Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 11:31

Antwoord op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Twee Porsches staande gehouden op A9: Iemand van hier? 
Auteur Bericht
Bericht 
patrick911 schreef:
Heb je mijn nieuwe sticker op m'n achterkant al gezien?
Ik <hartje> KOOS :wink:

Inderdaad, ik heb ff gekeken bij mijn nieuwe foto's, en die sticker is te lezen, net als je kentekenplaat, en die is mooier :lol: :lol: :lol:

Heb je de sticker op mijn auto al gezien:

Afbeelding

ppp 356 schreef:
Typisch een ambtenaar, rijden er honderden Porsches, en van die andere rommel veel te snel rond, kunnen ze er slechts 2 onderscheppen :roll: :twisted: :ass:

Meneer PPP, "beter 1 salamiworst op mijn bord dan 10 bij een ander".

02 nov 2005 12:36
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Wat tracht je nu eigenlijk te bewijzen met je posts :roll:

In elk geval kom je nogal gefrustreerd over :wink:

02 nov 2005 12:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Hey Koos,

Je moet voor de grap eens 'googlen' op 'koos spee'.
Daar wordt je vast niet vrolijk van.... :lol:

02 nov 2005 15:35
Profiel WWW
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
patrick911 schreef:
Hey Koos,

Je moet voor de grap eens 'googlen' op 'koos spee'.
Daar wordt je vast niet vrolijk van.... :lol:

Hahaha, very interesting reading patrick....

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

02 nov 2005 15:51
Profiel WWW Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Carrera4s schreef:
Wat tracht je nu eigenlijk te bewijzen met je posts :roll:

In elk geval kom je nogal gefrustreerd over :wink:

Gewoon, even bewijzen dat hij een echte ambtenaar is. :dwarf:
Tijdens de uren geen kl*t* doen, buiten wat op internet zitten. En als ze dan iets doen is het de mensen pesten die hun lonen betalen :evil: :evil:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

02 nov 2005 16:16
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Bericht 
Ik vind hem een beetje kinds overkomen voor zo nen oude (ziet er toch behoorlijk oud uit)
maar ik wil niet discrimeneren 8)

" in de bosjes woon ik..... "

05 nov 2005 21:07
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
hij zal wel jaloers zijn dat hij zelf geen porsche heeft

die tweederangse fotograaf

05 nov 2005 23:39
Profiel
Groningen
Bericht 
De knuppel in her hoenderhok:

De reacties die de beste man en de ontvangen boetes oproepen zijn vaak ook van een kinderkijk niveau.
Je rijdt meestal bewust te hard en ovetreedt hiermee de bekende regels.
Ben je toevallig ook nog zo'n voorstander van waarden en normen? Wees dan ook een kerel en onderken het feit dat je fout zat. Betalen en niet langer zeuren.

06 nov 2005 0:11
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Ik ga op deze stelling niet meer in. Heb ik hier, hier en hier al 's gedaan.... :roll: Is niet goed voor mijn hart. :wink:

06 nov 2005 0:20
Profiel
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
koosie jij was toch de hoge piet die denkt dat ie meer is dan een ander.. dacht dat peter r de vries zo`n jaartje geleden nog een leuke reportage over jou had..

dat jij wel tegen een richting verkeer mag rijden
en parkeren op de stoep..
of was dat iemand anders ...

greetz.. don_corleone ( real power can`t be given it must be taken )

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

06 nov 2005 0:23
Profiel Facebook 
Groningen
Bericht 
MS964 schreef:
Ik ga op deze stelling niet meer in. Heb ik hier, hier en hier al 's gedaan.... :roll: Is niet goed voor mijn hart. :wink:

Doet niets af aan mijn stelling :wink:

06 nov 2005 0:26
Profiel
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Jort schreef:
De knuppel in her hoenderhok:

De reacties die de beste man en de ontvangen boetes oproepen zijn vaak ook van een kinds niveau.
Je rijdt meestal bewust te hard en ovetreedt hiermee de bekende regels.
Ben je toevallig ook nog zo'n voorstander van waarden en normen? Wees dan ook een kerel en onderken het feit dat je fout zat. Betalen en niet langer zeuren.

Ik wou er mij eigenlijk niet mee moeien maar als je het zo bekijkt kan ik niet anders.
Hoeveel politie maakt zich zelf niet (ongestraft) schuldig aan overtredingen ? Ik ben in NL ook al eens voorbij gereden door politie zonder enige geldige reden. Of moeten ze in NL hun zwaailichten en/of sirene niet opzetten en mogen ze zonder meer tegen 160 rijden ?

In mijn ogen doet de politie - ook in België, zeker weten - maar al te graag zijn werk op bepaald niveau (= makkelijke prooien verbaliseren). Ik ken toevallig een agent en die weet maar al te goed hoe het er soms aan toe gaat. Hijzelf maakt er geen probleem van als hij een wagen op de autosnelweg ziet scheuren maar deze quasi alleen rijdt en dus weinig gevaar oplevert voor anderen. Je moet geval per geval bekijken en niet domweg - geen ander woord voor - de reglementering letterlijk toepassen. Die makkelijke uitlating van 'wet is wet' doet me nogal eens denken aan 'befehl ist befehl'. Het eerste kan voor een hoop mensen blijkbaar wel tot ze het 2de horen, dat is dan weer wel uit den boze.

06 nov 2005 0:29
Profiel Facebook 
Groningen
Bericht 
Niet jaloers worden op de blauwbroeken. Had je dat ook graag gedaan, had je een ander vak moeten kiezen. "Waarom hij wel en ik niet?" Ook weer zo'n kinderachtige discussie.

Gewoon hand in eigen boezem steken, want het feit dat er geld wordt verdiend aan deze zaken kun je enkel en alleen aan jezelf danken en iedereen die met jou de regeltjes overtreedt.

Coulance wordt overigens regelmatig toegepast, maar als er 3 auto's te hard voorbij rijden er 1 pakken omdat het anders zo sneu is voor die anderen die 5km p/u minder hard reden? Wat een geneuzel.

Hoe je het wendt of keer, Nederland heeft de laatste jaren een sterk dalend aantal verkeersdoden laten zien. Cijfers die tot de laagste in de wereld behoren. Toevallig valt dat samen met een hardere aanpak en een aantal campagnes die door de overheid zijn gestart. Dat kunnen we bagataliseren en zeggen dat we met z'n allen gewoon betere chauffeurs geworden zijn en/of dat het minder druk is geworden op de weg. Durf dat maar eens met droge ogen te beweren :wink:

Overigens het handhaven van de verkeersregels hier vergelijken met een duits gezegde dat om hele andere redenen nare gevoelens opwerpt lijkt mij een beetje onzinnig.

06 nov 2005 0:37
Profiel
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Ga ik niet verder op in want dit wordt anders toch een oneindige discussie.

Maar ik weet wat ik weet en ik zie wat ik zie (en ik ruik wat er te ruiken valt) ...

06 nov 2005 1:08
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Veilig
Pff laten we wel zijn de aanpak is alleen maar vanwege staatskas en niet dat we minder ongelukken veroorzaken.

Dat er minder doden vallen komt voornamelijk door de eeuwige file, die nooit oplost. En die k.t van een peijs rijd 80 schoner milieu, helemaal een lachertje. Ja als je door kan rijden met 80, helaas veroorzaakt het ambtenaren plannetje maar alleen meer files en weg theorie schoner milieu.

Zelden zo dom volk mee gemaakt.

Trouwens ik vind het zo zielig als ze staan te laseren achter een boom of lantarenpaal. Ga echt werk doen boefjes vangen ofzo doe wat aan de criminaliteit maar ga niet je melk koe verder uitmelken.

06 nov 2005 1:15
Profiel WWW
Groningen
Bericht 
Schoolvoorbeeld van een reactie waar ik op doelde.

06 nov 2005 1:18
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Voorbeeld
Jort,

Je mag het noemen zoals je wil, maar je kan aannemen dat 99% van NL. er zo over denkt, want helaas is het de waarheid.

Maar je hoeft je niet te schamen voor je eigen mening. :wink:

Verdedig de blauwbloezen maar.

06 nov 2005 1:30
Profiel WWW
Moderator
PF # 136
Bericht 
Bijval voor Gizmo!

Het milieu wordt veel zwaarder belast door langzaam rijdend en optrekkend verkeer dan door goed doorstromend 120km/uur rijdend verkeer.

Handhaving van wetten is ALTIJD goed maar wanneer het bestrijden van ernstige criminaliteit moet wachten omdat er niet voldoende mensen beschikbaar zijn, wordt het toch hoog nodig dat er prioriteiten gesteld worden!

En dat er vaak geflitst wordt omdat er geld in de kas moet komen, is toch al lang toegegeven door de betreffende instanties?

En de blauwbroeken? Goed dat ze er zijn ! Sterker, er moeten er nog heel veel meer komen. (maar wel om de juiste dingen te doen!)

06 nov 2005 1:41
Profiel
Groningen
Bericht 
HenkC2C schreef:
Het milieu wordt veel zwaarder belast door langzaam rijdend en optrekkend verkeer dan door goed doorstromend 120km/uur rijdend verkeer.
Ik neem aan dat je verkeerskundige bent dat je zo stellig bent in je uitspraak dat er meer langzaamrijdend/optrekkend (file?) verkeer komt door de ingevoerde maatregel. Of wacht.. eigenlijk moet nog blijken wat het resultaat is. Niet te hard roepen dus.

Citaat:
Handhaving van wetten is ALTIJD goed maar wanneer het bestrijden van ernstige criminaliteit moet wachten omdat er niet voldoende mensen beschikbaar zijn, wordt het toch hoog nodig dat er prioriteiten gesteld worden!
Waar vallen jaarlijks ook weer de meeste doden?

Citaat:
En dat er vaak geflitst wordt omdat er geld in de kas moet komen, is toch al lang toegegeven door de betreffende instanties?
Waar heb je expliciet dat causaal verband gelezen? Bronnen graag.

Gizmo schreef:
Jort,
Je mag het noemen zoals je wil, maar je kan aannemen dat 99% van NL.er zo over denkt, want helaas is het de waarheid.
Waar pluk je in vredesnaam die 99% vandaan? Aan de reacties in vorige topics m.b.t. dit onderwerp kan ik dat in elk geval niet ontlenen. Integendeel. Het is een mening en derhalve jouw waarheid.
Citaat:
Maar je hoeft je niet te schamen voor je eigen mening.

Verdedig de blauwbloezen maar.
Eigenlijk is het me niet zozeer om het verdedigen van de dienders te doen, alswel het kinderachtige en ongefundeerde gekrakeel achteraf, m.b.t tot opgelegde boetes voor meestal bewuste overtredingen.

06 nov 2005 2:40
Profiel
Westervoort
Bericht 
Jort , volgens mij kun jij zelfs de portugezen, die stieren over bewust natgespoten kinderkopjes jagen en hun benen breken, nog vol vure verdedigen... 8)

Nee , ik heb hier géén stats van...en ook zie ik het verband niet met deze discussie...maar 't is meer een gevoel wat ik van jou krijg... 8)

06 nov 2005 7:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
voorbeelden genoeg van gefllitst worden op eindeloos rechte wegen waar geen kat passeert om 2 u van de nacht, daar zijn ze sterk ik,

maar zouden ze niet beter eerst het roken verbieden, maakt heel wat meer
doden per jaar dan verkeersdoden door te snel te rijden hoor.

maar dat kost geld zekers ?

Bijkomende vraag .
Hebt u gedronken ?

Laatst bijgewerkt door F@RGO op 06 nov 2005 10:52, in totaal 1 keer bewerkt.

06 nov 2005 10:25
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Chris_lbr schreef:
.... Ik ben in NL ook al eens voorbij gereden door politie zonder enige geldige reden. Of moeten ze in NL hun zwaailichten en/of sirene niet opzetten en mogen ze zonder meer tegen 160 rijden ?.......

Ja, dat mogen ze... Om 2 redenen:
1. Weet niet precies meer hoe het officieel heet, maar als ze "veel verkeer" willen zien, moeten ze niet met het verkeer meerijden, hier hebben ze dus echt ontheffing voor... Of het krom is of niet, doet niet terzake, ze mogen het!
2. Als ze onderweg zijn naar een oproep, maar er geen "bloedspoed" is, is het slimmer om gewoon hard te rijden dan MET sirenes... Op de een of andere manier kunnen mensen namelijk niet tegen sirenes en zwaailichten en gaan ze de meest rare capriolen uithalen om de weg "vrij" te maken voor die politiewagen...

Nogmaals, het gaat ff niet om, of het klopt, maar het is officieel toegestaan! (en in mijn ogen wel logisch)... Dat ze er ongetwijfeld misbruik van maken, doet in deze ook niet terzake...

Zoals ik vaak zeg: "Dat die ander fout is, wil niet zeggen dat jij goed zit!"

06 nov 2005 11:17
Profiel Facebook 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
paSCal schreef:
1. Weet niet precies meer hoe het officieel heet, maar als ze "veel verkeer" willen zien, moeten ze niet met het verkeer meerijden, hier hebben ze dus echt ontheffing voor... Of het krom is of niet, doet niet terzake, ze mogen het!

Volgens mij heet dat gewoon inhalende surveillance.

06 nov 2005 11:21
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
WdePundert schreef:
paSCal schreef:
Volgens mij heet dat gewoon inhalende surveillance.

Ja, die ja ;)

06 nov 2005 11:24
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
I am with Jort... :wink:

If you can't pay the fine, don't do the crime...

Dat het jippie is om in een kliko te gaan zitten met een lasergun of om een gatso neer te kwakken om 3 uur 's nachts langs een lege 6-baans snelweg vind ik ook, maar dat doet niets af van het feit dat je toch echt te hard reed (en niet per ongeluk, en dan nog).

En zoals ik al eerder zei: die bromsnorren die laseren en flitsen zijn (generaliserend) te stom om boeven te pakken, dus laat ze maar lekker hun werk doen.
Criminaliteit wordt er met hen niet minder op. Recherche is toch een ander vak...

06 nov 2005 11:35
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende