
De Blauwe CS is ook weer van de partij.
Fax vertrekt nu , betaling wordt morgen geregeld :wink:

Zo jullie gaan echt het mooiste stukje van Donker Nederland zien :lol: :lol: :lol: :lol:

Hoe heet dat ook al weer in R-dam ????????????? daar in de haven, oja Keileweg. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

02 nov 2005 19:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Olaf schreef:
Olaf -tunnelexpertrijnmondenomgeving- 8)

Weet de expert ook in welke tunnels er snelheidscontroles zijn :?: (ik wil in de tunnels namelijk iets harder voor/dan het geluid) :wink:

02 nov 2005 20:54
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
John4S schreef:
Zo jullie gaan echt het mooiste stukje van Donker Nederland zien :lol: :lol: :lol: :lol:

Hoe heet dat ook al weer in R-dam ????????????? daar in de haven, oja Keileweg. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hoe lang ging de rit ook al weer duren zei je...? :shock: :wink:

02 nov 2005 20:56
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Normaliter in geen enkele ... maar aangezien Ome Koos hier ook mee leest :idea:

John4S schreef:

Rotterdam Zuid :?: :roll: :D :wink:

John4S schreef:
oja Keileweg. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Kan wel merken dat je daar de laatste tijd niet meer bent geweest :twisted: keilerweg-afwerkplaats is inmiddels gesloten .. voor zover ik in de krant heb kunnen lezen

Olaf die gisteren schreef:
... mocht het mij vandaag niet lukken om duidelijke afspraken met m'n navigator te maken ..

:ba: Gelukt :!: Inschrijving en pesos zijn onderweg :D

03 nov 2005 10:22
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Olaf schreef:
John4S schreef:

Rotterdam Zuid :?: :roll: :D :wink:

Kruiskade/Middelandsstraat, of zijn die ook opgeheven (door Leefbaar Rotterdam).

03 nov 2005 14:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
John4S schreef:
De Nachtrit ben ik van de partij, tja ik moet wel, ik organiseer die rit van het begin tot het einde, en krijg ook een beetje (culinaire) hulp van Rob Herfst en hulp van het Porsche Wittebrugteam, welke hun deuren rond middernacht open doen.

Wij moeten ook, zijn gedwongen om aanwezig te zijn. :twisted: En met al die liquidaties de laatste tijd, leek het verstandiger om geen nee te zeggen. 8) Zo'n 'Offer you can't refuse' situatie zeg maar :shock:

John4S schreef:
Het jaarfeest zijn wij ook, is toch wel een bijzonder feest.

Zijn wij ook :!: En dat uit vrije wil, want die crimineel is DAAR niet aanwezig, helaas :cry:

NPC Jehova II, of is het III ........ Rob :?: :P

03 nov 2005 22:51
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
stand na sluiting inschrijving is 107 Porsches op het Parkeer terrein bij Van der Ende Racing Inn te Poeldijk.

Drukke (maar gezellige) boel.

06 nov 2005 14:40
Profiel
981 Boxster GTS
Bericht 
Marcos schreef:
Olaf schreef:
Olaf -tunnelexpertrijnmondenomgeving- 8)

Weet de expert ook in welke tunnels er snelheidscontroles zijn :?: (ik wil in de tunnels namelijk iets harder voor/dan het geluid) :wink:

In de tunnels voor zover ik weet niet, of ik moet al jaren vreselijk veel geluk gehad hebben.
Maar op de ring-noord bij Rotterdam geldt sinds kort (1-11-2005) een 80 km zone met trajectcontrole en uiteraard ook op het bekende stukje traject aan het einde van de A13.

En voor de genodigden die via de A12 komen, deze is vanaf vrijdagavond tot en met maandagochtend tussen gouda en Zoetermeer afgesloten.

C jullie a.s. zaterdag

Marcel

07 nov 2005 21:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Hoe zit het met de Maastunnel.
Volgens mij is er permanente traject controle van 50Km max. I.i.g. staan er ook flitsers aan het begin en eind. Iedereen rijdt tegenwoordig ook verdacht rustig in de tunnel evanals de maasboulevard.

07 nov 2005 22:57
Profiel
981 Boxster GTS
Bericht 
Marcos schreef:
Volgens mij is er permanente traject controle van 50Km max. I.i.g. staan er ook flitsers aan het begin en eind. Iedereen rijdt tegenwoordig ook verdacht rustig in de tunnel evanals de maasboulevard.

Aj, je hebt gelijk.
Hier kom ik eigenlijk nooit, zou het dus niet weten.

Maasboulevard staat volgens mij alleen een camera aan het begin (vanaf de snelweg) t.o.v. het Shell station (behoudens dan de stoplichtcamera's). Deze flitst overigens wel in beide richtingen.

07 nov 2005 23:05
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Marcos schreef:
.

Zie filmpje: http://217.149.193.67:8080/ramgen/video/december2004/17-12-maastunnel.rm

Enne geen trajectcontrole gezien hoor, maar wel de camera's in en uit de tunnel, in de tunnel de beveiligingscamera's.

Maar heb je al is met 6000 toeren in zijn 1 gereden door de Maastunnel, wow das pas een kabaal lekker hoor.

07 nov 2005 23:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
John4S schreef:
Maar heb je al is met 6000 toeren in zijn 1 gereden door de Maastunnel, wow das pas een kabaal lekker hoor.

Voor een optimaal tunnel effect 6000 in zijn 5 8)

Ach vrouguh, toen kon alles nog...

07 nov 2005 23:17
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Marcos schreef:

Tuurlijk niet Marcel, want je bent er dan zo snel doorheen :lol: .

07 nov 2005 23:45
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
John4S schreef:
Marcos schreef:

Tuurlijk niet Marcel, want je bent er dan zo snel doorheen :lol: .

BTW tunnels in Leidschendam ook niet te versmaden.

07 nov 2005 23:45
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Mannen,

Voor diegen die as zaterdag naar de NPC nachtrit komen, houd er rekening mee dat de A12 tussen Gouda en Zoetermeer is afgesloten, terug is ie open.

Dus vanuit Utrecht beter om via Gouda->Rotterdam-> A20 te rijden, en eigenlijk daar waar de a20 ophoudt alsmaar rechtdoor (ri Den Haag) te rijden, kom je vanzelf bij Van Der Ende.

Cu.

John.

08 nov 2005 16:19
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Volstaat de opgave en betaling :?: Of krijgen we ook nog een bevestiging van deelname :?

10 nov 2005 17:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
John4S schreef:
Mannen,
Voor diegen die as zaterdag naar de NPC nachtrit komen, houd er rekening mee dat de A12 tussen Gouda en Zoetermeer is afgesloten, terug is ie open.
Dus vanuit Utrecht beter om via Gouda->Rotterdam-> A20 te rijden, en eigenlijk daar waar de a20 ophoudt alsmaar rechtdoor (ri Den Haag) te rijden, kom je vanzelf bij Van Der Ende.
Cu.
John.

Ik zag meer werkzaamheden in de krant staan voor het weekend regio R'dam. Geen idee of we daar nog mee te maken zullen krijgen tijdens de nachtrit??? John...
zie rijkswaterstaat

10 nov 2005 18:14
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Olaf schreef:
Volstaat de opgave en betaling :?: Of krijgen we ook nog een bevestiging van deelname :?

Als er 1 duidelijk zijn betaling heeft overgemaakt dan ben jij het wel, en idd je staat keurig op de deelnemerslijst, net als velen van hier.

11 nov 2005 8:58
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Marcos schreef:
Ik zag meer werkzaamheden in de krant staan voor het weekend regio R'dam. Geen idee of we daar nog mee te maken zullen krijgen tijdens de nachtrit??? John...
zie rijkswaterstaat

Gelukkig is in de route alleen die A12 een obstakel, zat eerst wel in de rit, maar heb ik er uit gehaald.

Wel een paar rotte flitskasten op de route, maar ik heb ze vernoemd, met wegnummer en hectometerpaaltje.

11 nov 2005 9:02
Profiel
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
Hallo, ben de CONVO kwijt voor de nachtrit, en deze staat ook niet meer op de NPC site.
Kan iemand mij even helpen.

Hoe laat en waar moeten we zijn?

11 nov 2005 19:59
Profiel WWW
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Rene914 schreef:
Hoe laat en waar moeten we zijn?

Ik weet niet of de NPC organisatie het op prijs stelt dat die gegevens hier vermeld worden :? :arrow: PB :wink:

11 nov 2005 20:05
Profiel WWW Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Olaf schreef:
Ik weet niet of de NPC organisatie het op prijs stelt dat die gegevens hier vermeld worden :? :arrow: PB :wink:

:arrow: Zo ernstig geheim, zal het toch niet zijn als ZELFS:
de organisatie (John4S \":wink:\" ) op 31 oktober schreef:
Het evenement start met een buffet bij van de Ende Racing-inn te Poeldijk om plm 19.00 uur, en eindigt na middernacht met een goed verzorgd (door een bekende forummer/cateraar) ontvangst bij Porsche Wittebrug te Leidschendam.

Nu maar wel hopen dat zijn vriendje mr. Spee hier niet meeleest! :lol: :wink:

11 nov 2005 22:50
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Nu maar wel hopen dat zijn vriendje mr. Spee hier niet meeleest! :lol: :wink:

Ik zag die sukkel vanavond weer op de tv (bij wegmisbruikers), ben ff een teiltje gaan halen om te nekken.

Morgen is ie erbij................

11 nov 2005 23:14
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
John4S schreef:
Ik zag die sukkel vanavond weer op de tv (bij wegmisbruikers)

Ik ook!
Aan zijn accent te horen, komt hij ook uit de buurt van Den Haag / Westland........... :lol: :cheesy: :wink:

11 nov 2005 23:17
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
Ik zie het al, had de topic dus toch beter moeten doorzoeken.

bedankt voor de mailtjes kan nu niet meer fout gaan (denk ik)

11 nov 2005 23:33
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 143 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende