>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Re: Eindelijk een Porsche en aangenaam!
JDD schreef:
Ik weet dat het een slechte tijd is maar iemand enig idee wat de beste manier is om deze 4S aan te bieden?
Om te beginnen op dit forum!
_________________________________________ Trained byGP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
22 apr 2020 16:38
JDD
Piloot
Bussum
Dat snap ik en daar ga ik ook zeker aanbieden. Maar ik wil een paar opties tegelijk doen. Er is een tijdschrift waar ik aan denk, deze site en een consignatie... Maar er zijn zoveel high end autobedrijven... Dus vandaar, is er een autobedrijf waar hele goede ervaringen mee zijn... Of een bedrijf waar ik iig beter juist niet heen ga...
22 apr 2020 16:44
erwin996
M140i
Zelf prima ervaring met consignatieverkoop via Auto Leitner. Was al enige tijd geleden overigens (5 jaar geleden).
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
22 apr 2020 22:02
petquesha
996 C4S
Staat de wagen al ergens op het net te koop? Inruil G-model of F-model project is niet mogelijk?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
23 apr 2020 11:47
JDD
Piloot
Bussum
Dank je, dat is hem inderdaad. De advertentie staat nu op het forum maar ik krijg het tot nu toe niet voor elkaar om er foto`s bij te plaatsen...mega digibeet... Bij mijn album op dit forum staan ook de nodige foto`s van de auto. Gtz Daniel
23 apr 2020 12:11
JDD
Piloot
Bussum
Verkocht. Via t Forum! Dank jullie, veel plezier met de hobby! Hoop tot id toekomst, D.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum