993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Re: Corona
Dat iemand die Jensen überhaupt serieus neemt. Ik geloof hem evenveel als de man die ik vanochtend op de radio vol overtuiging hoorde verkondigen dat er geen mensen op de maan zijn geweest, Antarctica verboden gebied zou zijn en dat de aarde echt plat is.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
09 apr 2020 12:32
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Echt waar? Zou er iemand zijn die Robert Jensen serieus neemt?!
horn schreef:
Andere geluiden mogen best wel, maar het gebeurt veel op een azijnzeikerige betweterige toon met als ondertoon ‘alles is k*t en ze denken niet aan ons’. En daarvan gaan in ieder geval mijn nekharen overeind staan. Dat verongelijkte.
Idem
Ik die vanochtend op een ander forum schreef:
Man man, want een klaagmuur is dit topic de afgelopen 12 uur geworden Besef je eens hoe goed je het hier hebt en tel je zegeningen!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
09 apr 2020 12:45
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Ik neem Jensen wel degelijk serieus, net zoals ik dat doe met de overheid. Ik ben van mening dat de waarheid ergens in het midden ligt....
Als iedereen als schapen de overheid blijft volgen, zijn de gevolgen desastreus. Je mag ook best wat kritischer kijken naar hoe wij gemanipuleerd worden, en dat gebeurt nu helaas wel. De burger heeft hier niet zo veel meer te zeggen, al denken een aantal nog van wel.
Chip in je reet, en gaaaaan (zolang dat nog toegestaan wordt...)
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
09 apr 2020 13:06
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
steef schreef:
Ik neem Jensen wel degelijk serieus
Ik heb hem nog nooit iets anders horen doen dan provoceren, shockeren, irriteren, etc. en hij vindt zichzelf vooral érg grappig
Citaat:
Broer van radio-dj Frank Dane, die de naam Dane als pseudoniem gebruikt zodat het verband met zijn broer Robert minder snel wordt gelegd
Dát kan ik me goed voorstellen
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
09 apr 2020 13:41
NordRack2
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Targa Floriaan schreef:
dat er geen mensen op de maan zijn geweest.
Gisteren stond de maan anders behoorlijk dichtbij! Ik denk dat er wel mensen geweest zijn
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
09 apr 2020 14:00
GinnFizz
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Ik heb in ieder geval al wel eens personen naar de maan gewenst! Dus ja, het zou kunnen.
_________________________________________ No one needs it. Everyone wants it!
09 apr 2020 14:32
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Als ik ‘Jensen’ hoor, moet ik gelijk hieraan denken....
Overigens is het goed dat er journalisten zijn die provocerend zijn, en niet alleen maar napraten wat de RVD voorkauwd
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
09 apr 2020 15:31
Cazzo Super Veloce
993 4S
Journalist is te veel eer voor deze malloot.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
09 apr 2020 15:37
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
steef schreef:
Ik neem Jensen wel degelijk serieus, net zoals ik dat doe met de overheid. Ik ben van mening dat de waarheid ergens in het midden ligt....
Als platte aarde en ronde aarde de 2 uitersten is. Wat geloof jij dan? Een donutvormige aarde?
09 apr 2020 16:17
ruud janssen
944 1987 #Pitchblack944
Ex:
996 TURBO 2001 488PK/727NM
arena metallic 996 C2 1999
ex: witte 944 type 1 uit 1984
ex: 996 violet 1999
ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI.
ex 944S2 1991 zwart
ex 928 1980 grijs
Oost-Souburg
dobbelsteen schreef:
steef schreef:
Als platte aarde en ronde aarde de 2 uitersten is. Wat geloof jij dan? Een donutvormige aarde?
bolus, waar komen anders die bergen vandaan?
09 apr 2020 17:01
steef
Porsche 911 2003
Waterland
@dobbelsteen: jij wou toch niet beweren dat die rond is hè?
09 apr 2020 17:38
GinnFizz
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Laat ons het op ovaal houden misschien?
_________________________________________ No one needs it. Everyone wants it!
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
10 apr 2020 12:35
erwin964c4
Ach ja,ze zeggen niets voor niets drive it like its stolen Ik had idd te vroege info blijkbaar.
10 apr 2020 13:30
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Ik keek naar het filmpje en dacht: die hoody kan niet de dief zijn, dan had The Police 'm wel tegen de grond gewerkt
10 apr 2020 14:07
Mart WTL
Nix aan de hand hoor, kan iedereen gebeuren, ik denk dat ie een virus in zijn oog had ...
_________________________________________ 'Life is what you make it!'
11 apr 2020 6:31
Dial_888
911 3.2 Carrera
Grens (NRW) is hier nog open en zonder controle...en vrij rustig...
Ik heb de plaatselijke middenstand weer ondersteund; brandstof en wat boodschappen voor de paasdagen gekocht. En natuurlijk een kleine ommetje in de omgeving gemaakt, heerlijk....
Kwam in Boekelo nog een g model targa tegen, ff beiden de hand opgestoken....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
11 apr 2020 15:22
erwin996
M140i
Devils son schreef:
w.w.doet. schreef:
Geloven jullie dat als de corona crisis voorbij is dat alle maatregelen uiteindelijk worden terug gedraaid?
Ik niet ,te veel vertrouwen in de onvoorspelbare Roverheid !
Nou, als de geschiedenis iets leert is het dat deze crisis zal worden misbruikt om de bevolking meer onder de duim te krijgen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum