Auteur |
Bericht |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
leest allemaal heel aardig maar er staat dus nergens dat je staande MOET worden gehouden, alleen maar dat je allerlei gecompliceerde wegen kunt bewandelen om zodoende te proberen een gerede twijfel te zaaien...
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
05 nov 2005 0:41 |
|
|
thijzer
1978-er 928Hulsberg (L)
|
Proces verbaal is onder ambtseed opgemaakt ern derhalve volledig waar. Al keken ze de andere kant op, het is onomstotelijk. De enige manier om niet te dokken is bezwaar aantekenen. Maar dan moet het al ongelijke behandeling zijn, wil je kans maken.
Wel enkele tips: je zag dat de lasergun helemaal niet op jou gericht was en er een auto met dezelfde kleur voor je reed. Je bent je immers bewust van het belang van de juiste snelheid.
Keuringsrapport lasergun opvragen.
Be-ediging van ambtenaar laten nakijken (vaak verkeerd)
Hoe kan meneer agent bij zo'n snelheid het kenteken juist opschrijven? Geen merkteken op de voorkant dus wat voor type auto of naderhand wat zitten opzoeken wat erop lijkt?
Met een Porsche MOET je wel vlot rijden.
Je vrouw had eisprong.
Het pedaal hing vast.
En nog meer shit waar je geen kans mee maakt.
Gewoon betalen want je reed te hard. Is jammer, je zult er van balen maar ja, je was fout en ze hebben je. Je kunt je ermee troosten dat het allemaal sukkels zijn die bij hun wijf onder de plak zitten en zich voortdurend afrukken op de originele bonnetjes.
Hebben zij ook een fijne middag gehad.
Succes en een tip: goed om je heen kijken in de toekomst of gewoon braaf blijven. Koop een 924, dan heb je niet zo heel erg veel keus. Doe als ik. Ik woon bij Valkenburg dus van hard rijden komt niks...
_________________________________________ Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
|
05 nov 2005 1:03 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik las eerder dat je 'in principe' staande dient te worden gehouden, als echter een zwaarwegende reden is om dat niet te doen, dient dat door de dienstdoende ambtenaren in het pv vermeld te worden (verkeersveiligheid etc). Maar idd, het MOET dus niet.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 nov 2005 7:32 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Re: Hoe betrouwbaar is een lasergun.
Omdat dat gewoon niet kan. Er staat administratief beroep open. Dat lijkt allemaal wel op elkaar overigens.
Ik heb de ontstane discussie kort gezien en mijn advies voor de TS: laat je voorlichten door iemand die weet waarover hij spreekt. Want hier is sprake van het leggen van dwarsverbanden die je niet zomaar mag leggen.
Het arrest is gewezen, daarvan ben ik zeker. Je kan in beroep dan ook het beste stellen dat je ter plekke nimmer bent geweest. De HR had bij laseren nl. het bezwaar dat het kenteken noteren van een auto die langs rijdt te veel risico op fouten met zich draagt. Vandaar dus staandehouding, ook al omdat bij laseren staandehouding in beginsel altijd mogelijk is bij deze vorm van controle.
Heel anders is het flitsen omdat daar een foto wordt gegenereerd en deze vorm zich, aldus de HR in het verleden, wel uitstekend leent om velen op de bon te slingeren.
Ik weet niet of de heer mr. Van Dijk nog bij flitsservice betrokken is, maar die zou het waarschijnlijk wel weten. Anders pm mij even, ik heb nog het emailadres liggen van een jurist die zich bezig houdt met deze zaken en het antwoord zo weet (Clemens Meerts uit Baexem: ik zou zeggen googlen en je weet waarschijnlijk weer wie het is).
Ik raad de TS dus met klem aan om zich goed te laten informeren: 35 km/u in de bebouwde kom is nl. geen mulderfeit!
|
05 nov 2005 18:16 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Maar een strafblad. Welkom in de wereld van de "criminelen". Maar troost je, er zijn er nog veel meer "criminelen" hier .
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
05 nov 2005 18:21 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
05 nov 2005 18:27 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Erger dan waar wij wonen kan het toch niet zijn? Steekwoorden: Randstad, Amsterdam, A10, veel flitspalen, trajectcontrole...
|
05 nov 2005 19:43 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
nou idd het moet niet gekker worden hoor, daar moet ik twee keer per dag langs met de p.(eerst reed ik daar gewoon lekker door maar nu niet, 85 max)
en dan laat op de avond nog in de file voor de coentunnel.
_________________________________________ remmen is angst
|
05 nov 2005 19:49 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Hoe betrouwbaar is een lasergun.
Of gewoon even de zoekfunctie op dit uiterst informatieve medium gebruiken resultaat.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
05 nov 2005 21:11 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Niet alleen rampstad Amsterdam ... ook rond Rotjeknor is het schering en inslag ... zelfs 's avonds op een lege weg staan die @#$%^& dingen aan
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
05 nov 2005 21:31 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Ach het milieu vaart er wel bij
|
05 nov 2005 21:40 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
*meldt zich*
|
05 nov 2005 22:30 |
|
|