Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 12:26

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 81  Volgende
Corona 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
steef schreef:
Dream on allemaal!

Jij profileert jezelf in de "minderheidsgroep" en dan kan je niet arrogant zijn?

14 jun 2020 17:43
Profiel
PorscheForum Rakker
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 jun 2020 8:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Porsche 911 2003
Waterland
Het is nogal arrogant om de wetten van overheid en RIVM als waar aan te nemen :!:
Het getuigt van vrijheid en openheid, om dit aan de kaak te stellen, dat is verre van arrogant.
Juist diegenen die dit betwisten (jullie 5 stooges), zijn zo arrogant om dat te ontkennen.

Terug naar Zweden (waar ik me overigens veel beter in de maatregelen kan vinden), een aardige docu:
https://www.gids.tv/video/221436/docu-z ... uitzending

En ja, daar vallen ook slachtoffers, maar wordt 'anders' geïnterpreteerd.
Heeft iedereen de petitie tegen de 1,5 meter-wetgeving al getekend? Dat waren tot nu toe iets meer dan 160 duizend die tegen deze wetgeving zijn.
Ofwel men zit hier te maffen, of iedereen is blij ( :shock: ) dat deze wet er doorgedrukt wordt.....onbegrijpelijk! (maar als daar 'democratisch' voor wordt gekozen, dan leg ik mij daar uiteraard bij neer).

15 jun 2020 15:48
Profiel
PorscheForum Rakker
steef schreef:
Het is nogal arrogant om de wetten van overheid en RIVM als waar aan te nemen :!:
Het getuigt van vrijheid en openheid, om dit aan de kaak te stellen, dat is verre van arrogant.
Juist diegenen die dit betwisten (jullie 5 stooges), zijn zo arrogant om dat te ontkennen.

Terug naar Zweden (waar ik me overigens veel beter in de maatregelen kan vinden), een aardige docu:
https://www.gids.tv/video/221436/docu-z ... uitzending

En ja, daar vallen ook slachtoffers, maar wordt 'anders' geïnterpreteerd.
Heeft iedereen de petitie tegen de 1,5 meter-wetgeving al getekend? Dat waren tot nu toe iets meer dan 160 duizend die tegen deze wetgeving zijn.
Ofwel men zit hier te maffen, of iedereen is blij ( :shock: ) dat deze wet er doorgedrukt wordt.....onbegrijpelijk! (maar als daar 'democratisch' voor wordt gekozen, dan leg ik mij daar uiteraard bij neer).

Je leest wat je wil lezen, de deelt wat je wilt delen:
Staatsepidemioloog Anders Tegnell, het brein achter de Zweedse aanpak, liet die nooit los. Zweden telt nu helaas in verhouding veel meer coronadoden - 4.562 op dit moment op een bevolking van ongeveer tien miljoen - dan de omringende landen. België heeft het over de hele coronaperiode met 826 sterfgevallen per miljoen inwoners weliswaar veel slechter gedaan dan Zweden (452), maar de laatste week is dat niet meer het geval. Tegnell gaf woensdag toe dat hij het vandaag anders zou aanpakken met de huidige kennis: “Onze reactie zou ergens liggen tussen wat Zweden deed en wat de rest van de wereld heeft gedaan”.

https://www.demorgen.be/nieuws/nu-zwede ... gle.com%2F

15 jun 2020 15:56
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Aantal opnames op IC's stijgen weer.
En Steef blijft maar in zijn eigen wereld geloven, manmanman.

15 jun 2020 16:34
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Ik weet niet waar je de info vandaan haalt, maar dit is actueel:
https://www.stichting-nice.nl/

1 à 2 opnames per dag! Nog steeds! Al zullen dat er 10 per dag worden, dan nog is dat te verwaarlozen.

15 jun 2020 16:38
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Een stijging is een stijging. Kijk je zelf wel goed naar de informatie die je rondstuurt en deelt?

De gegevens vanaf zaterdag de 13e worden dus nog aangevuld, dat staat er ook. Dus zullen we komende dagen nog even op je website kijken of Alvin toch niet stiekem gelijk heeft.

Het zou ook niet zo heel vreemd zijn dat dit aan de gang is gezien het feit dat de maatregelen vanaf begin deze maand behoorlijk zijn afgebouwd en dat we nu in landen die al enige tijd geen besmettingen hebben gemeld die aantallen nu ook weer (soms snel) omhoog gaan.

Laatst bijgewerkt door MarkS op 15 jun 2020 16:49, in totaal 1 keer bewerkt.

15 jun 2020 16:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Retie
steef schreef:

Je begrijpt niet eens wat ik bedoel o verlichte geest. :mrgreen:

15 jun 2020 16:48
Profiel
PorscheForum Junkie
Ben ik eigenlijk ook 1 van de 5 stooges (wat het ook betekenen mag)? Dan weet ik ook ff wanneer ik weer mag reageren :mrgreen:

15 jun 2020 17:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Retie
Pacoloco schreef:
Ben ik eigenlijk ook 1 van de 5 stooges (wat het ook betekenen mag)? Dan weet ik ook ff wanneer ik weer mag reageren :mrgreen:

Wie weet dat? Maar welkom als je je geroepen voelt om een stooge te zijn.
Ik veronderstel, mits ik aangesproken word, dat ik er wel degelijk een ben.
En dan moet je weten dat ik niet eens reageer op inhoud, dan wel op houding.
Vreemde wereld. :scratch:

15 jun 2020 17:44
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Wat meer diepgang, niet persoonlijk, niet kwetsend maar puur overdenkend:

https://youtu.be/1qytoiYQ8Wc

Ik hoop, misschien tegen beter weten in, dat de reacties ook van dien aard zullen zijn.

15 jun 2020 21:45
Profiel
PorscheForum Rakker
997.2 gt3
Prof. Dr. Cees Hamelink, voormalig VN adviseur van Kofi Annan heeft hierover een heel goed college gegeven. Hij kon dit doen doordat ie nu emeritus is en niet meer voor de VN werkt.
Herkennen jullie nog Colin Powell die vertelde dat Saddam massavernietingswapens had? en Nayirah die vertelde dat Irakese soldaten 50 kinderen uit couveuses hadden gehaald? Waren allemaal leugens en Nayirah was de dochter van de ambassadeur.
Zo werkt het spel alleen het volk kan dat toch niet bevatten en gelooft liever het goede. Heet cognitieve dissonantie. Zijn slimme slechte mensen die daar gebruik van maken; zie bijvoorbeeld de Bush familie en de Rockefellers die nu ook weer in het spel zitten.

Zie zijn college;

https://youtu.be/_tf1FA3gqWE

15 jun 2020 23:03
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Daar gaan we weer hoor, hoedjes op, jullie vermaken je samen zo wel denk ik ...

15 jun 2020 23:05
Profiel
PorscheForum Rakker
997.2 gt3
Zo zie je dat propaganda weer heel goed werkt. Mensen kunnen het niet aan. Zeg iemand dat ie complotter is of door de meelopende om hem heen en ze houden hun mond. CIA na de magic bullet op Kennedy. Mensen zijn zooo makkelijk te misleiden. Met propaganda kan ik ieder volk tegen elkaar ophitsen; dit geldt voor alle volken. Hermann Goering.

15 jun 2020 23:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Retie
coolfan schreef:
Zo zie je dat propaganda weer heel goed werkt. Mensen kunnen het niet aan. Zeg iemand dat ie complotter is of de meelopende om hem heen en ze houden hun mond. CIA na de magic bullet op Kennedy. Mensen zijn zooo makkelijk te misleiden

Het is de moeite om deze beschouwingen te bekijken en er een mening over te hebben. Het verschil met het drietal laat ons maar zeggen is dat jij het op een normale, vrijblijvende manier brengt. En DAT is waar het mij om te doen is. Waarheid of fictie, daar mag toch iedereen voor zichzelf een mening over hebben. Zonder op een zeer neerbuigende manier weggezet te worden. Ik doe dat niet met anderen en ik wil zelf ook niet op zo'n manier aangesproken worden.
Dus coolfan, dank voor je reactie, nu heb ik eindelijk op jouw aangeven mijn ei kunnen leggen.

16 jun 2020 0:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Midden-Brabant
coolfan schreef:
Prof. Dr. Cees Hamelink, voormalig VN adviseur van Kofi Annan heeft hierover een heel goed college gegeven. Hij kon dit doen doordat ie nu emeritus is en niet meer voor de VN werkt.
Herkennen jullie nog Colin Powell die vertelde dat Saddam massavernietingswapens had? en Nayirah die vertelde dat Irakese soldaten 50 kinderen uit couveuses hadden gehaald? Waren allemaal leugens en Nayirah was de dochter van de ambassadeur.
Zo werkt het spel alleen het volk kan dat toch niet bevatten en gelooft liever het goede. Heet cognitieve dissonantie. Zijn slimme slechte mensen die daar gebruik van maken; zie bijvoorbeeld de Bush familie en de Rockefellers die nu ook weer in het spel zitten.

Zie zijn college;

https://youtu.be/_tf1FA3gqWE

Voor mij niets verrassends. Wat me steeds weer wel verrast het geloof van velen in de stortvloed aan "nieuws" wat de MSM Nederland (en grote delen) van de rest van de wereld voorschotelt. En dat men het voor zoete koek slikt. Daar schuilt een groter gevaar vind ik.

Laatst bijgewerkt door redriver op 16 jun 2020 16:20, in totaal 1 keer bewerkt.

16 jun 2020 16:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Midden-Brabant
MarkS schreef:

Wat was het inhoudelijke deel van je reactie ?

16 jun 2020 16:20
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
coolfan schreef:
...Hermann Goering.

"as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches"

16 jun 2020 16:57
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Nederland hier. Waarom moet dat in het Engels?
Of zoals Hermann zou zeggen "Warum muss das in ze Englisch? Alles Kwatsch! Kwadrat!

16 jun 2020 17:29
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Don't mention the war.....

16 jun 2020 17:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Retie
NordRack2 schreef:
Nederland hier. Waarom moet dat in het Engels?
Of zoals Hermann zou zeggen "Warum muss das in ze Englisch? Alles Kwatsch! Kwadrat!

Listen to me very carefully, I vill only say this once ...

16 jun 2020 18:20
Profiel
redriver schreef:
MarkS schreef:

Wat was het inhoudelijke deel van je reactie ?

Onzin reageer ik niet inhoudelijk op. Als je een klein beetje had opgelet was je dat al eerder opgevallen.

Daar vallen bepaalde in mijn ogen bedenkelijke bronnen en kanalen ook onder. Die kun je hier wel dumpen als “jouw inhoudelijke mening of inbreng”. Maar ik kies er zelf al voor dat type informatie niet tot me te nemen dus waarom zou ik dat ineens wel doen omdat jij het hier nog eens post. Het is niet alsof we/ik het zelf niet kunnen vinden.

16 jun 2020 18:21
Profiel
Ik zag vandaag ook weer zo’n mooie “bijdrage” op Facebook voorbij komen. Volstrekt uit z’n verband getrokken en verkeerd geïnterpreteerd. Onder het kopje “De waarheid achter corona en De Nano-chip van Mark Rutte“. En dan daaronder in de inleiding: “Het is aan ons…het trieste aan dit hele verhaal…Nederland zit vol gezond verstand. Zou men het weten dan was dit nooit gebeurd. Maar niet alle mensen hebben tijd om zaken op de voet te volgen. En daar zit de misbruik van de media en de politici. Men informeert u niet. Men stuurt u.“

Maar niet alle mensen hebben tijd om zaken op de voet te volgen? Nou die tijd hebben die mensen misschien wel maar die mensen kiezen ervoor die tijd aan in hun ogen belangrijkere dingen te besteden. Daarbij zou ik de stelling willen omdraaien, sommige mensen hebben (nu kennelijk) veel te veel tijd om bepaalde zaken op de voet te volgen, overal complotten en theorieën achter te zoeken en dan verkeerde bizarre conclusies te trekken en dit soort teksten menen te moeten delen.

16 jun 2020 18:32
Profiel
993 4S
Bizar idd. Bill Gates, Bush, 5G, nano chips alles wordt erbij gesleept zonder een snipper bewijs. Is er ook niet want het is allemaal totale onzin.
En dan verwachten dat je daar serieus op reageert :lol:

16 jun 2020 19:41
Profiel
Precies mijn punt. Zo’n YouTube filmpje posten en dan verwachten dat ik daar serieus op in ga.

En sommigen hebben kennelijk echt veel te veel tijd en te weinig om handen ...

16 jun 2020 20:09
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 81  Volgende