Auteur |
Bericht |
NordRack2
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
|
Re: Weer een Porsche in vlammen opgegaan
Gisteren roken wij tijdens en na het tanken ook een opvallend benzineparfum in de auto. Dat kan er mee te maken hebben dat ik een cabrio heb maar ik heb dus een klus er bij: brandstofleidingen checken
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
|
25 mei 2020 12:57 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Oef. Hopelijk niets ernstigs. Vervangen kan denk ik nooit kwaad. Hoe ou (of jong) zijn de brandstofleidingen?
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
25 mei 2020 13:04 |
|
|
NordRack2
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
|
Eenendertig jaar denk ik. Dit jaar ontdekte ik, net als vorig jaar, een nest in de kofferbak. Het kan dus zijn dat een of andere knager hobbymatig aan mijn brandstofleidingen heeft geknaagd? Dat moet ik nakijken. Toevallig heb ik gisteren ook een doosje van twee stuks AH lavendel toiletblok in de koffer gelegd. Daar schijnen ze niet van de houden.
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
|
25 mei 2020 13:18 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Hondenhaar ..... dat is het enige dat helpt
|
25 mei 2020 15:50 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Tijgerpoep ook, heb ik wel eens gehoord. Wel minimaal een kilo of drie en goed inwrijven!
|
26 mei 2020 12:51 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Bij mijn 1986 3.2 waren de brandstofleidingen in de directe omgeving van het blok totaal uitgedroogd/op. De hele handel is vervangen.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
27 mei 2020 11:44 |
|
|
Evan_S
996 Carrera 4S (ex: Boxster S 986.2)Twente
|
Zo te zien wordt deze auto hier in onderdelen verkocht.
|
27 mei 2020 15:44 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Gelukkig is de VIN vernietigd
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
27 mei 2020 19:52 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
volgende week bij Jet cars
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
28 mei 2020 10:53 |
|
|