Re: Porsche Cayenne S 955
Bedankt voor het warme welkom allen, nog meer noorderlingen zo te zien!
Wanneer ik een auto aanschaf zeg ik altijd dat ik er weinig aan ga doen, maar vaak lukt dat niet. Ik vind het leuk als een auto een persoonlijke smaak heeft, maar het moet wel bij elkaar passen. hier voor heb ik een aantal VW's gereden (waaronder een 3.2 4M passat), en een BMW. De BMW heb ik ook standaard gekocht. Erg veel opties achteraf ingebouwd welke er niet op zaten, te denken aan ombouw naar facelift verlichting, navi prof, automatisch grootlicht, ombouw licht module (voor welcom home/leaving home etc), automatisch inklapbare spiegels en vele andere zaken. Inbouw betrof uiteraard het mechanische deel, elektronisch en codeerwerk. Zo stond hij er bij ten tijde van de verkoop.
De Porsche wil ik chique houden, maar wel hier en daar wat aanpassingen doen. Maar dan zullen we ons eerst moeten verdiepen in het 1 en ander..
Wat foto's van mijn beestje
De Cayenne is voorzien van automatische trekhaak, en zal dus ook mijn tweede hobby kunnen trekken
. Dit betreft een Ring 21C ex-raceboot uit UK met een totale lengte van ongeveer 7.4m