Auteur |
Bericht |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Re: Corona
Is Statista een Belgisch bedrijf, dat ze België er niet bij durven zetten?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
09 jun 2020 12:50 |
|
|
Targa Floriaan
|
Is er een onrijpe mango op je hoofd gevallen?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
09 jun 2020 12:53 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
09 jun 2020 12:54 |
|
|
Targa Floriaan
|
Jullie? Volgens mij heb jij de meeste Posts in dit topic...
|
09 jun 2020 12:55 |
|
|
steef
|
dan doe ik een stapje terug....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
09 jun 2020 13:02 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
In quarantaine.....
|
09 jun 2020 13:04 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Zinvolle bijdrage in dit draadje
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
09 jun 2020 13:55 |
|
|
steef
|
Graag!
|
09 jun 2020 14:06 |
|
|
redriver
Boxster 986 2.7 TiptronicMidden-Brabant
|
Gaat om de inhoud, niet om hoe het gebracht wordt.
|
09 jun 2020 17:36 |
|
|
alvin01
|
Jij ook in quarantaine samen met Steef en w.w.doet. Lekker met z'n drieën debatteren over jullie onzin.
|
09 jun 2020 17:49 |
|
|
redriver
|
Want iedereen die een andere mening heeft over het nu gevoerde COVID-19 beleid praat onzin, heeft ongelijk en is uitgesloten van deze discussie?
|
09 jun 2020 18:17 |
|
|
alvin01
|
Nou, dat mogen jullie dan voor jezelf uitmaken met zijn drieën, wellicht komen er dan ook nog wat andere ideeën boven. Succes....
|
09 jun 2020 18:30 |
|
|
erwin964c4
|
Ouwe zuurpruim
|
09 jun 2020 18:33 |
|
|
Pacoloco
|
@redriver: vind je de inhoud sterk van dat filmpje?
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
09 jun 2020 19:45 |
|
|
GinnFizz
Porsche 997.1 S Cabrio handbakRetie
|
Hoeveel keren heb ik dit statement nu al gelezen? Zijn jullie ook andere woorden meester? Kunnen jullie ook andere zinnen vormen? Vertel eens op een open en goed onderbouwde manier, zonder de Calimero hoed op, wat jullie drijft. Ga dan de discussie aan met open visier en val niet steeds in herhaling van stopzinnen.
_________________________________________ No one needs it. Everyone wants it!
|
09 jun 2020 19:50 |
|
|
redriver
|
En dat geldt voor beide "kampen " in deze discussie neem ik aan ?
|
09 jun 2020 22:27 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Nee, dit geldt specifiek voor jou.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
09 jun 2020 22:39 |
|
|
steef
|
Pffff, de arrogantie!
|
10 jun 2020 0:17 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
OK, geldt ook voor jou en Doet.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
10 jun 2020 9:02 |
|
|
redriver
|
Ja, Wanneer mensen zoals vermeld in onderstaand lijstje iets zeggen luister in daar met interesse naar. Breedt perspectief waaruit je je eigen mening kunt vormen. Dat is wat ik mis in de MSM. John F Kennedy; Voormalig President USA Maurice de Hond: Opiniepeiler / Onderzoeker Bert Slagter; Wiskundige Cees Hamelink; Emeritus hoogleraar Int. Communicatie Ab Gietelink; Filosoof Esther Fennema; Psychiater Anneloes van Staa; Lector transities in Zorg Hogeschool Rotterdam Flavio Pasquino; Programmamaker Willem Engel; Phd Bio farmaceut Dirk de Wachter; Psychiater / Auteur Michaela Schippers; Prof. in behavior and research management Karel van Wolferen; Journalist / Auteur / Emeritus hoogleraar Sven Ake Hulleman; Docent / Fylosoof
|
10 jun 2020 10:08 |
|
|
Tilt!
|
Je bent eentje vergeten: Tilt!: Dreamer, thinker, speculative philosopher...or, as he's wife would have it: a total idiot No biggie
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
10 jun 2020 10:18 |
|
|
Pacoloco
|
Mooi lijstje Maar tot zover, helemaal eens. Ook ik luister naar een ieders mening. Maar mijn vraag was: Wat maakt dit filmpje nou zo sterk? Naar mijn idee wordt er niet zoveel gemeld namelijk. Ze zijn het niet eens met het huidige beleid. Ik heb niemand een constructieve oplossing aan horen dragen. Ik zou alle mensen in dit mooie lijstje de vraag willen stellen - hoe had Rutte/RIVM deze crisis aan moeten pakken? En dan niet met hele simpele antwoorden komen die gebaseerd zijn op de huidige feiten a.u.b. maar met de informatie die op dat moment beschikbaar was. Een opkomende Pandemie waarvan niet duidelijk was wat de eventuele schade hiervan zou zijn op de korte, middellange en lange termijn. Ga er maar aan staan! Dit in gedachte houdend vind ik (dus IMHO) dat onze regering heel adequaat en op de juiste momenten de verstandige (en hele zware en met verstrekkende gevolgen) beslissingen heeft genomen. En geloof me (zonder het te onderbouwen) dat Rutte dit niet met plezier heeft gedaan omdat hij zo graag baasje wil spelen en de burger lastig wil vallen. En dat mag iedereen uiteraard met me oneens zijn en daar kunnen we nog 69 pagina's over discussiëren. Maar om nu met de huidige informatie te roepen dat het allemaal zo slecht is gegaan zonder daar ook maar iets constructiefs tegenover te zeggen vind ik zo vermoeiend. En om er dan ook nog achteraan te plakken als daar dan iets van wordt gezegd dat iedereen met een andere mening maar dom gevonden wordt en niets meer zou mogen zeggen vind ik (jaja, daar is ie weer, IMHO) erg gemakkelijk calimero gedrag. my 2 cents. blijf gezond en SAMEN kunnen we corona aan.
_________________________________________ footers zuigen! :D
Laatst bijgewerkt door Pacoloco op 10 jun 2020 10:50, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 jun 2020 10:34 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Precies, en er worden gelukkig steeds meer maatregelen versoepeld terwijl ondertussen het aantal mensen op de ic strak gemonitord wordt. Ik vind dat ze het helemaal zo slecht niet doen en ook Mark Rutte snapt heel goed dat het van belang is dat de economie zo snel mogelijk weer op gang komt. Het gaat om het vinden van de gulden middenweg en dat is niet eenvoudig.
|
10 jun 2020 10:45 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Komt neer op een Geert Wilders politiek. Vanaf de zijlijn schreeuwen dat het allemaal zo slecht is. Heb de 3 musketiers hier nog niet inhoudelijk horen reageren dat hun o zo mooie aanpak in Zweden mislukt is. Want dat was het volgens deze heren helemaal. De zwakkeren binnenblijven en de vitale mensen gewoon los gaan. Misschien dat ze hier ook nog op in kunnen gaan? Eens. En dit dankzij de lockdown die nodig was om ervoor te zorgen dat het niet uit de hand zou lopen
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
10 jun 2020 10:54 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Gaat ook niet gebeuren want past niet in hun straatje. Liever vrijblijvend afgeven op wat hier in NL fout gaat.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
10 jun 2020 11:01 |
|
|